مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره

طرز تهیه:

برای تهیه دلمه، ابتدا برنج و لپه را از قبل خیس کنید و بعد بپزید و چلو کش کنید و آن را کنار بگذارید. برگ مو را هم بشویید و دسته آنها را بگیرید.

دقت کنید برگ‌هایی که پهن هستند و کمتر شیار دارند را انتخاب کنید. پیاز را خرد کنید و آن را سرخ کرده و گوشت را به آن افزوده و تفت دهید.

فلفل، زردچوبه و نمک را به همراه سبزی‌های خرد کرده به گوشت اضافه کنید و همه مواد را خوب تفت دهید. برنج و لپه را هم اضافه کرده و در این مرحله، چاشنی مورد نظر که سرکه و شکر است را به همراه مقداری روغن به مواد بیفزایید.

کف قابلمه را چرب کرده و از مواد روی برگ مو بریزید و آن را بقچه‌ای بپیچید و در قابلمه چیده و روی دلمه‌ها را یک شیء سنگین بگذارید و مقداری آب و روغن روی آن بریزید و دلمه را دم بگذارید.

حرارت را کم کنید تا به آرامی دلمه آماده شود.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره

طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-با-سرکه-شیره‎Cached15 مه 2016 ... مواد لازم:گوشت چرخ کرده یا قیمه‌ای ریز خردشده: 300 گرم. برنج: 4 پیمانه، برگ مو: 400 گرم، پیاز: 2 عدد متوسط، سبزی دلمه: شامل پیازچه، شوید، ... طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره - سوران www.sooran.com/fa/recipes/5893/‎Cached Similar11 سپتامبر 2015 ... مایه دلمه برگ مو گوشت را داخل پیاز سرخ شده ریخته و به هم می‌زنیم تا کمی سرخ گردد و آب گوشت هم کشیده شود آنگاه رب گوجه فرنگی را داخل گوشت ... طرز تهیه دلمه برگ مو مجلسی با چاشنی خوشمزه - Delkhoshi.com www.delkhoshi.com/.../طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-مجلسی-با-چاشنی-خوشم/‎Cached15 آوریل 2016 ... رازهای تهیه دلمه برگ مو بسیار خوشمزه، بهترین دستور پخت دلمه برگ مو ... بالزامیک، می توانید از ترکیب شیره انگور و سرکه نیز استفاده کنید. دلمه به با شیره انگور - ساناز سانیا www.sanazsania.ir/recipes/711-دلمه-به-با-شیره-انگور/‎Cachedطرز تهیه. 1. در ظرفی، آلو بخارا را در یک پیمانه آب خیس کنید، پس از مدتی آبکش ... بخارای خیس شده، نیمی از سرکه، شیره انگور، زعفران، فلفل و نمک را بیافزایید و هم ... طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-با-سرکه-شیره 15 مه 2016 ... مواد لازم:گوشت چرخ کرده یا قیمه‌ای ریز خردشده: 300 گرم. برنج: 4 پیمانه، برگ مو: 400 گرم، پیاز: 2 عدد متوسط، سبزی دلمه: شامل پیازچه، شوید، ... پیشنهاد طب سنتی:دلمه برگ مو با شیره انگور - آفتاب www.aftabir.com/.../پیشنهاد-طب-سنتی-دلمه-برگ-مو-با-شیره-انگور‎Cached Similar2 جولای 2013 ... به توصیه متخصصان طب سنتی مصرف موادغذایی‌ای که از برگ مو تهیه می‌شود، به کسانی که افزایش رطوبت چشم دارند یا دچار مشکلات کلیوی یا افزایش ... طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو/‎Cachedطرز تهیه کامل دلمه برگ مو با عکس مراحل پیچیدن دلمه برگ. ... (اگه نداشتید میتونید از یک بسته عصاره گوشت استفاده کنید با یک استکان آب); کره 25 گرم; سرکه یا ... طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201761920462662836.html‎Cached19 ژوئن 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع کوکو از ... طرز تهیه دلمه برگ مو با سرکه شیره - سایت سرگرمی و سبک زندگی ... www.javaniha.com/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو-با-سرکه-شیره/‎Cached[ad_1] مواد لازم:گوشت چرخ کرده یا قیمه‌ای ریز خردشده: ۳۰۰ گرم. برنج: ۴ پیمانه، برگ مو: ۴۰۰ گرم، پیاز: ۲ عدد متوسط، سبزی دلمه: شامل پیازچه، شوید، گشنیز، ترخون، ... طرز تهیه دلمه برگ مو - خانومی www.khanoumi.ir/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو/خانومانه/‎Cached Similar26 مه 2015 ... دلمه برگ مو یک غذای اصیل ایرانی است که دلمه مرگ مو با گوشت و دلمه برگ مو ... در بعضی از مناطق ایران دلمه برگ مو با سرکه و شیره درست میشه , شما ...