مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم‌ها با موهایتان این کارها را نکنید !

به گزارش جام جم سرا ، متخصصان زیبایی به بانوان بالای چهل سال سن توصیه می‌کنند برخی کارهایی که تا قبل از چهل سالگی در خصوص استفاده از محصولات زیبایی و مراقبتی پوست را انجام می دادند کاملاً فراموش کرده تا بتوانند در میانسالی و سالمندی موهای پرپشت و سالمی داشته باشند.

اکثر بانوان پس از چهل سالگی در اثر تغییرات هورمونی، کاهش ترشح روغن‌های مخصوص محافظت از کف سر توسط بدن و افزایش سن با مشکل ضعیف و شکننده شدن فولیکول موها و ریزش مو مواجه می‌شوند.

برای جلوگیری و کنترل این مشکل خانم ها باید از رنگ کردن موهای خود با رنگ موهای حاوی آمونیاک خودداری کنند.

استفاده از ژل و اسپری‌ باعث خشکی و شکنندگی موها و ریزش شدید آنها در این دسته از خانم‌ها می شود.

برس کشیدن ‌های زیاد و خشک کردن موها با سشوار با درجه حرارت بالا نیز می تواند باعث آسیب غیر قابل جبران به موها شود.

کارشناسان به بانوان در آستانه میانسالی توصیه می‌کنند از بلند کردن بیش از حد موهای خود خودداری کنند تا با ریزش مو مواجه نشوند همینطور ماساژ کف سر با روغن هایی چون روغن نارگیل می‌تواند رطوبت کف سر را حفظ کند.

تغذیه سالم، مصرف میوه و سبزی تازه، پرهیز از استرس و دوری از استعمال دخانیات همگی روش‌های امتحان شده برای حفظ زیبایی موها در تمام سنین هستند.

منبع: prevention



لینک منبع :خانم‌ها با موهایتان این کارها را نکنید !

Images for خانم‌ها با موهایتان این کارها را نکنید ! قابل توجه خانم‌های بالای 40 سال؛ با موهایتان این کارها را نکنید www.yjc.ir/.../قابل-توجه-خانم‌های-بالای-40-سال-با-موهایتان-این-کارها-را-نکنید‎Cached12 ژوئن 2016 ... مو عضوی از بدن است که در زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر بسزایی دارد. آخرین خبر | خانم‌ها با موهایتان این کارها را نکنید akharinkhabar.ir/girly/.../خانم‌ها-با-موهایتان-این-کارها-را-نکنید‎Cached14 ژوئن 2017 ... جام جم/ مو عضوی از بدن است که در زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر بسزایی دارد. متخصصان زیبایی به بانوان بالای چهل سال سن توصیه می‌کنند ... خانم‌‌ها با موهایتان این کارها را نکنید ! » خـبـریـنـه www.khabarineh.ir/خانم‌‌ها-با-موهایتان-این-کارها-را-نکن.html‎Cached15 ژوئن 2016 ... به رپرتاژ خبرینه و به نقل از جام جم سرا ، متخصصان زیبایی به بانوان بالای چهل سال سن توصیه می‌‌کنند برخی کارهایی که تا قبل از چهل سالگی در ... با این کارها حجم موهایتان را افزایش دهید! www.eghtesadnews.com/.../168823-با-این-کارها-حجم-موهایتان-را-افزایش-دهید‎Cached17 مه 2017 ... با این اوصاف هر روز با یک نگاه نگران، حجم موهای تان را در آینه بررسی می ... اگر بنا دارید به موهای تان حجم دهید، بهتر است از برس های تخت یا فلزی استفاده نکنید. ... برای خانم هایی که اندازه موی شان تا روی شانه یا بلندتر است، کوتاه ... با این اشتباهات موهایتان را خراب نکنید | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../با-این-اشتباهات-موهایتان-را-خراب-نکنید‎Cached9 آوریل 2017 ... شاید ندانید بسیاری از کارهایی که برای زیبایی موهای خود انجام می‌دهید باعث خراب شدن تارهای مو شما خواهند شد. اگر موهایتان ضعیف شکننده است از انجام این کارها بپرهیزید - onvansho onvansho.ir/.../اگر-موهایتان-ضعیف-شکننده-است-از-انجام-این-کارها-بپرهیزید.html خانم‌ها با موهایتان این کارها را نکنید. مو عضوی از بدن است که در خانم‌ها با موهایتان این کارها پوست را انجام می دادند . تقویت مو سر تقویت پیاز موی سرموی نازک با داروهای ... این کارها را با موهایتان نکنید! - چی بپوشم | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2obbjCDYqNm+2YjYtNmF‎Cached9 ا کتبر 2016 ... این کارها را با موهایتان نکنید! - چی بپوشم ... خانم ها و آقایان زیادی دیده می شوند که اسپری مو را با فاصله بسیار کمی به موهایشان می زنند. اما این کار ... این شایعات درباره موها را باور نکنید - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/این-شایعات-درباره-موها-را-باور-نکنیدg/‎Cached23 سپتامبر 2014 ... موهایتان چه بلند باشد چه کوتاه مسلما چالش های منحصر به فردی با موهای ... این ویتامین ها برای رشد مو ضروری است و بدن بسیاری از خانمها آنها را کم ... همچنین سشوار را دائما حرکت دهید، با این کار حرارت را فقط روی یک نقطه متمرکز نکنید. توجه: خانم ها موهایتان را دم اسبی نکنید - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/توجه-خانم-ها-موهایتان-را-دم-اسبی-نکنید/‎Cached5 مارس 2012 ... شاید شما هم با دیدن مدل‌ موهایی که در آن تارهایی از مو را با بافتن محکم آرایش ... می‌کنند، هوس کنید تا آرایش موهایتان را با پرداخت هزینه‌ای برای این کار و ...