مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روغنی که مثل کوره ، چربی می سوزاند!

به گزارش جام جم سرا ،​ روغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به قرمز است که برخی از آن برای رنگین کردن خوراکی ها از آن استفاده می کنند. اما روغن گلرنگ از روغن های بسیار مفید برای رهایی از چربی های شکمی است.

گیاه گلرنگ عطر و بویی ندارد، اما فواید غذایی آن بسیار زیاد است، زیرا با توجه داشتن اسیدهای امگا 6 برای بدن بسیار مفید است.

تحقیقات جدید در آمریکا نشان می دهد که استفاده از روغن گلرنگ برای رهایی از چربی های شکم بسیار مؤثر است. شما می توانید با ریختن مقدار اندکی در غذا، روغن گلرنگ را در رژیم خود قرار دهید.

روغن گلرنگ عملکرد بافت های ذخیره کننده چربی ها را تغییر و آنها را به انرژی تبدیل می کند که انسان از آن بهره می برد. این روغن همچنین به عنوان یک تحریک کننده فرایند سوخت و ساز عمل می کند. این وضعیت به انسان برای رهایی از چربی دور شکم کمک می کند.

منبع: webmd



لینک منبع :روغنی که مثل کوره ، چربی می سوزاند!

روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5591045/روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می-سوزاند‎Cachedاگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! www.fardanews.com/fa/.../روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می‎سوزاند‎Cachedاگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید از با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می-سوزاند.html‎Cachedچربی سوزیروغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به قرمز است که برخی از آن برای رنگین کردن خوراکی ها از آن استفاده می. روغنی که مثل کوره چربی دور شکم را می سوزاند! - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/1462212960103388‎Cached2 مه 2016 ... اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید از با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی ... روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/146221344024070 باشگاه خبرنگاران: روغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به قرمز است که برخی از آن برای رنگین کردن خوراکی ها از آن ... جام نیوز :: JamNews - روغنی که مثل کوره چربی دور شکم را می سوزاند! jamnews.ir/detail/News/664333‎Cached2 مه 2016 ... به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، روغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به ... روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - ایران روشن www.iraneroshan.ir/news/7077‎Cachedروغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! ایران روشن :اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک ... گوناگون » روغنی که مثل کوره چربی دور شکم را می سوزاند! - پیچک نیوز www.khabar.pichak.net/.../روغنی_که_مثل_کوره_چربی_دور_شکم_را_می_سوزاند‎Cachedه داشت آدمی نبود که از مربیان بخواهد تا به او تیم بدهند اما می دا. اخبار-روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - سایت خبری سروآنلاین sarvonline.ir/news/show/6896/روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می-سوزاند اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. زاهد نیوز - روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - زاهدانه www.zahedaneh.net/vdcbzgbs.rhbggpiuur.html‎Cachedاگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید.