مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید

به گزارش جام جم سرا ، ولادیمیر پتروویچ فیلاتو، جراح مشهور روس از طب پزشکی و سنتی برای درمان ضعف بینایی و کمک به بهبود آن و جلوگیری از کوری چشم استفاده کرد.

او یک دستور معجزه آسا با اثر درمانی فوق العاده به بیماران توصیه کرد.

مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی مقوی چشم:

آب آلوئه ورا 100 گرم
گردو خرد شده 500 گرم
عسل خالص 300 گرم
آب لیمو 3-4 قاشق

روش تهیه:

ابتدا باید آب آلوئه ورا را آماده کنید برای این کار برگ هایی از بالا، پایین و وسط این گیاه بچنید و با استفاده از آب جوش سرد شده در دمای اتاق، آن ها را شست و شو دهید سپس برگ ها را به قطعاتی کوچکتر ریز ریز کنید و در لای یک توری تمیز قرار داده و فشار دهید تا آب آن خارج شود، این مایع را بین 10 تا 12 روز می توانید در یخچال نگه داری کنید.

پس از تهیه آب آلوئه ورا، بقیه مواد را در داخل این مایع ریخته و مخلوط کنید.

دستورالعمل مصرفی:

شما باید این نوشیدنی را 30 دقیقه قبل از غذا و سه بار در روز مصرف کنید استفاده از آن را تا زمانی که حس کنید بینایی شما تقویت شده و بهبود پیدا کرده ادامه دهید.

این گیاه در درمان این بیماری ها معجزه می کند

آلوئه ورا گیاه بسیار مفیدی برای سلامتی انسان است و خواص شگفت انگیزی در درمان برخی بیماری ها دارد که مهمترین آن ها عبارتند از:

درمان بیماری سل
بهبود بیماری های قلبی و عروقی
درمان بیماری های کلیوی
بهبود مشکلات دستگاه گوارش
از بین بردن التهاب و سوزش اندام جنسی خانم ها

منبع: healthyfoodstar



لینک منبع :با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید

Images for با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../با-این-نوشیدنی-چشمانتان-را-مانند-عقاب-تیزبین-کنید‎Cached20 ژوئن 2016 ... یک جراح روسی با استفاده از آلوئه ورا، نوشیدنی معجزه آسایی را برای بهبود و تقویت بینایی و دید چشم به بیماران توصیه کرد. با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید www.asrkhabar.com/.../با-این-نوشیدنی-چشمانتان-را-مانند-عقاب-تیزبین-کنید 20 ژوئن 2016 ... با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید. یک جراح روسی با استفاده از آلوئه ورا، نوشیدنی معجزه آسایی را برای بهبود و تقویت بینایی و ... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند - خبر ... khabareostan.ir/13285/نوشیدنی-معجزه-آسایی-که-چشمانتان-را-مان/ 20 ژوئن 2016 ... ابتدا باید آب آلوئه ورا را آماده کنید برای این کار برگ هایی از بالا، پایین و وسط این گیاه بچنید و با استفاده از آب جوش سرد شده در دمای اتاق، آن ها را ... نوشیدنی تابستانی که چشمانتان را مثل عقاب تیزبین می‌کند+ ... farspage.com/n/21/4ftid‎Cached1 آگوست 2017 ... در زیر به برخی خواص نوشیدنی تابستانی ذکر شده که با آگاهی از آنها مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده برای سلامت بدن را ترک نمی کنید. نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20574507 20 ژوئن 2016 ... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند. یک جراح ... با این معجون یک هفته ای سایز دور کمر خود را کم کنید + دستورالعمل. نوشیدنی تابستانی که چشمانتان را مثل عقاب تیزبین ... - آبتین نیوز abtinnews.ir/news/4847‎Cachedدر این مقاله از سایت آبتین نیوز مطلبی در مورد نوشیدنی تابستانی که چشمانتان را مثل ... که با آگاهی از آن‌ها بدون شک نوشیدن روزانه این نوشیدنی تابستانی مقوی بینایی را ... پیدا نمی کنید مطلب نوشیدنی تابستانی که چشمانتان را مثل عقاب تیزبین ... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند ... shabestarnews.ir/103125/نوشیدنی-معجزه-آسایی-که-چشمانتان-را-مان/ 20 ژوئن 2016 ... یک جراح روسی با استفاده از آلوئه ورا، نوشیدنی معجزه آسایی را برای بهبود و ... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند ... شما باید این نوشیدنی را ۳۰ دقیقه قبل از غذا و سه بار در روز مصرف کنید استفاده از آن را ... اسموتی نوشیدنی که چشمانتان رامثل عقاب تیزبین می‌کند - ادبو adbo.ir/search/?...نوشیدنی...چشمانتان...عقاب+تیزبین...‎Cachedاسموتی نوشیدنی که چشمانتان رامثل عقاب تیزبین می‌کند ... در زیر به برخی خواص نوشیدنی تابستانی ذکر شده که با آگاهی از آنها مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده برای سلامت بدن را ترک نمی کنید. ... شکار بوسیله عقاب طلایی یکی از رسوم قرقیزها است که برای شکار حیواناتی مانند گرگ و روباه از این روش استفاده می‌کنند. با این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید آب ... - ویسگون wisgoon.com/pin/19765125/‎Cachedبا این نوشیدنی چشمانتان را مانند عقاب تیزبین کنید آب آلوئه ورا 100 گرم گردو خرد شده 500 گرم عسل خالص 300 گرم آب لیمو 3-4 قاشق مخلوط مواد را ...