مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب!

به گزارش جام جم سرا ، فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن 35 تا 40 سالگی به بالا ممکن است شل شدن و افتادگی غبغب به تدریج و آرام آرام مشاهده شود که برای افرادی که متوجه ی این امر نیستند و شاید زیاد برایشان مهم نباشد ناگهان نمایان خواهد شد اما کسانی که به این مسئله و زیبایی پوست و چهره ی خود اهمیت میدهند و نمی خواهند پوستشان دچار پیری زود رس و افتادگی غبغب شود از ماسک پیشنهادی ما که هفته ای یکبار آنهم پس از حمام کردن میتواند به زیبایی و تقویت پوست در ناحیه ی گردن کمک کند استفاده نمایند.


به این ترتیب که:

یک سفیده ی تخم مرغ را به همراه یک قاشق مربا خوری عسل خوب مخلوط کرده سپس چند قطره آبلیموی تازه نیز به این مخلوط اضافه کنید و دوباره به هم بزنید، پس از حمام و البته چنان که گفته شد بهتر است هفته ای یکبار این ماسک را از زیر گردن تا چانه و بر خلاف جهت از پایین به بالا به حالت ماساژ با دو دست بمالید و تا جذب کامل ماسک حالت سر را طوری بالا و صاف نگه دارید که هیچ چین و چروکی در این ناحیه وجود نداشته باشد .

بین 5 تا ده دقیقه صبر کنید و تا زمان خشک شدن حتی الامکان حرکت نکرده و صحبت هم نکنید ،بعد از مدت زمان معلوم ابتدا با آب ولرم و بعد با آب سرد و خنک آن را بشویید و با حوله به حالت گذاشتن و برداشتن خوب خشک کنید.



لینک منبع :ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب!

ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ماسکی-شگفت-انگیز-برای-جلوگیری-از-افتادگی-غبغب‎Cached9 مارس 2016 ... برای اینکه از افتادگی پوست در ناحیه ی گردن به خصوص بوجود آمدن غبغب جلوگیری شود چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟ ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب! jadidtarin.com/mag/pezeshki/post/1177‎Cachedبرای اینکه از افتادگی پوست در ناحیه ی گردن به خصوص بوجود آمدن غبغب جلوگیری شود چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟ ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب فرق نمیکند در ... https://za.pinterest.com/pin/429530883191936748/ ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن ۳۵ تا ۴۰ ... ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب فرق نمیکند د ... https://www.flickr.com/photos/sefidbarfishop/26088220131/ 31 مارس 2016 ... ماسکی شگفت انگیز برای جلوگیری از افتادگی غبغب فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع ... ماسک برای سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی - جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/ماسک-برای-سفتی-پوست-و-جلوگیری-از-افتادگ/‎Cached Similar27 ژوئن 2015 ... فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن ۳۵ تا ۴۰ سالگی به بالا ممکن است شل شدن و ... ماسک جلوگیری از افتادگی پوست | ماسک صورت برای افتادگی پوست https://www.bijame.com/ماسک-جلوگیری-افتادگی-پوست/‎Cachedبه راستی علت افتادگی و شل شدن پوست چیست و آیا درمانی برای آن وجود دارد؟ ماسک ... حتما بخوانید 12 راه شگفت انگیز برای داشتن پوست و مویی زیبا با سیب ... ماسک لیفتینگ صورت - نمناک namnak.com/قوی-ترین-ماسک-لیفتینگ-صورت.p27659‎Cachedماسک لیفتینگ صورت و بهترین ماسک ضد پیری و چروک پوست و ماسک لیفتینگ ... و استفاده از ماسک های طبیعی صورت هم مشکل افتادگی و چین و چروک پوست را برطرف کرد. ... استفاده مداوم روی یکبار از این ماسک تاثیری شگفت انگیز خواهد داشت. ... و مقاوم تر ساختن آن دربرابر چین و چروکها کمک کرده و از شل شدن آن جلوگیری نمایید. راههای “جلوگیری از افتادگی پوست” صورت و بدن - نمناک namnak.com/جلوگیری-از-افتادگی-پوست.p19088‎Cached“جلوگیری از افتادگی پوست” یعنی قدم اول در پیشگیری از پیری پوست صورت و ... داشتن پوستی سالم و شاداب به دنبال کرم های مرغوب و ماسک های معجزه گر نباشید. ماسکی برای جلوگیری از افتادگی غبغب! - مجله اینترنتی میهنبد www.mihanbod.ir/ماسکی-جلوگیری-افتادگی-غبغب/ 10 مارس 2016 ... ماسکی برای جلوگیری از افتادگی غبغب! .... از فواید شگفت‌انگیز دوش آب گرم و آب سرد چه می‌دانید؟ اسفند ۲, ۱۳۹۵. چند معمای جالب تقویت هوش کلامی. این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگی پوست می شود ! - پرشین وی persianv.com/.../این-میوه-،-مانع-از-شل-شدن-و-افتادگی-پوست.html‎Cached10 ژوئن 2012 ... این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگی پوست می شود ! ... بدن وجود دارد، در داخل روده به حرکت در آورده و موجب دفع این مواد از بدن می‌شود و به این ترتیب، از رسیدن سموم به سطح پوست جلوگیری می‌کند. ... همسرتان را اینگونه شگفت انگیز کنید !!