مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صبحانه‌ای ویژه آب کردن شکم!

به گزارش جام جم سرا ، اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته‌اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. در ادامه قصد داریم صبحانه‌ای را به شما معرفی کنیم که با میل کردن آن، چربی‌های شکمتان را آب خواهید کرد.

این صبحانه مقوی و مغذی سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها است که به تقویت مو و بافت پوست نیز کمک می‌کند. یکی دیگر از کارایی‌های این صبحانه، از بین بردن سموم بدن و پاکسازی روده‌ها است.

صبحانه‌ای که در ادامه دستور آن را برای شما شرح خواهیم داد، می‌تواند متابولیسم بدنتان را تنظیم و عملکرد بدنتان را تقویت کند. شما از طریق میل نمودن این صبحانه موفق خواهید شد که ماهانه 2.5 کیلوگرم از وزن خود کم کنید، اما تفاوت آن در این است که چربی‌ها دور شکم هدف قرار خواهند گرفت. همان‌طور که گفتیم، از فواید دیگر این صبحانه قوی مانند بهبود بافت پوست و مو نیز بهره‌مند خواهید شد.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه

5 تا 7 عدد آلوی گوشتی
یک فنجان کفیر / ماست کم چرب
یک قاشق غذاخوری تخم کتان
دو قاشق غذاخوری آرد جو دو سر
یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو

صبحانه روز بعد را عصر روز قبل آماده کنید. آلوهای خشک شده را در 100 میلی گرم آب جوش به مدت 10 تا 15 دقیقه بخیسانید.

کاکائو، تخم کتان و آرد جو دو سر را در ظرفی جداگانه‌ با هم ترکیب کنید. به اندازه یک فنجان کفیر داخل ظرف ریخته و آن را خوب هم بزنید. آلوها را نیز خرد کرده و هم بزنید و سپس آن‌ها را داخل ظرف بریزید. در نهایت نیز تمام موارد را مخلوط کرده تا ترکیب یکدستی به دست آید. در آخر آن را درون یخچال بگذارید.

از صبحانه سالم و مغذی خود لذت ببرید. شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متوجه آثار مثبت این صبحانه لذیذ خواهید شد. البته شاید روز اول کمی با این صبحانه ارتباط برقرار نکنید، اما قرار هم نیست که وحشت کنید. معده شما خودش از پس کار بر خواهد آمد!

منبع : فرادید



لینک منبع :صبحانه‌ای ویژه آب کردن شکم!

صبحانه‌ای ویژه آب کردن شکم! - فرادید faradeed.ir/fa/news/16196/صبحانه‌ای-ویژه-آب-کردن-شکم‎Cachedاگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته‌اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. در ادامه قصد داریم صبحانه‌ای را به شما معرفی کنیم که با ... صبحانه‌ای ویژه آب کردن شکم! | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/صبحانه‌ای-ویژه-آب-کردن-شکم/ 27 جولای 2016 ... اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته‌اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. در ادامه قصد داریم صبحانه‌ای را به شما ... صبحانه ای ویژه آب شکم - onvansho onvansho.ir/result/صبحانه-ای-ویژه-آب-شکم.html صبحانه‌ای ویژه آب کردن شکم نوشته شده توسط تحریریه در 09 خرداد 1396 ارسال شده . آب کردن شکمچربی سوزی بدن با این معجون خوشمزهمقوی اسموتی موز زنجبیل را می ... کوچک کردن شکم با یک صبحانه متفاوت!! - سیمرغ seemorgh.com/.../312589-یک-صبحانه-عالی-برای-کوچک-کردن-شکم/‎Cached8 آگوست 2016 ... اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکم شان هستند، ... این رژیم به ویژه روی چربی های شکم تمرکز می کند اما پیشنهاد ما به شما این است که ... کوچک کردن شکم با یک صبحانه متفاوت! - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../کوچک-کردن-شکم-با-یک-صبحانه-متفاوت‎Cachedمواد مورد نیاز و طرز تهیه صبحانه رژیمی برای کوچک کردن شکم ... این رژیم به ویژه روی چربی های شکم تمرکز می کند اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل ازاستفاده از آن ... صبحانه‌ای برای آب کردن چربی‌های شکم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../صبحانه‌ای-برای-آب-کردن-چربی‌های-شکم‎Cached10 مه 2016 ... چربی های شکم، آن دسته از چربی هایی هستند که علاوه بر به هم ریختن تناسب ... وی درباره اهمیت بسیار بالای مصرف غلات به ویژه در کاهش وزن و آب کردن ... صبحانه ای ویژه آب کردن شکم! - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/ad7761992139.html 1 مه 2016 ... اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. در ادامه قصد داریم صبحانه ای را به شما ... ۹ خوراکی برای آب کردن چربی‌های شکم و پهلو تا قبل از عید - فردا www.fardanews.com/.../۹-خوراکی-برای-آب-کردن-چربی‌های-شکم-و-پهلو-تا-قبل-از-عید‎Cached4 مارس 2017 ... اگر دنبال آب کردن چربی‌های پهلو و شکمتان هستید، می‌توانید آن را جایگزین ... بین دو وعده صبحانه و ناهار را تحمل کنند و کمتر میل به ناخک زدن داشتند. صبحانه ای ویژه آب کردن شکم - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17781642 1 مه 2016 ... صبحانه ای ویژه آب کردن شکم. اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. روش تضمینی آب کردن شکم و پهلو بدون بازگشت - سلامت و زیبایی neppaorg.org/مقاله-روش-تضمینی-آب-کردن-شکم-و-پهلو-بدون-بازگشت‎Cachedروش آب کردن شکم , ورزشهای مفید برای کوچک کردن شکم و پهلو , رژیم غذایی برای لاغری شکم ... پزشک باشد و انجام اشتباه این کار نتیجه عکس خواهد داد به عنوان مثال اگر صبحانه که وعده مهمی است را ... این ماساژ به ویژه در زیر دوش آب خیلی موثر خواهد بود