مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می شود.

تقویت بینایی

هویج منبع غنی ویتامین A است. این گیاه نارنجی حاوی رنگدانه های موسوم به بتاکاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می شود. ویتامین A موجب تقویت بینایی چشم و حفظ سلامت چشم ها می شود.

مقابله با سرطان سینه

مطالعات منتشرشده نشان می دهد مصرف آب هویج به مدت بیش از سه هفته موجب افزایش کل میزان کاروتنوئیدهای خون شده و فشار اکسایشی را کاهش می دهد.

کاهش آسیب به DNA افراد سیگاری

هویج منبع بزرگ بتاکاروتن غذایی است که مانع از آسیب به DNA لنفوسیتی، بخصوص در افراد سیگاری که در معرض ابتلا به سرطان های مختلف هستند، می شود.

حفظ سلامت قلب

مطالعات نشان می دهد مصرف منظم آب هویج به کاهش فشار سیستولیک کمک می کند.

حفظ درخشندگی پوست و مو

آب هویج غنی از آنتی اکسیدان ها و پتاسیم است که به بازسازی سلول ها کمک کرده و در نتیجه درخشش طبیعی پوست و مو حفظ می شود.

کمک به کنترل قند خون

یک لیوان آب هویج دارای کالری و قند پایینی است، و در عین حال مواد مغذی و مواد ضروری را داراست. از اینرو به تنظیم قند خون کمک کرده و دیابت را کنترل می کند.



لینک منبع :نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید

نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نوشیدن-آب-هویج-را-فراموش-نکنید‎Cached12 جولای 2016 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. Images for نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../نوشیدن-آب-هویج-را-فراموش-نکنید/.../5837045/ هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند./ به نقل از مهر، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای ... نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید | هویج گیاهی پرفایده ای است - قطره www.ghatreh.com/news/nn34154822/نوشیدن-هویج-فراموش-نکنید 17 ا کتبر 2016 ... هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. به گفته کارشناØ. الف - نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید alef.ir/vdci5pa53t1auz2.cbct.html?403149 17 ا کتبر 2016 ... http://salamati.ir/2016/10/17/%d9%86%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9% 86-%d8%a2%d8%a8-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%ac-% ... پونیلا - نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید ponila.com/post/393587/ هویج گیاهی پرفایده ای است که اگر خوردن آن را دوست ندارید، متخصصان نوشیدن آب آن را توصیه می کنند. به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید... اهمیت نوشیدن آب هویج - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached14 جولای 2016 ... نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید به گزارش مهر، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می شود. نوشیدن آب هویج را فراموش نکنید - پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران tnews.ir/news/d73f66451232.html 12 جولای 2016 ... به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مهر، به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می ... از خواص جادویی آب هویج چه می دانید؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6031071/از-خواص-جادویی-آب-هویج-چه-می-دانید‎Cachedاگر می خواهید لبخندی زیبا داشته باشید و بیماری های دهان و دندان و به ویژه عفونت لثه هرگز به سراغتان نیاید نوشیدن روزانه یک لیوان آب هویج را فراموش نکنید. مواد معدنی ... آب هویج بنوشید و از این فواید بهره مند شوید - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../آب-هویج-بنوشید-و-از-این-فواید-بهره-مند-شوید‎Cachedنوشیدن آب هویج را فراموش نکنید به گفته کارشناسان خوردن یک لیوان آب هویج دارای فواید متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می شود. آب هویج و تقویت بینایی هویج منبع ...