مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها

به گزارش جام جم سرا به نقل از تسنیم، سید علی وکیلی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی اظهار داشت: کمبود ویتامین D در افراد بالای 50 سال، افرادی که خیلی کم در برابر خورشید هستند و افرادی که مشکلات کلیه و یا سایر بیماری‌ها جذب مواد معدنی را برای آن‌ها سخت کرده متداول است.

وی با بیان اینکه افرادی که سطح ویتامین D بدنشان پایین است، برای جبران آن به مکمل‌ها احتیاج دارند، افزود: معمولاً بیشتر قرص‌های کلسیم و مولتی ویتامین‌ها دارای یک دوز مناسبی از ویتامین D هستند.

به گزارش سازمان غذا و دارو وکیلی یادآور شد: هم کودکان و هم بزرگسالان نباید بیش از دو هزار واحد ویتامین D در روز دریافت کنند.

به گفته وی بهترین منبع طبیعی ویتامین D نور خورشید است و فقط روزانه 10 تا 15 دقیقه قرارگرفتن در برابر نور آفتاب بدون ضدآفتاب می‌تواند ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کند.



لینک منبع :این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها

این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../این-ویتامین-به-بدن-نرسد-استخوان-ها-می‌شکند-توصیه-ها‎Cached12 جولای 2016 ... معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ابتلا به پوکی استخوان در کهنسالی بر اثر کمبود ویتامین D توصیه‌های را ارائه کرد. این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=948528 18 جولای 2016 ... معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ابتلا به پوکی استخوان در کهنسالی بر اثر کمبود ویتامین D توصیه‌های را ارائه کرد. به گزارش جام جم ... مضرترین مواد غذایی برای استخوان ها را بشناسید 77.104.65.15/.../مضرترین-مواد-غذایی-برای-استخوان-ها-را-بشناسید‎‎Cached20 جولای 2016 ... همیشه این تصور وجود دارد که با جذب بالای کلسیم استخوان‌ها قوی‌تر و محکم‌تر خواهند ... تصویر این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها ... آشنایی با کلسیم و نقش آن در بدن – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=21741‎Cached Similarبیشتر کلسیم در استخوانها و دندانها نشسته است و تنها 1% آن در بقیه بدن وجود دارد که همین ... درشت مغذی ها کربوهیدراتها ، چربیها و پروتئین هایی بودند که به مقدار زیاد مورد نیاز بدن .... از طریق مواد غذایی به بدن نرسد، بایستی زیر نظر پزشک و ترجیحا به افرادی که در خطر ... توصیه می شود استفاده از این ویتامین طبق تجویز پزشک باشد. این اسموتی سبز رنگ وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../این-اسموتی-سبز-رنگ-وزن-تان-را-به-شدت-کاهش-می-دهد اسموتی سبز به میزان چشمگیری در کاهش وزن به شما کمک می کند، ویتامین ها، مواد مغذی ، ... چون اسموتی ها هم حاوی میوه ها هستند و هم سبزی ها، این ترکیب کاملاً جذب بدن شده و بدن به بهترین ... تصویر این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها ... این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند (توصیه ها) rezvanmehdi-bs.chartblogs.ir/page-1721781.html معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ابتلا به پوکی استخوان در کهنسالی بر اثر کمب. کرم های ضد آفتاب؛ استخوان هایتان را پوک می کند | کلینیک سلامتی clearclinic.ir/کرم-های-ضد-آفتاب؛-استخوان-هایتان-را-پوک/ 19 ا کتبر 2016 ... باقری به بیماری هایی که موجب پوکی استخوان می شو،د اشاره کرد و گفت : بیماری ... تصویر این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها ... آسیبهای خانه تکانی به ارگونومی بدن / آرشیو farspage.com/w/23/t2hst‎Cached6 مارس 2017 ... از دیگر محدوده هایی که هنگام خانه تکانی آسیب می بینند می توان به آرنج و شانه اشاره کرد. .... توصیه های عمومی برای پیشگیری از کمردرد. توصیه های عمومی برای پیشگیری از کمردرد · این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند. نسلی بی‌خیال در راهند! - جام جم آنلاین www.jjm.ir/sara/1287074503031314280/نسلی-بی‌خیال-در-راهند 28 نوامبر 2013 ... در این آرام آرام رو شدن پیامدهای ناشی از کم‌نگاهی به نسل امروزین جامعه،نگرانی‌های تازه‌ای همچون ... این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها ... کلسیم - پرتال جامع تایا | taya.ir/Sara/Search/keyword/1¬¬q=کلسیم__s-0-142.aspx رشد طبیعی جنین تا حد زیادی به رژیم غذایی مادر و دریافت کافی مواد مغذی وابسته است. دوشنبه 22 ... این ویتامین به بدن نرسد استخوان ها می‌شکند + توصیه ها. معاون غذا و ...