مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟

به گزارش جام جم سرا ، غذاهای مصرفی امروزه ما انسان‌ها در مقایسه با آنچه پیشتر مصرف می‌شد، تفاوت اساسی کرده است. برای نمونه، رژیم غذایی ما دیگر متکی بر غذاهای خام و سفت نیست، چرا که آن نوع غذاها نیازمند جویدن بیشتری بود. امروزه اما ما غذاهای نرمی را مصرف می‌کنیم که گوارش آن‌ها چندان زمان‌بر نیست. همین مسئله در دراز مدت موجب تشکیل پلاک دندان در دو رنگ زرد و قهوه‌ای خواهد شد.

همانطور که گفته شد، پلاک دندان به دلیل نوع غذاهای مصرفی به سادگی شکل می‌گیرد و البته به راحتی هم توسط پزشک برداشته می‌شود، اما هزینه آن پایین نیست. به همین دلیل است که ما قصد داریم روشی طبیعی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در منزل از شر پلاک و جرم دندان خلاص شوید.

طرز تهیه:

چند عدد پوست گردو را برداشته و داخل آب بیندازید تا حدود 20 دقیقه جوش بخورد. پس از خنک شدن آب، آن را از صافی بگذرانید. آب به جای مانده همان محلول جادویی است.

دندان‌‎هایتان را به کمک آن آب سه مرتبه در روز مسواک بزنید. اگر این کار را دو هفته انجام دهید، به راحتی می‌توانید از شر جرم و پلاک دندان راحت شوید. علاوه بر آن، اگر با مشکل خونریزی لثه‌ها نیز مواجه هستید، به کمک این روش می‌توانید مانع خونریزی لثه‌ها شوید، چرا که خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد.

به این نکته نیز توجه داشتید حفظ سلامت دهان و دندان باید همواره در اولویت باشد تا از این طریق بتوان مانع هزینه‌های گزاف دندانپزشکی شد.

منبع : فرادید



لینک منبع :چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟

چگونه جرم دندان ها را بدون هزینه از بین ببریم؟ www.fardanews.com/.../چگونه-جرم-دندان‎ها-را-بدون-هزینه-از-بین-ببریم‎Cachedچگونه جرم دندان ها را بدون هزینه از بین ببریم؟ پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می‌آید. درمان آن ... چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟ - فرادید faradeed.ir/fa/news/.../چگونه-جرم-دندان-را-بدون-هزینه-از-بین-ببریم‎Cachedفرادید| پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می‌آید. درمان آن اما جز صرف هزینه‌های گزاف پزشکی در ... چگونه جرم دندان ها را بدون هزینه از بین ببریم؟ - پایگاه اطلاع رسانی ... tnews.ir/news/787f61267874.html‎Cachedفرهنگ نگار: پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت ... درمان آن اما جز صرف هزینه های گزاف پزشکی در خانه نیز می تواند انجام شود . چگونه جرم های دندان را به آسانی از بین ببریم؟ - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../146921-چگونه-جرم-های-دندان-و-رنگ-زرد-دندان-را-درمان-کنیم؟‎Cached2 آگوست 2016 ... چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟ ... باید دقت کنید که هر تغییر رنگی بر روی دندانها نشانه جرم دندان نیست بلگه پوسیدگی ها هم در رنگ ... چگونه “جرم دندان” را بدون هزینه از بین ببریم؟ – سو lavasan.in/archives/.../چگونه-جرم-دندان-را-بدون-هزینه-از-بین-بب‎Cachedچگونه “جرم دندان” را بدون هزینه از بین ببریم؟ 0. می خوام چگونه “جرم دندان” را بدون هزینه از بین ببریم؟ farward پیش فرض سوال شده در آوریل 1, 2017 در درسی. چگونه جرم دندان را بدون هزینه از بین ببریم - میدانم midanam.com/tag/چگونه-جرم-دندان-را-بدون-هزینه-از-بین-ببر‎Cached22 ا کتبر 2016 ... روش های ساده از بین بردن جرم دندان پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می‌آید. چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟ - ماد نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17164814/redirect/maadnews.com چگونه "جرم دندان" را بدون هزینه از بین ببریم؟ پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می آید. درمان آن ... چگونه “جرم دندان” را بدون هزینه از بین ببریم؟ - بویر نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17085327 چگونه “جرم دندان” را بدون هزینه از بین ببریم؟ پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز ( BoyerNews.com) : فرادید| پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است ... چگونه جرم دندان ها را بدون هزینه از بین ببریم؟ - آفتاب | دمادم damadam.ir/.../چگونه-جرم-دندان‎ها...بدون-هزینه-از-بین-ببریم/.../2231902‎Cachedچگونه جرم دندان ها را بدون هزینه از بین ببریم؟ پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می آید. درمان آن ... چگونه جرم دندان‌ها را بدون هزینه از‌ بین ببریم؟ - ghand-pahlu ghand-pahlu.ir/result/چگونه-جرم-دندان‌ها-را-بدون-هزینه-از‌-بین-ببریم؟.html چگونه جرم دندان را بدون هزینه از بین ببریم آن را از صافی توانید از شر جرم . چگونه جرم های دندان را به آسانی از بین ببریم چگونه جرم های دندان را زردی دندان ها را از بین ...