مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه شهروندی بلند صحبت کردن

بلند صحبت کردن: بلند صحبت کردن چه به‌صورت مستقیم یا با تلفن همراه یکی از رفتارهای ناپسند در اجتماع است که باعث می‌شود وجهه و شخصیت ما را در نگاه دیگران خدشه‌دار کند. این نکته اکثرا در مکان‌های عمومی مثل داخل تاکسی، مغازه یا حتی منزل دیده می‌شود. دقت کنیم که نبود آگاهی از درست استفاده کردن ابزار مکالمه همراه با صدای بلند نه‌تنها کار زشتی است، بلکه باعث رنجش اطرافیان ما نیز می‌شود.

لقب‌های بی‌مورد: آدم‌ها را با پیشوندهایی مثل آقای دکتر، مهندس و حاج‌آقا و... که واقعا در این مقام نیستند، خطاب نکنیم. زیرا برای دکتر شدن، مهندس شدن یا رسیدن به مقام حاجی زحمات زیادی باید کشید، از درس خواندن و تخصص بگیریم تا انجام اعمال مذهبی و سلوک نفس و... پس این القاب باید برازنده و در شأن و شئونات شخص بگنجد.

عطر و ادکلن زدن در محیط عمومی: عطر و ادکلن زدن در محیط و معابر عمومی به ملزوماتی نیاز دارد که اگر حواس‌مان نباشد ممکن است به رنجش و آزار و اذیت دیگران بینجامد. اگر در محیط عمومی هستیم، امکان دارد افرادی مبتلا به آسم و تنگی نفس و آلرژی حضور داشته باشند که این کار ما باعث آسیب دیدن آنها می‌شود، خانم‌های بارداری باشند که با یک اسپری حالشان دگرگون شود،‌ پس پیش از زدن عطر و ادکلن در فضای عمومی بهتر است این مسائل را بپرسیم و رعایت کنیم.

ضمیمه چاردیواری- اعظم سادات سیدبرقی



لینک منبع :توصیه شهروندی بلند صحبت کردن

توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه-شهروندی-بلند-صحبت-کردن‎Cached15 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن. بلند صحبت کردن: بلند صحبت کردن چه به‌صورت مستقیم یا با تلفن همراه یکی از رفتارهای ناپسند در ... توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../توصیه-شهروندی-بلند-صحبت-کردن 15 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن. بلند صحبت کردن: بلند صحبت کردن چه به‌صورت مستقیم یا با تلفن همراه یکی از رفتارهای ناپسند در ... Images for توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن آداب معاشرت و فرهنگ شهروندی - Home | Facebook https://www.facebook.com/adabemoaasherat/‎Cached Similarآداب معاشرت و فرهنگ شهروندی shared OK باشگاه غذایی / OK Food Club 's photo . · April 14 ..... صبر کنید تا سخنش به اتمام برسد اجازه بگیرید و بعد صحبت کنید. هرلحظه، زندگی به زبان آدمیزاد harlahze.com/اخبار-فرهنگی/زندگی-به-زبان-آدمیزاد 9 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... پرتاب آشغال از پنجره اتومبیل یا روی زمین: نکته دیگر پرتاب کردن آشغال یا هر چیز دیگری از پنجره اتومبیل و ریختن روی زمین است ... تصویر توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن ... بلند حرف زدن با خود | Mojtaba Neishabouri, DBA | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../بلند-حرف-زدن-با-خود-mojtaba-neishabouri-dba‎Cached9 مه 2017 ... بلند حرف زدن با خود نشانه نبوغ است. محققان در تازه ترین مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند افرادی که با خودشان بلند بلند صحبت می کنند، نابغه ... معاونت فرهنگی - آموزش شهروندی farhangi.kermanshah.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=121...‎Cached... سنتی خود در خانه های حیاط دار بودند؛ به گونه ای که صحبت کردن با صدای بلند، رفت و آمد در هر ... وارد شدن و زندگی کردن در مجتمع های آپارتمانی دو اصل بدیهی است : با توجه به ..... بنابراین توصیه می شود هنگام کف سایی و پس از اتمام آن، سقف طبقه پایین ... کمیته فرهنگ شهروندی - شهرداری هرند harand.ir/کمیته-فرهنگ-شهروندی‎Cached7 نوامبر 2015 ... با ارباب رجوع با درشتی و خشونت حرف زدن خلاف کرامت انسانی است. ... دهند و حتی به افراد خانواده خود توصیه می کنند که جز در موارد ضروری از تلفن زدن به ... در مقابل مافوق خود از جا بلند شوید و این کار را برای کسانی که ارباب رجوع زیاد ... 6 راه ساده برای بهتر صحبت کردن - دیجیاتو digiato.com/article/2014/.../6-راه-ساده-برای-بهتر-صحبت-کردن/‎Cached Similar6 ا کتبر 2014 ... راز افراد اجتماعی و موفق، آن ها که عالی ارتباط برقرار می کنند چیست؟ یکی از مهمترین دلایلش شیوه صحبت کردن آن ها است. تن صدا، شدت، لحن و توجه به ... مطالبی برای آموزش فرهنگ شهروندی و شهرنشینی: فرهنگ آپارتمان‌نشینی ... yaftenews.ir/notes/social/11525-apartemaneshini.html‎Cached5 دسامبر 2015 ... 6- صحبت کردن با صدای بلند با همراهان و یا با تلفن همراه در داخل راهرو و نیز تجمع به این منظور کار درستی نیست. مکان‌های عمومی آپارتمان مختص ما ...