مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هلث نیوز، علاوه بر پرهیز از خوردن غذاهای چرب و فراوری شده مواد غذایی زیر را به برنامه غذایی خود اضافه کنید:


*مرکبات

مرکبات حاوی ویتامین C مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت کمک می کند تا بدن چربی را سریع تر پردازش کند، همچنین با از بین بردن انسولین مانع بالا رفتن وزن می شود.


*خربزه و هندوانه:

میوه ای با سطح بالایی از پتاسیم و مقداری سدیم که ورم معده را کاهش می دهد.


*گردو:

گردو حاوی امگا 3 است که علاوه بر پایین آوردن وزن ، هورمون های استرس مانند کورتیزول را تنظیم می کند و مانع تجمع چربی می شود. البته خوردن روزی 4 گردو کافی است.


*بادام:

مصرف روزی 10 عدد توصیه می شود. به علت میزان گلایسمی که دارد میزان قند خون کنترل می شود و سوخت و ساز را فعال می کند.


*قهوه سبز:

دانه یا پودر قهوه سبز دارای اسید کلوروژنیک است ، ترکیبی که عمل جذب قند در سیستم گوارشی را کاهش می دهد و چربی جذب شده را می سوزاند.این اسید نیز فعالیت متابولیک کبد را تحریک می کند که چربی بیشتری را می سوزاند.



لینک منبع :بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم

بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../بهترین-مواد-غذایی-برای-مقابله-با-چربی-شکم‎Cached5 سپتامبر 2016 ... شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. تصویر بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم. به گزارش جام جم ... بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم - تناسب اندام - تغذیه ... www.salamatnews.com/.../بهترین-مواد-غذایی-برای-مقابله-با-چربی-شکم‎Cached۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۸ - کد خبر: 192275. بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم. سلامت نیوز: شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می ... مواد غذایی که شکم را کوچک میکند - نمناک namnak.com/مواد-غذایی-که-شکم-را-کوچک-میکند.p9491‎Cachedشکم و کوچک کردن شکم و غذاهای کوچک کننده شکم و مواد غذایی کوچک کننده شکم و ... جزو بهترین ها برای از بین بردن چربی به خصوص چربی های اطراف شکم و پهلو می باشند. ... همچنین از چاقی جلوگیری کرده و با تجمع چربی چربی اطراف شکم مبارزه می کند. بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/reduce-belly2-fat.html‎Cached Similarکالری بیش از حد از الکل، نوشیدنی های شیرین و یا بخش های بزرگ از مواد غذایی می توانید چربی شکم را افزایش دهد. به نظر می رسد الکل یک ارتباط خاص با افزایش دور ... بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../بهترین-مواد-غذایی-برای-مقابله-با-چربی-شکم 5 سپتامبر 2016 ... سلامانه : شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. به گزارش روزنامه خراسان، علاوه بر پرهیز از خوردن غذاهای چرب و ... بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم | شفقنا فارسی fa.shafaqna.com/news/228438/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. به گزارش شفقنا به نقل از روزنامه خراسان، علاوه بر پرهیز از خوردن غذاهای ... خوراکی های چربی سوز شکم؛ ۲۷ خوردنی‌ خوشمزه و متنوع | چطور chetor.com/33334-خوراکی-های-چربی-سوز-شکم/‎Cached Rating: 90% - 5,320 votes برای همین در اینجا می‌خواهیم شما را با خوراکی های چربی سوز شکم آشنا کنیم. ... بهترین راه چربی سوزی شکم انتخاب هوشمندانه‌ی مواد غذایی و ورزش منظم است. دانستن اینکه ... بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14730901804961 5 سپتامبر 2016 ... شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. - عصر خبر. بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم - onvansho onvansho.ir/result/بهترین-مواد-غذایی-برای-مقابله-با-چربی-شکم.html بهترین مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم مجله ونوس. شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود علاوه بر . یک فهرست غذایی برای آب ... بهترین مواد غذایی برای آب کردن چربی شکم - آلامتو www.alamto.com/foods-lose-belly-fat.html‎Cached30 دسامبر 2016 ... بهترین مواد غذایی برای آب کردن چربی شکم:برای کسانی که به تناسب اندام ... که ممکن است به بدن کمک کند چربی بسوزاند و با گرسنگی مقابله کند.