مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو

به گزارش جام جم سرا ،​ افرادی که از رنگ مو استفاده می‌کنند از این گلایه دارند که باید چند وقت یکبار دوباره آن را ترمیم کنند و برخی رنگ‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. علاوه بر این مواد شیمیایی موجود در رنگ موها می‌تواند موجب آسیب به ریشه مو و ریزش آن شود.

شاید در ابتدا استفاده از قهوه بر روی مو عجیب و غیرممکن به نظر بیاید اما می‌توانید آن را امتحان کنید و ببینید تاثیر آن حتی بهتر از رنگ موها و ماسکهای شیمیایی مو است. قهوه رنگدانه‌های قوی دارد و به سلامتی موها و جوان سازی و تقویت آنهانیز کمک می‌کند. علاوه بر این، آمونیاک و مواد شیمیایی که در رنگ موها و سایر محصولات زیبایی مو وجود دارد در قهوه نیست.

مواد لازم:

3 تا 4 قاشق چای‌خوری قهوه

نصف فنجان ماست

در یک کاسه قهوه و ماست را با هم ترکیب کنید سپس این ترکیب را با قلمو یا انگشتتان روی موهایتان بزنید به طوری که همه نواحی مو از ریشه تا انتهای مو به آن آغشته شود. سپس موهایتان را داخل کیسه پلاستیکی ببندید و دور سرتان حوله بپیچید. بگذارید یک ساعت در همین حال باشد سپس آن را با آب گرم بشوی تا اثری از آن ماده بر روی موهایتان نماندید اما یادتان باشد که از شامپو استفاده نکنید. بعد از شست و شو موهایتان را خشک کنید و ببینید چقدر خوشرنگ و درخشان می‌شود.

منبع: MedicalDaily



لینک منبع :ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو

ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ماسک-مو-معجزه-کننده-برای-تقویت-و-زیبایی-مو‎Cached28 فوریه 2016 ... تصویر ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو. به گزارش جام جم سرا ،​ افرادی که از رنگ مو استفاده می‌کنند از این گلایه دارند که باید چند وقت ... 5 ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو +عکس - پرشین وی persianv.com/.../5-ماسک-مو-معجزه-کننده-برای-تقویت-و-زیبای.html‎Cached16 مارس 2014 ... پرشین وی: ماسک موهای زیر همگی از مواد کاملا طبیعی تهیه می شود و آن را به منظورهای دلخواه می توانید مورد استفاده قرار دهید: ماسک مو بازسازی کننده. 5 ... ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/post/1305‎Cachedافرادی که از رنگ مو استفاده می‌کنند از این گلایه دارند که باید چند وقت یکبار دوباره آن را ترمیم کنند و برخی رنگ‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. علاوه بر این مواد ... ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو - زناشویی | کاندوم ... sefidbarfi.com/ماسک-مو-معجزه-کننده-برای-تقویت-و-زیبایی/ قهوه رنگدانه‌های قوی دارد و به سلامتی موها و جوان سازی و تقویت آنهانیز کمک می‌کند. علاوه بر این، آمونیاک و مواد شیمیایی که در رنگ موها و سایر محصولات زیبایی مو وجود دارد ... ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/69967‎Cachedقهوه ماده ای طبیعی و در عین حال ارزان است که در جوانسازی، تقویت و خوش رنگ کردن موها بسیار مفید و موثر است. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی ... ۵ ماسک مو معجزه گر برای تقویت و زیبایی مو- هایپرکلابز hyperclubz.com/main/Club.aspx?qCat=home-healthy-gr2&qId...‎Cached Similar۵ ماسک مو معجزه گر برای تقویت و زیبایی مو ماسک موهای زیر همگی اَز مواد کاملا طبیعی تهیه می گردد و آن را بة منظورهای دلخواه می توانید مورد استفاده قرار دهید: ماسک مو ... 5 ماسک تقویت موی سر که معجزه می کنند - آرگا arga-mag.com/91987/ماسک-تقویت-موی-سر‎Cached24 ا کتبر 2016 ... خانه آرایش و زیبایی ۵ ماسک تقویت موی سر که معجزه می کنند ... در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با روش تهیه ۵ ماسک تقویت کننده موی سر در منزل ... ماسک مو معجزه کننده برای تقویت و زیبایی مو - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/hamechiz/247653.html 28 فوریه 2016 ... ماسک مو افرادی که از رنگ مو استفاده می‌کنند از این گلایه دارند که باید چند وقت یکبار دوباره آن را ترمیم کنند و برخی رنگ‌ها از کیفیت خوبی برخوردار ... این ماسک برای زیبایی مو های شما معجزه می کند - آپارات ► 1:06www.aparat.com/v/s8zod/این_ماسک_برای_زیبایی_مو_های_شما_معجزه_می_کند Feb 12, 2017 - 1 min پورتال مطلبک یک ماسک زیبایی با هویج در این ویدئو به شما آموزش می دهد که با این ماسک آسیب هایی که به مو های شما در اثر عوامل طبیعی وشیمیایی ... معجزه روغن زیتون برای داشتن موهای زیبا و شاداب - نمناک namnak.com/معجزه-روغن-زیتون.p25217‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتپوست و مو معجزه روغن زیتون برای داشتن موهای زیبا و شاداب ... کسانی که موی چرب دارند هم می توانند از خواص تقویت کنندگی این روغن استفاده کنند. ... دیگری می تواند نقش یک ماسک مو عالی و ارزان قیمت را برای موهایتان بازی کند. ... درمان لکه های قهوه ای پوست با ضد لک قوی خانگی11 ماسک روشن کننده پوستبا 25 ...