مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است

به گزارش جام جم آنلاین ، جاما، مجله جامعه پزشکی آمریکا، با انتشار نتیجه یک مطالعه ۳۲ ساله، افراط در خوردن گوشت قرمز را موجبی برای آسیب های جدی به سلامت قلب و عروق دانسته است و به مردم توصیه می کند برای عمر طولانی تر و زندگی سالم تر، گوشت سفید و پروتئین های گیاهی را جایگزین آن کنند.

همبرگر جزء جدایی ناپذیر تغذیه مردم در آمریکا و بسیاری دیگر از نقاط جهان است. اما با وجود علاقه زیاد مردم به همبرگر، پژوهش های زیادی صورت گرفته که همگی توصیه به مصرف کمتر همبرگر می کنند.

اخیرا دکتر مینگ یانگ سانگ و دکتر اندرو چان از دانشگاه هاروارد با مطالعه داده های دو پژوهش که رژیم غذایی، شیوه زندگی، و سلامت بیش از ۱۳۰ هزار شرکت کننده از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۲ را بررسی کرده بود، مجددا به این نتیجه رسیدند که استفاده از منابع حیوانی برای پروتئین طول عمر را کاهش می دهد.

خوردن پروتئین حیاتی بوده و به بدن انسان در ساخت سلول های عضلانی و استخوان ها کمک می کند. اما پروتئین جذب شده از گوشت قرمز بدلیل کلسترول بالا خطر بیشتری دارد. البته چاقی، کشیدن سیگار، بی تحرکی، و مصرف افراطی الکل عوامل مهم دیگری در افزایش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی هستند.



لینک منبع :پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است

پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پروتئین-گیاهی-از-نوع-حیوانی-بهتر-است‎Cached7 آگوست 2016 ... جامعه پزشکی آمریکا با اشاره به ضررهای ناشی از افراط در خوردن گوشت قرمز به مردم توصیه کرد گوشت سفید و پروتئین گیاهی را جایگزین آن کنند. پروتئین گیاهی بهتر است یا پروتئین حیوانی؟ - سیمرغ seemorgh.com/.../334439-پروتئین-گیاهی-بهتر-است-یا-پروتئین-حیوانی؟/‎Cached16 ژانویه 2017 ... پروتئین حیوانی چه تفاوتی با پروتئین گیاهی دارد؟ کدام بهتر است؟ تفاوت این ۲ نوع پروتئین در چیست؟ ما مردمی هستیم که به مصرف پروتئین ... پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است | اعتیاد etiad.org/?p=1600‎Cachedپروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است. 39-OA-overeating-3-200 جامعه پزشکی آمریکا با اشاره به ضررهای ناشی از افراط در خوردن گوشت قرمز به مردم توصیه کرد ... نتیجه یک پژوهش علمی: پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است ... ► 2:11https://www.youtube.com/watch?v=aISmxRqlxWw Aug 6, 2016 - 2 min - Uploaded by VOA Farsi جاما، مجله جامعه پزشکی آمریکا، با انتشار نتیجه یک مطالعه ۳۲ ساله، افراط در خوردن گوشت قرمز را موجبی برای آسیب های جدی به سلامت قلب و عروق ... پروتئین حیوانی بهتر است یا گیاهی؟ - راسخون rasekhoon.net/article/.../پروتئین-حیوانی-بهتر-است-یا-گیاهی/‎Cached28 فوریه 2015 ... پروتئین حیوانی بهتر است یا گیاهی؟ ... مختلف می شود، پروتئین خاص هر فرد است چون ژن ها باعث تفاوت در نوع پروتئین در افراد مختلف می شوند. آیا پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است؟ - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../آیا-پروتئین-گیاهی-از-نوع-حیوانی-بهتر-است 11 آگوست 2016 ... آیا پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است؟ سلامانه : جسته و گریخته از این طرف و آن طرف می شنویم که گوشت قرمز می تواند برای بدن مضر باشد از ... پروتئین گیاهی و حیوانی؛ تفاوت چیست؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1037102‎Cached4 آوریل 2016 ... به‌طورکلی ۲۰ نوع آمینواسید برای ساخت پروتئین استفاده می‌شود که به دو دسته‌ ... ویتامین B12 در منابع حیوانی فراوان است و افرادی که از مصرف منابع حیوانی ... یافت می‌شود، همچنین جذب و استفاده از آن در منابع حیوانی بهتر است. نتیجه یک پژوهش علمی: پروتئین گیاهی از نوع حیوانی بهتر است https://ir.voanews.com/a/diet-meat-plant-health/3453758.html‎Cached6 آگوست 2016 ... جامعه پزشکی آمریکا با اشاره به ضررهای ناشی از افراط در خوردن گوشت قرمز به مردم توصیه کرد گوشت سفید و پروتئین گیاهی را جایگزین آن کنند. پروتئین گیاهی یا حیوانی، کدام بهتر است؟ | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/54442‎Cached6 جولای 2016 ... پروتئین گیاهی یا حیوانی، کدام بهتر است؟ ... کیفیت پروتئین به‌‌ همان اندازه مقدار پروتئین مهم است. ... باید نوع پروتئین را نیز در نظر گرفت. پروتئین‌ها در رژیم غذایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پروتئین‌ها_در_رژیم_غذایی‎Cached Similarبا وجود این بعضی از مواد غذایی گیاهی «حبوبات، غلات، نان. ... میزان چربی‌های آن بر حسب نوع حیوان و قسمت بدن به طور قابل توجهی متغیراست. ... بعد، آن را مصرف کنید خیلی بهتر است و یا اینکه چرخ کردن گوشت توسط فروشنده در مقابل خودتان انجام شود و ...