مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا نباید با آرایش صورت بخوابید

به گزارش جام جم سرا ، پس بهتر است قبل از خواب،‌ کرم‌پودر و تمام کرم‌های آرایشی حتی ضدآفتاب یا رژ‌لب با توجه به جنس پوست، با آب و صابون یا شیرپاک‌کن پاک شود تا منافذ پوست باز شده، امکان تنفس پوستی وجود داشته باشد.

حداکثر می‌توان یک کرم‌ مرطوب‌کننده، کرم شب یا کرم دور چشم ملایم مصرف کرد. چربی و عرق ترشح شده نمی‌تواند از منافذ خارج ‌شود و فشار ناشی از خروج آنها باعث باز شدن منافذ می‌شود و روزنه‌های باز بتدریج باعث چروکیدگی پوست می‌شوند.

از سوی دیگر، وقتی پوست شسته نمی‌شود، آلودگی‌هایی که در طی روز روی آن نشسته، ‌در کنار ترکیب مواد آرایشی محیط مناسبی را برای رشد باکتری‌ها ایجاد می‌کند که می‌تواند عامل بسیاری از بیماری‌های پوستی از‌جمله جوش، حساسیت و اگزما باشد.

اگر مواد آرایشی سنگین باشد، جلوی رطوبت‌رسانی به پوست را می‌گیرند و باعث خشکی آن می‌شوند.



لینک منبع :چرا نباید با آرایش صورت بخوابید

چرا نباید با آرایش صورت بخوابید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چرا-نباید-با-آرایش-صورت-بخوابید‎Cached13 جولای 2016 ... تصویر چرا نباید با آرایش صورت بخوابید. به گزارش جام جم سرا ، پس بهتر است قبل از خواب، کرم‌پودر و تمام کرم‌های آرایشی حتی ضدآفتاب یا رژ‌لب ... Images for چرا نباید با آرایش صورت بخوابید چرا نباید با آرایش صورت بخوابید - آکا www.akairan.com/.../why-shouldnt-sleep-with-makeup-case.html‎Cached30 آوریل 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد » چرا نباید با آرایش صورت بخوابید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته آموزش آرایش ... چرا نباید با آرایش صورت بخوابید! - Barico Club | باریکو کلاب ... www.baricoclub.com/?p=2437‎Cachedبررسی‌ها نشان می‌دهد زنانی که در جوانی بدون آن‌که آرایش صورتشان را پاک کنند می‌خوابند‌، در میانسالی پوستی چروکیده‌تر از همسالان خود خواهند داشت. پس بهتر است قبل از ... مضرات خوابیدن با آرایش - راستینه - سایت پزشکی و مجله سلامتی ... https://rastineh.com/مضرات-خوابیدن-با-آرایش/‎Cachedشاید عوارض خوابیدن با آرایش در جوانی خود را روی پوست نشان ندهد اما در میانسالی ... کافی است یک ماه بدون پاک کردن آرایش بخوابید تا پوستتان ۱۰ سال پیرتر به نظر ... از نظر علمی در طول شبانه‌روز ماندن چند ساعت آرایش روی صورت به پوستمان صدمه نمی‌زند؟ ... و کرم‌های آرایشی مخصوص گریم که در اغلب جشن و مهمانی‌ها کاربرد دارد، نباید بیش ... چرا نباید با آرایش صورت بخوابید - پایگاه علمی خبری ایران ویج tnews.ir/news/8c2966484223.html پس بهتر است قبل از خواب، کرم پودر و تمام کرم های آرایشی حتی ضدآفتاب یا رژ لب با توجه به جنس پوست، با آب و صابون یا شیرپاک کن پاک شود تا منافذ پوست… چرا نباید با آرایش صورت بخوابید - ایران ویج | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21781171 13 جولای 2016 ... چرا نباید با آرایش صورت بخوابید. بررسی ها نشان می دهد زنانی که در جوانی بدون آن که آرایش صورتشان را پاک کنند می خوابند، در میانسالی پوستی ... چرا نباید با آرایش صورت بخوابید - آی سبک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21820840 13 جولای 2016 ... چرا نباید با آرایش صورت بخوابید. بررسی ها نشان می دهد زنانی که در جوانی بدون آن که آرایش صورتشان را پاک کنند می خوابند ، در میانسالی پوستی ... چرا نباید با آرایش خوابید؟ - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/205986/چرا-نباید-با-آرایش-خوابید-‎Cachedچرا نباید با آرایش خوابید؟ ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۴ - کد خبر: 205986 ... به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، با صورت آرایش کرده نخوابید. این توصیه ای است که ... چرا باید قبل از خواب آرایش صورت را پاک کرد؟ - بنیتا www.mybenita.com/.../why-should-I-wiped-my-makeup-before-bed‎Cached7 دسامبر 2016 ... چرا باید قبل از خواب آرایش صورت را پاک کرد؟ ... اگر معمولاً عادت دارید با آرایش صورت بخوابید اشتباهی را در مورد زیبایی‌تان مرتکب می‌شوید که ...