مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !

به گزارش جام جم سرا ، اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم وزن کم کرده است! مطمئنا این مسئله با تمام توصیه های مربوط به رژیم لاغری که تاکنون داشته اید، فرق دارد اما نکته در پیتزایی است که این سرآشپز می خورد.

سرآشپز « پاسکال کوزولینو » که پس از مهاجرت به آمریکا به شدت چاق شده بود تصمیم گرفت چاره ای برای این مشکل پیدا کند. بنابراین در قدم اول نوشابه و شیرینی جات را کنار گذاشت و به رژیم مدیترانه ای روی آورد.

او هر روز برای ناهار یک پیتزای مارگریتای سنتی می پزد که دستورالعملی 300 ساله دارد. خمیر این پیتزا فقط از آرد الک نشده ، نمک دریایی، آب و مخمر درست می شود که البته 36 ساعت برای جا افتادن کنار گذاشته می شود. پاسکال نهایتا در مرحله پخت روی آن را با سس گوجه، پنیر موزارلا و ریحان پر می کند. او برای صبحانه مخلوط سنگینی از غلات، میوه، آب پرتقال و قهوه و برای شام یک وعده غذایی بسیار کوچک که معمولا یا سالاد یا غذای دریایی سبک است، می خورد.

چه کسی می گوید پیتزا خوردن انسان را چاق می کند؟!! + تصاویر

-


چه کسی می گوید پیتزا خوردن انسان را چاق می کند؟!! + تصاویر

منبع : برنا



لینک منبع :راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !

راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق ! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راز-وزن-کم-کردن-45-کیلویی-یک-مرد-چاق‎Cached13 فوریه 2016 ... اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم وزن کم ... Images for راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق ! راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !+عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../راز-وزن-کم-کردن-45-کیلویی-یک-مرد-چاق-عکس.html‎Cachedوزن کم کردن اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم وزن کم کرده ... راز وزن کم کردن ۴۵ کیلویی یک مرد چاق ! - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../راز-وزن-کم-کردن-۴۵-کیلویی-یک-مرد-چاق 15 فوریه 2016 ... راز وزن کم کردن ۴۵ کیلویی یک مرد چاق ! ... بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم وزن کم کرده است! راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق ! - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/راز-وزن-کم-کردن-45-کیلویی-یک-مرد-چاق/‎Cached14 فوریه 2016 ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق ! : به گزارش سوکا ، اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !+عکس - شهردار آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/14020099 17 فوریه 2016 ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !+عکس. شهردارآنلاین: چه کسی می گوید پیتزا خوردن انسان را چاق می کند؟ ... ادامه خبر · جستجوگر خبر فارسی، ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق با پیتزا!+عکس | خبر 5 khabar5.com/News/759665/b 17 فوریه 2016 ... به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !+عکس - پایگاه جامع اطلاع ... tnews.ir/news/2c1f57820804.html‎Cachedوزن کم کردن اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم وزن کم کرده ... راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق با پیتزا!+عکس - خبرگزاری ... tnews.ir/news/57fd57938548.html‎Cached18 فوریه 2016 ... روز نو : اگر می خواهید وزنتان را کم کنید پس قطعا دوست دارید بدانید چگونه این سرآشپز 7 ماه تمام هر روز پیتزا خورده است و با این وجود 45 کیلوگرم ... رژیم لاغری - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/Search/keyword/1?q=رژیم%20لاغری تصویر شیر چاق کننده است یا لاغر کننده؟ ... تصویر یک رژیم 10 روزه با 5 کیلوگرم کاهش وزن تا عید نوروز! ... تصویر راز وزن کم کردن 45 کیلویی یک مرد چاق !