مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک زرشک

طرز تهیه:

ابتدا پودر شکر، کره و وانیل را در ظرفی مناسب بریزید و با همزن بزنید تا نرم و یکدست شود. بعد تخم‌مرغ‌ها را در آن بشکنید و هم زدن را ادامه دهید.

سپس شیر را بریزید و هم بزنید. در نهایت آرد الک شده را همراه زرشک و پودر بادام به مواد کیک افزوده و خوب مخلوط کنید.

مایه کیک را درون قالب بریزید و در فر از قبل گرم شده با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد به مدت 45 تا 50 دقیقه قرار دهید. روی این کیک را پودر قند پاشیده و نوش جان کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کیک زرشک

طرز تهیه کیک زرشک-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid...56...‎Cached Similarطرز تهیه کیک زرشک. ○ مواد لازم: ▫ آرد: یک و یک سوم پیمانه ▫ بکینگ پودر: یک و نیم قاشق مرباخوری ▫ نمک: یک چهارم قاشق مرباخوری ▫ شکر: سه چهارم پیمانه ▫ کره نرم: ... طرز تهیه کیک زرشک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کیک-زرشک‎Cached2 فوریه 2016 ... تصویر طرز تهیه کیک زرشک. طرز تهیه: ابتدا پودر شکر، کره و وانیل را در ظرفی مناسب بریزید و با همزن بزنید تا نرم و یکدست شود. بعد تخم‌مرغ‌ها را ... Images for طرز تهیه کیک زرشک طرز تهیه کیک زرشک -آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news2017831172365325.html‎Cached2 آگوست 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه کیک زرشک ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع شیرینی سنتی از ... کیک زرشک asooneh.ir/index.php/مطبخ-خانه/شیرینی.../کیک/862-کیک-زرشک‎Cached5 نوامبر 2016 ... من برای این کیک , سس زرشک هم آماده کردم با این دستور : مواد لازم : آب زرشک : یک و نیم پ. شکر : 1 ق غ. نشاسته : 2 ق غ. کره : 1 ق غ. طرز تهیه :. کیک زرشک - پرشین وی persianv.com/ashpazi/کیک-زرشک.html‎Cached15 دسامبر 2011 ... طرز تهیه: فر را روی ۱۷۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. قالب کیک را با ۲ قاشق غذاخوری کره چرب کنید. ... زرشک را روی شکر بچینید و کنار بگذارید. طرز تهیه یک کیک خوشمزه ، کیک زرشک - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-یک-کیک-خوشمزه-،-کیک-زرشک.html‎Cached13 ژانویه 2016 ... کرم پاتی‌سیر: به میزان لازم. طرز تهیه یک کیک خوشمزه ، کیک زرشک. روش تهیه: 1. ابتدا کره و پودر شکر را به همراه وانیل با همزن برقی می‌زنیم تا کمی ... کیک زرشک خوردی؟ - Barico Club | باریکو کلاب www.baricoclub.com/?p=2387‎Cachedطرز تهیه: ابتدا پودر شکر، کره و وانیل را در ظرفی مناسب بریزید و با همزن بزنید ... در نهایت آرد الک شده را همراه زرشک و پودر بادام به مواد کیک افزوده و خوب مخلوط کنید. کیک زرشک با کرم پاتی‌سیر! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/285650/کیک-زرشک-با-کرم-پاتی‌سیر‎Cached13 ژانویه 2016 ... در این مطلب می خواهیم زرشک که جزو مواد سنتی به حساب می آید را با کرم پاتیسیر که مدرن است، در یک ... طرز تهیه کیک جواهرنشان آجیل و میوه های خشک. طرز تهیه کیک زرشک با کرم پاتی‌سیر! - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-کیک-زرشک-با-کرم-پاتی‌سیر/‎Cachedطرز تهیه کیک زرشک با کرم پاتی‌سیر! کیک زرشک. آیا تا به حال کیک با زرشک خورده اید؟ در این مطلب می خواهیم زرشک که جزو مواد سنتی به حساب می آید را با کرم ...