مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا + عکس

به گزارش جام جم سرا ،​ طب فشاری در چند دهه اخیر میان افراد بسیار محبوب شده است و توانسته است در بسیاری موارد در درمان بیماری‌های مزمن موفق عمل کند. علاوه بر این، گفته می‌شود طب فشاری اثر جانبی بر بدن ندارد. در طب فشاری، بسیاری از دردها و بیماری‌ها با فشار قسمت‌های خاصی از بدن درمان می‌شود.

در واقع برخی نقاط بدن دارای انرژی‌های خاصی هستند که با فشار دادن آن قسمت‌ها انرژی به قسمت‌های دیگر فرستاده می‌شود. بیشتر متخصصان طب فشاری اتفاق نظر دارند که کمی بالاتر از انگشت شست و کناری، مهم‌ترین نقطه انرژی بدن است.

می‌توانید با فشار و ماساژ دادن این نقطه از بدن به مدت 2 دقیقه بسیاری از بیماری‌ها همچون سردرد، تورم و سرخی چشم، اسهال، یبوست، اضطراب، بی‌خوابی و حساسیت را درمان می‌کند.

گفتنی است؛ ماساژ دادن باید به صورت دورانی و با نوک انگشتان انجام شود. در این تصویر بالا محل دقیق این نقطه را شناسایی کنید.

منبع: Healthy Food Team



لینک منبع :رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا + عکس

رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../رفع-درد-و-خستگی-با-فشار-دادن-انگشت-پا-عکس‎Cachedبررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری‌ها درمان می‌شود. رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا + عکس - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../رفع-درد-و-خستگی-با-فشار-دادن-انگشت-پا-عکس‎Cachedبررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری‌ها درمان می‌شود. رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../رفع-درد-و-خستگی-با-فشار-دادن-انگشت-پا-عکس‎Cachedبررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری‌ها درمان می‌شود. رفع درد و خستگی با فشار دادن یک انگشت + عکس - خبرلند khabarland.com/.../رفع-درد-و-خستگی-با-فشار-دادن-یک-انگشت-عکس-1‎Cached30 مه 2017 ... رفع درد و خستگی با فشار دادن یک انگشت + عکس طب فشاری در چند دهه اخیر ... عادت دارند با فشار به انگشتان دست یا حرکات سریع گردن یا فشار پا ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس - گلوگاه ما www.galougahema.ir/.../رفع-درد-و-خستگی-با-فشار-دادن-انگشت-پا-عک/ 7 مه 2016 ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس. بررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری ... طب فشاری : با فشار ۱۰ نقطه از بدن همه دردها را تسکین دهید - مجله کسب و ... bazdeh.org/طب-فشاری-با-فشار-این۱۰-نقطه-بدن-د/‎Cachedبسیاری از آدم‌ها برای تسکین نوعی درد به متخصص طب فشاری یاا فشار درمانی مراجعه ... این نقطه را چند دقیقه با انگشت سبابه و انگشت میانی فشار دهید، و هر قدر که لازم است آن را تکرار کنید. ... این فشار به آرام کردن ذهن‌تان کمک می‌کند، استرس مزمن و خستگی مفرط را ... این نقطه درست زیر کشکک زانو، روی استخوان ساق پا قرار دارد. رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا +عکس - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18105043 8 مه 2016 ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا +عکس. خبرگزاری میزان- بررسی ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس - باشگاه خبرنگاران ... www.sarkhat.com/fa/news/141361616/‎Cached7 مه 2016 ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس. بررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری ... رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا +عکس | بررسی ها نشان - قطره www.ghatreh.com/news/.../رفع-درد-خستگی-فشار-دادن-انگشت-عکس 8 مه 2016 ... بررسی ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری ها درمان می. امین محمودی -سلور - رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس m1352.mihanblog.com/post/221‎Cached11 مه 2016 ... بررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری‌ها درمان می‌شود طب فشاری در چند دهه اخیر ...