مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روغنی که چربی شکم را آب می‌‌ کند

به گزارش جام جم سرا ، روغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به قرمز است که برخی از آن برای رنگین کردن خوراکی ها از آن استفاده می کنند. اما روغن گلرنگ از روغنهای بسیار مفید برای رهایی از چربی های شکمی است.

گیاه گلرنگ عطر و بویی ندارد، اما فواید غذایی آن بسیار زیاد است؛ زیرا با توجه داشتن اسیدهای اومگا 6 برای بدن بسیار مفید می باشد.

تحقیقات جدید در آمریکا نشان می دهد که استفاده از روغن گلرنگ برای رهایی از چربی های شکم بسیار مؤثر است. شما می توانید با ریختن مقدار اندکی در غذا، روغن گلرنگ را در رژیم خود قرار دهید.

با انجام این عمل همراه با ورزش منظم، بهترین نتایج را بدست خواهید آورد.

روغن گلرنگ عملکرد بافت های ذخیره کننده چربی ها را تغییر و آنها را به انرژی تبدیل می کند که انسان از آن بهره می برد. این روغن همچنین به عنوان یک تحریک کننده فرایند سوخت و ساز عمل می کند. همچنین به روند هضم غذا کمک می کند. این وضعیت به انسان برای رهایی از چربی دور شکم کمک می نماید.



لینک منبع :روغنی که چربی شکم را آب می‌‌ کند

روغنی که چربی شکم را آب می‌‌ کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روغنی-که-چربی-شکم-را-آب-می‌‌-کند‎Cached20 آوریل 2016 ... اگر شما هم نظیر بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد بویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید از با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی ... روغنی که چربی شکم را آب می‌‌ کند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/104962 اگر شما هم نظیر بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد بویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید از با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5591045/روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می-سوزاند‎Cachedشما می توانید با ریختن مقدار اندکی در غذا، روغن گلرنگ را در رژیم خود قرار دهید. روغنی که مثل کوره ... این وضعیت به انسان برای رهایی از چربی دور شکم کمک می کند. ایران خبر - معرفی روغنی که چربی دور شکم را آب می کند www.irankhabar.ir/fa/.../معرفی-روغنی-چربی-دور-شکم-آب-می-کند‎Cachedاگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. هشت روغن طبیعی که می توانند باعث لاغری تان شوند - دانلود آهنگ naslemusic.com/هشت-روغن-طبیعی-که-می-توانند-باعث-لاغری-ت.html‎Cached Similarبرای اینکه از شر شکم نفخ کرده خود خلاص شوید و شکمتان تخت شود از روغن گیاهی ترخون ... لیموترش مانع از انباشتگی چربی ها می شود و با احتباس آب مقابله می کند. معرفی روغنی که چربی دور شکم را آب می کند - ایران خبر | دمادم https://damadam.ir/news/...روغنی-که-چربی-دور-شکم-را-آب-می-کند/2337467 اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید. ... نوشیدنی هایی که چربی های شکم تان را آب می کند - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/drinking-stomach2-fat.html‎Cached Similarچای نعناع خوش فرم شدن شکم چاقی تمرینات ورزشی , بیماری های قلبی , چربی های شکم , نوشیدنی , زیبایی اندام, کاهش وزن , راههای کاهش وزن , میخواهید از شر چربی های اضافه شکم خلاص شوید؟ www.hidoctor.ir/26025_میخواهید-از-شر-چربی-های-اضافه-شکم-خلاص-ش.html/‎Cached Similar27 مه 2014 ... کوچک کردن شکم شکم چاق چاقی شکم آب کردن شکم آب کردن چربی های دور شکم ... در این مطلب چند توصیه داریم که به شما کمک می کند تا از شر چربی پهلوهایتان .... توصیه می کنیم ۱۰ قطره روغن گیاهی ترخون را با ۱۰ قطره روغن فندق مخلوط ... روغنی که مثل کوره چربی می سوزاند! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../روغنی-که-مثل-کوره-چربی-می-سوزاند.html‎Cachedچربی سوزی روغن گلرنگ از گیاه گلرنگ استخراج می شود که دارای رنگ زرد و نارنجی گاهی مایل به قرمز ... این وضعیت به انسان برای رهایی از چربی دور شکم کمک می کند. جام نیوز :: JamNews - روغنی که مثل کوره چربی دور شکم را می سوزاند! jamnews.ir/detail/News/664333‎Cached2 مه 2016 ... روغن روغنی که مثل کوره چربی دور شکم را می سوزاند! به این مطلب ... این وضعیت به انسان برای رهایی از چربی دور شکم کمک می کند. 2013. 6 نظر.