مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفع تشنگی با بادام زمینی

شاید شما فکر کنید در هوای گرم باید از خوردن مواد غذایی شور خودداری کنید، اما در حقیقت خوردن مقداری بادام‌زمینی یا چوب شور می‌تواند به حفظ آب بدن شما کمک کند. تاکنون و پس از تحقیقات انجام شده، بخوبی مشخص شده است هنگامی که تعادل آب و نمک در جریان خون به هم می‌خورد و نیاز به رقیق‌تر شدن نمک خون داریم، بدن سیگنالی به مغز می‌فرستد تا ما آب بنوشیم. این اندازه‌گیری و تنظیم توسط بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس انجام می‌شود. اما اگر بادام‌زمینی بخورید، قبل از این که نمک به معده شما و حتی به جریان خونتان برسد، مغزتان تصور آنچه را که قرار است اتفاق بیفتد پیش‌بینی کرده و حس تشنگی را در بدن ایجاد می‌کند.

نشانه‌های پنهانی وجود دارد که منجر به این واکنش چند حسی می‌شود‌. نگاه کردن به عکس بادام‌زمینی یکی از آن نشانه هاست که باعث ایجاد این واکنش شده و به شما یادآوری می‌کند در هوای گرم آب بنوشید. بنابراین همراه داشتن تعدادی عکس از تنقلات شور در کیف خود همراه با یک بطری آب می‌تواند به حل مشکل کمک کند.

منبع: theguardian

مترجم: آتنا حسن‌آبادی



لینک منبع :رفع تشنگی با بادام زمینی

رفع تشنگی با بادام زمینی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رفع-تشنگی-با-بادام-زمینی‎Cached15 آگوست 2016 ... تصویر رفع تشنگی با بادام زمینی. شاید شما فکر کنید در هوای گرم باید از خوردن مواد غذایی شور خودداری کنید، اما در حقیقت خوردن مقداری بادام‌زمینی ... رفع تشنگی با بادام زمینی - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=953779‎Cached15 آگوست 2016 ... رفع تشنگی با بادام زمینی. توسط : Dr.moslehi. تصور این که مجبورید در هوای گرم، بطری آبی همراه داشته باشید یا در خطوط شلوغ مترو و اتوبوس ... Images for رفع تشنگی با بادام زمینی رفع تشنگی با بادام زمینی - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/bf5d68522590.html‎Cached15 آگوست 2016 ... تصویر رفع تشنگی با بادام زمینی. شاید شما فکر کنید در هوای گرم باید از خوردن مواد غذایی شور خودداری کنید، اما در حقیقت خوردن مقداری بادام‌زمینی ... نوشیدنی های خنک برای رفع تشنگی در تابستان • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/نوشیدنی-های-خنک-رفع-تشنگی-و-عطش/‎Cachedنوشیدنی های خنک در هوای گرم رفع تشنگی و عطش کرده و آدم را سرحال می آورد. ... رفع تشنگی با نوشیدنی های خنک ,نوشیدنی طبیعی ,کوکتل ..... شیر بادام : یک فنجان بادام : سه قاشق غذاخوری کره بادام زمینی : یک قاشق غذاخوری ماست خامه ای : ۲ قاشق غذاخوری ... دکتر حبان - DR HOBAN آلرژی های غذایی نسبت به بادمجان , بادام زمینی ... ► 3:42https://www.youtube.com/watch?v=1yD4zz3VeXA Nov 10, 2016 - 4 min - Uploaded by DREAMLAND TV - تلویزیون دریم لند موضوعات مورد بحث : تامین آب بدن و رفع تشنگی - سلامت و زیبایی - آموزش ... رژیم سه روزه کره بادام زمینی - مواد غذایی با کالری منفی - آب کردن پهلوها ... رفع تشنگی با بادام زمینی - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/search/رفع_تشنگی_با_بادام_زمینی‎Cachedرفع تشنگی با بادام زمینی. دانلود چغاله ... دانلود دستگاه تولید کره بادام زمینی، کنجد،پسته،بادام شیرین و. ... دانلود سکانس چارلی نابغه در فیلم بادام زمینی (فیلم). نوشیدنی های مفید برای رفع تشنگی - سلامتی salamati.ir/2017/05/03/نوشیدنی-های-مفید-برای-رفع-تشنگی/‎Cached3 مه 2017 ... توصیه های طب سنتی برای رفع تشنگی ... -مقداری جوی کامل با ۱۰ تا ۱۵ برابر آب خیسانده شود, و روی شعله گاز قرار داده شود و به محض شکفته شدن جوها ... رفع عطش با نوشیدنی های سنتی - سلامتی salamati.ir/2017/05/03/رفع-عطش-با-نوشیدنی-های-سنتی/‎Cached3 مه 2017 ... حاج سید جوادی توصیه کرد :یکی از راههای مقابله با تشنگی در ماه مبارک رمضان مصرف میوه و سبزی فراوان است ... وی ادامه داد: مصرف میوه و سبزی سبب رفع مشکل یبوست نیز می شود. ... خواص روغن ماهی · آیا بادام زمینی در درمان سل موثر است؟ خواص خرفه و رفع تشنگی با این گیاه دارویی - نمناک namnak.com/خواص-خرفه.p15404‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتتغذیه خواص خرفه و رفع تشنگی با این گیاه دارویی ... بر روی زمین سبزی خوردنی شریفتر از آن نیست و سبزی خوردنی حضرت فاطمه (ع) است و ...