مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این حرکت ورزشی چربی بیشتری بسوزانید

1- اسکات می تواند عدم تعادل عضلات را بهبود دهد

حرکت اسکات می تواند خیلی چیزها را برای یک مربی ورزشی روشن کند از جمله، عدم تعادل عضلانی، ساختار بدن، قدرت بدنی، و ضعف های بدن. حرکات اسکات به نظر خیلی ساده می آید اما اشتباه انجام دادنش نیز بسیار آسان است، مخصوصا اگر برای مدت زمان طولانی انجامش دهید. اگر کسی از قبل راهنمایی تان نکرده باشد ممکن است متوجه حالت اشتباه زانوها نوشید، به اندازه کافی از ران ها استفاده نکنید، و یا زیادی به سمت جلو خم شوید. پس بهتر است قبل از انجام حرکت خوب آن را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از آن مشکلات بدن را بهبود ببخشید.


2- اسکات انواع مختلف زیادی دارد

بیشتر افراد از همان اسکات سنتی استفاده می کنند، در صورتی که این حرکت انواع مختلفی دارد و می تواند در شکل های مختلف به قوی کردن باسن و پایین تنه کمک کند. پس با کمک یک مربی می توانید انواع دیگر اسکات مانند اسکات با وزنه یا دمبل را نیز امتحان کنید.


3- عضلات ران و باسن بزرگترین عضله ها در بدنتان هستند

هر زمان خواستید ورزشی انجام دهید که بیشتر عضلات بدن را درگیر کند حتما باید ران و باسن را هم شرکت دهید. گلوتئوس ماکسیموس بزرگترین عضله در بدن است به همین دلیل بزرگترین کالری سوز نیز به حساب می آید. اضافه کردن ورزش های قدرتی به روتین ورزشی کمک می کند بدنتان تستوسترون آزاد کند، که به عنوان یک هورمون رشد به بدن کمک می کند و بدن می تواند عضله بسازد و چربی بیشتری بسوزاند.


4- اسکات ورزشی برای هسته بدن نیز به حساب می آید

معمولا وقتی به ورزش های شکم فکر می کنید مواردی مانند دراز و نشست به ذهنتان می آید. اما در حرکت اسکات نیز برای تثبیت حالت بدن مجبور می شوید هسته بدن را درگیر کنید. اسکات با وزنه یکی از بهترین حالت ها برای به چالش کشیدن هسته بدن است. نگه داشتن یک دمبل مقابل قفسه سینه مجبورتان می کند که برای صاف ماندن و تثبیت بدن انرژی بیشتری صرف کنید.


5- اسکات تنها ورزشی نیست که برای شکل دادن باسن نیاز دارید

بر خلاف باور عموم اسکات تنها ورزشی نیست که برای شکل دادن به باسن و ران ها وجود دارد. اگر می خواهید حداکثر کار روی باسن را انجام دهید، باید ورزش های دیگری را نیز اضافه کنید. مواردی مانند ددلیفت و کشش ران نیز می توانند تاثیر گذار باشند.



لینک منبع :با این حرکت ورزشی چربی بیشتری بسوزانید

با این حرکت ورزشی چربی بیشتری بسوزانید - ورزش - زندگی سالم ... www.salamatnews.com/.../با-این-حرکت-ورزشی-چربی-بیشتری-بسوزانید 25 آوریل 2016 ... می دانیم که اسکات حرکتی ورزشی است که بیشتر برای شکل دادن به باسن و ران ها استفاده می شود. اما اسکات ویژگی های دیگری نیز دارد که شاید با ... Images for با این حرکت ورزشی چربی بیشتری بسوزانید با این ورزش بیشتر چربی بسوزانید! - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/.../177608-با-این-ورزش-بیشتر-چربی-بسوزانید‎Cached30 جولای 2017 ... با این ورزش بیشتر چربی بسوزانید! ... برخی از مربیان و متخصصان وقتی با کودکانی کار می کنند که مشکل هماهنگ سازی یا انجام حرکات پیچیده را ... با این حرکات ورزشی کالری بیشتری بسوزانید • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/با-این-حرکات-ورزشی-کالری-بیشتری-بسوزان/‎Cachedحرکات ورزشی , تمرینات ورزشی, تمرینات ورزشی برای کاهش وزن , تمرینات ورزشی برای لاغری , حرکات ورزشی برای لاغری شکم و پهلو , حرکات ورزشی برای شکم, ... سوزاندن چربی های بدن با 3 تمرین ورزشی - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../burning-fat-body-with-3-exercise.html‎Cached Similarاگر می خواهید با ورزش وزن کم کنید و ترجیح میدهید این کار را با ورزش انجام دهید به شما توصیه ... درعین حال ورزش با فواصل بیشتر ممکن است آدرنالین را که هورمونی است که به سوزاندن چربی شکم کمک می کند را افزایش دهد ... تمرین 2: 12 دقیقه کالری بسوزانید ... درجا زدن ، روش بسیار خوبی برای تغییر حرکات ورزشی بین تمرینات است . با انجام این ورزشها بیشتر کالری بسوزانید - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/more3-exercise2-calorie.html‎Cachedزمانی که صرفا رژیم می گیرید و ورزش نمی کنید، عضلات به جای چربی ها آب می شوند. بر عکس این قضیه هم صادق است، یعنی اگر فقط ورزش کنید و هر آنچه دلتان خواست را ... این ورزش 100 کالری در 10 دقیقه می سوزاند! - نمناک namnak.com/ورزش-کالری-سوز.p20665‎Cachedدر میان حرکات ورزشی کالری سوز، برنامه ی ورزشی کاملی وجود دارد که در مدت 10 دقیقه ... دارید می توانید با کمی اضافه کردن به شدت دویدن بیشترین کالری را بسوزانید. علم ورزش | تمرینات با وزنه چگونه باعث می شود چربی بیشتری ... www.elmevarzesh.com/how-weight-lifting-burn-more-fat/‎Cached Similar14 ا کتبر 2014 ... تمرینات با وزنه ظرفیت متابولیک شما را افزایش خواهد داد و شما را قادر می سازد بطور طبیعی کالری بیشتری را بسوزانید. علت این امر اثر متابولیک ... با این حرکت ورزشی چربی بیشتری بسوزانید | فرادید vista.ir/news/.../با-این-حرکت-ورزشی-چربی-بیشتری-بسوزانید‎Cachedمی دانیم که اسکات حرکتی ورزشی است که بیشتر برای شکل دادن به باسن و ران ها استفاده می شود. اما اسکات ویژگی های دیگری نیز دارد که شاید با دانستن آنها میلتان به ... با این حرکات، چربی بسوزانید و باسن خود را خوش فرم کنید - آپارات www.aparat.com/.../با_این_حرکات،_چربی_بسوزانید_و_باسن_خود_را_خوش‎Cached18 جولای 2017 ... ورزش (13 ویدیو) ... با این حرکات، چربی بسوزانید و باسن خود را خوش فرم کنید. 783 بازدید. 13 / 13 ... ممکن است باسن و پاهای شما درد بگیرند، اما به دلیل افزایش ضربان قلب، کاهش وزن بیشتری را تجربه خواهید کرد. با برنافیت همراه ...