مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید

به گزارش جام جم سرا ، گاهی اوقات ما تلاش زیادی می کنیم تا با خوردن قرص نعناء و یا مسواک بوی بد دهانمان را به خصوص در مواردی که سیر یا تنقلاتی مانند چیپس خورده ایم از بین ببریم اما با این حال بوی بد دهان را با معرفی یک دستورالعمل ساده می توانید از بین ببرید.

دستور العمل تهیه:

نصف یک قاشق چایخوری پودر دارچین

نصف یک قاشق غذاخوری عسل

۲ عدد لیمو

طرز تهیه:

در یک کاسه عسل و دارچین را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید و پس از آن مخلوط را تاجایی هم بزنید که عسل به طور کامل در آب حل شود سپس آب لیموها را به این معجون اضافه کنید و دوباره هم بزنید پس از آماده شدن این نوشیدنی را در یک ظرف شیشه ای با درپوش ریخته و آن را در یخچال نگه داری کنید.

زمانی که دهانتان بوی بدی می دهد این معجون را در دهانتان نگه داشته و سپس آن را ببلعید.

عسل و دارچین دارای خواص ضد باکتریایی هستند و به همین دلیل با نگهداشتن این معجون در دهان وخوردن آن باکتری‌ها که بوی ناخوشایند در دهان و معده ایجاد کرده اند ازبین می روند علاوه بر این عسل طعم مطلوبی را به این معجون می‌بخشد.

گفتنی است، این معجون نه تنها بوی بد دهان را ازبین می برد بلکه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.

منبع: healthy foodteam



لینک منبع :درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید

درمان بوی بد دهان راحت تر از آن است که فکر می کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آن-است-که-فکر-می-کنید‎Cachedبوی بد دهان را می توان با معجونی ساده و کاملا طبیعی از بین ببرید. درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آن-که-فکر-می-کنید‎Cachedبوی بد دهان را می توان با معجونی ساده و کاملا طبیعی از بین ببرید. Images for درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید - سلامتی salamati.ir/2017/05/.../درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آنست-که-فکر/‎Cached10 مه 2017 ... سعی کنید راه حل های طبیعی زیر را انجام دهید که به طور موثر از بوی بد دهان پیشگیری می کند. این داروهای خانگی نفس را برای مدت زمان طولانی تر تازه ... درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/20156472637.html‎Cachedدرمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید,:بوی بد دهان و یا بوی ناخوشایند از نفس یک فرد است,این یک مشکل شایع در میان مردم سراسر جهان است,این یک بیماری. درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-246366.html‎Cached16 آوریل 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از جام جم، گاهی اوقات ما تلاش زیادی می کنیم تا با خوردن قرص نعناء و یا مسواک بوی بد دهانمان را به خصوص در مواردی که سیر ... درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید | آینه www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...درمان+بوی+بد+دهان+راحت+تر...که+فکر+میکنید‎Cached Similarبوی بد دهانو یابوی ناخوشایندازنفسیک فرد است.اینیک مشکل شایعدر میانمردم سراسر جهاناست. اینیک بیماری نیستوبه راحتی می توانعلتبوی بد دهان را پیدا کرد. درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید - ملکانه www.molkaneh.com/درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آن-که-فکرد/ 16 آوریل 2016 ... درمان بوی بد دهان راحت تر از آن که فکر می کنید-گاهی اوقات ما تلاش زیادی می کنیم تا با خوردن قرص نعناء و یا مسواک بوی بد دهانمان را به خصوص در ... داکتر صحت شما - درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر... | Facebook https://www.facebook.com/.../photos/a.../1629438963990400/‎Cachedدرمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید..حتما بخوانید. *اولین اقدام برای درمان خانگی بوی بد دهان و یا پیشگیری از بدبویی دهان،: بعد از غذا مسواک بزنید درمان بوی بد دهان راحت تر از آن است که فکر می کنید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../درمان_بوی_بد_دهان_راحت_تر_از_آن_است_که_فکر_می_کنید‎Cachedدانلود اداره امور درمان دندانپزشکی(فرآیند نحوه درخواست سنوات) · دانلود آشنایی با سایت اداره امور درمان دندانپزشکی. درمان بوی بد دهان راحت تر از آن است که فکر می کنید.