مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهمترین دلیل چاقی چیست؟

به گزارش جام جم سرا ، متخصصان در جریان آزمایشات روی موش ها که در انستیتوی علوم پزشکی دانشگاه «توکوسیما» انجام شد، توانستند ارتباط بین سلول های نابود شده چربی و تکامل چاقی را مشخص کنند. به نظر می رسد که دلیل اضافه وزن در افراد ممکن است با التهاب مزمن مرتبط باشد.

در نتیجه مرگ سلول های چربی تکه هایی از «DNA» وارد بدن می شوند که هیچ ارتباطی با هیچ سلولی ندارند.

این تکه های « دی. ان. آ» واکنش سیستم ایمنی را باعث می شوند که این سیستم بنوبه خود می تواند دلیل التهاب های مزمن شود.

نظارت بر موش ها تأییدی بر این نکته بود که التهاب مزمن بافت باعث چاقی و کاهش حساسیت بدن به انسولین و سطح گلوکوز در خون می شود.



لینک منبع :مهمترین دلیل چاقی چیست؟

اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/main3-cause2-obesity.html‎Cached Similarاضافه وزن علل بروز چاقی جلوگیری از چاقی پیشگیری از چاقی,کاهش وزن چاق شدن,کم کردن وزن,لاغر شدن,تناسب اندام,زیبایی اندام. چاقی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/چاقی‎Cachedاما مهمترین علت مؤثر در چاقی و اضافه وزن، عبارت است از تمایل بدن ما برای ذخیره انرژی ... به عنوان شاهدی بر این نظریه، برخی از افراد چاق با وجود کم غذا خوردن، به دلیل ... ‎۲ تأثیر بر سلامتی - ‎۵ شیوهٔ زندگی بدون تحرک - ‎۸ سلامت عمومی - ‎۹ درمانعلت چاقی سریع و یکدفعه ای چیست ؟ - تالاب www.talab.org/.../the-cause-of-obesity-is-fast-and-suddenly.html‎Cachedعلت چاقی سریع و یکدفعه ای چیست ؟ چاقی و افزایش وزن بی دلیل ممکن است به علت های مختلفی رخ دهد. بسیاری از داروهایی که برای درمان افسردگی، دیابت و اختلالات ... 10 علت پنهان چاقی را بشناسید - سیمرغ seemorgh.com/health/nutrition/nutrition-and.../169601-169601/‎Cached Similar7 آگوست 2013 ... در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به برخی از مهم‌ترین علل پنهان چاقی. کم‌خوابی اگر تا دیر وقت بیدار .... بهترین میوه برای درمان چاقی چیست؟ دسته: تغذیه و ... دلیل اصلی چاقی و اضافه وزن چیست؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../دلیل-اصلی-چاقی-و-اضافه-وزن-چیست‎Cachedدلیل اصلی چاقی و اضافه وزن چیست؟ ... در ادامه دلیل آن را متوجه خواهید شد. ... از آنجایی که کربوهیدرات‌ها مهمترین عامل بالا بردن انسولین هستند، بسیاری از مردم با قطع ... علت اضافه وزن و چاقی چیست؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/249366/علت-اضافه-وزن-و-چاقی-چیست‎Cached Similar1 ژانویه 2013 ... اضافه وزن و چاقی عامل مهم خطرساز و تهدید کننده بیماری‌های غیرواگیر از جمله ... کم کاری غده تیروئید و زمینه ارثی چاقی از مهم‌ترین دلایل چاقی هستند. علت اصلی چاق شدن ناگهانی بدن - نمناک namnak.com/علت-چاق-شدن.p20961‎Cachedعلت چاق شدن و دلیل چاق شدن ناگهانی و عادات اشتباه چاقی و خواب ناکافی و علت ... علت چاق شدن شما چیست؟ ... بسیاری از ما می دانیم که پرخوری، تندخوری، پیروی از رژیم های چرب و پرکالری و کم تحرکی، جزو مهم ترین عوامل چاقی محسوب می شوند اما شاید ... مهمترین دلیل چاقی چیست؟ | وبلاگ زیباتر دات کام - لاغری با متد ... www.zibatar.com/launch/1390/01/freesecret/‎Cached Similar14 آوریل 2011 ... مهمترین دلیل چاقی چیست و چگونه از همین امروز می توانید به آسانی سرعت لاغر شدنتان را دو برابر کنید، بدون اینکه هیچ غذایی را ممنوع کنید. در این ... مهمترین دلیل چاقی چیست؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مهمترین-دلیل-چاقی-چیست؟‎Cached30 مارس 2016 ... دلیل اضافه وزن ممکن است با التهاب مزمن مرتبط باشد. تصویر مهمترین دلیل چاقی چیست؟ به گزارش جام جم سرا ، متخصصان در جریان آزمایشات روی موش ... مهمترین دلیل چاقی چیست؟ www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=89467 30 مارس 2016 ... مهمترین دلیل چاقی چیست؟ متخصصان در جریان آزمایشات روی موش ها که در انستیتوی علوم پزشکی دانشگاه «توکوسیما» انجام شد، توانستند ارتباط ...