مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند

به گزارش جام جم سرا ،​ بیشتر افراد برای جوان‌سازی پوست خود گاهی به عمل‌های جراحی بسیار گران و داروهای عجیب و غریب متوسل می‌شوند که علاوه بر تاثیری کوتاه مدت، اثرات جانبی خاص خود را دارند. از طرف دیگر، داشتن پوستی بسیار خشک و چرب، منافذ و ترک‌های پوستی، آکنه، جوش‌های سر سیاه و کدر بودن پوست اثرهای منفی بر زیبایی و اعتماد به نفس دارد و باید هرچه سریع‌تر درمانی برای آن یافت.

متداول‌ترین و موثرترین راه بازسازی و پاک‌سازی پوست و مقابله با پیری پوست پیروی از برنامه غذایی مناسب، ورزش‌های منظم، دوری از فشار روحی و استرس، درمان اختلالات هورمونی، رعایت بهداشت، عدم استفاده از مواد شوینده شیمایی بر روی پوست و زدودن گرد و غبار از پوست است.

علاوه بر این، می‌توان با کمک مواد طبیعی همه انواع پوست‌ها اعم از خشک، چرب، حساس و معمولی را تقویت کرد. برای این کار کافی است نصف قاشق روغن نارگیل، یک سوم فنجان صابون کاستیا، دو سوم فنجان آب مقطر و 10 تا 15 قطره روغن اسطوخودوس را تهیه کنید و با هم ترکیب کنید به طوری که کاملا یک دست شود و روزی دو مرتبه آن را بر روی پوست خود قرار دهید. قبل و بعد از استفاده صورتتان را با آب بشویید و خشک کنید. در مدت زمانی کوتاه و حدود 10 روز اثرات شگفت‌آور آن را بر روی پوست خود تجربه خواهید کرد.

منبع: Healthy Holistic Living



لینک منبع :ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند

ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../ترکیبی-جادویی-که-10-سال-جوان‌تان-می‌کند‎Cached24 آوریل 2016 ... تحقیقات نشان داده که ترکیبی خانگی، موثر و کم‌هزینه بهترین درمان برای مشکلات پوستی است که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه شما را 10 سال جوان‌تر ... Images for ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند ghamis.ir/Majale/single.aspx?id=5185‎Cachedتحقیقات نشان داده که ترکیبی خانگی، موثر و کم‌هزینه بهترین درمان برای مشکلات پوستی است که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه شما را 10 سال جوان‌تر کند. ترکیبی جادویی که ۱۰ سال جوان‌تان می‌کند - آفتاب www.aftabir.com/.../ترکیبی-جادویی-که-۱۰-سال-جوان-تان-می-کند 2 آگوست 2016 ... تحقیقات نشان داده که ترکیبی خانگی، موثر و کم‌هزینه بهترین درمان برای ... ترکیبی جادویی که ۱۰ سال جوان‌تان می‌کند .... به یک موتورسوار جوان , خوش اخلاق , با کلیه مدارک , از ساعت 10 الی 17 , محدوده جردن نیازمندیم , 45 و 26202844. ترکیبی جادویی که ۱۰ سال جوان‌تان می‌کند – مجله اینترنتی – مجله ... codex.kajblog.ir/ترکیبی-جادویی-که-۱۰-سال-جوان‌تان.../trackback/‎Cachedترکیبی جادویی که ۱۰ سال جوان‌تان می‌کند ... Tags: ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند, جام جم سرا, جوان‌سازی پوست, زندگی, مشکلات پوستی, موثرترین راه ... مد و زیبایی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/khone.modvazibayee/?l=fa‎Cachedترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند این 8 مواد غذایی که پوستتان را مثل آینه می کند با این ماسک خانگی صورت تان را بوتاکس کنید!! رنگ موی «LANCOME» ... فوت و فن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07-367-298/6/فوت-و-فن تحقیقات جدید نشان داده است که از روی انگشت کوچک دست می توان به شخصیت درونی افراد پی برد. تصویر چگونه ... تصویر ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند ... مهره سر جادویی - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=مهره+سر+جادویی‎Cachedبوراد-لوکاس که برنده جایزه عکاسی Natural World در سال 2017 است به دیلی میل اجازه داده مجموعه‌ای از این عکس‌های خارق ... ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند. عبارات تاکیدی جادویی - تیتر 98 https://titr98.ir/search/?q=عبارات+تاکیدی+جادویی‎Cachedبوراد-لوکاس که برنده جایزه عکاسی Natural World در سال 2017 است به دیلی میل اجازه داده مجموعه‌ای از این عکس‌های خارق .... ترکیبی جادویی که 10 سال جوان‌تان می‌کند. یک ترکیب جادویی برای جوان سازی پوست - 10 سال جوان‌تر شوید - آلامتو www.alamto.com/home-remedies-for-skin-rejuvenation.html‎Cached26 آوریل 2016 ... یک ترکیب جادویی برای جوان سازی پوست:تحقیقات نشان داده که ترکیبی خانگی، موثر ... برای مشکلات پوستی است که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه شما را 10 سال جوان‌تر کند. ... چرا برخی کشورها از ماشینهای فرمان راست استفاده می‌کنند؟