مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان

به گزارش جام جم سرا ، نوشین جهرمی‌زاده با اشاره به اینکه نامنظم شدن قاعدگی نخستین و مهم‌ترین نشانه مشکلات تخمدانی است، اظهار کرد: نامنظمی قاعدگی به صورت قطع، طولانی شدن یا قاعدگی شدید از نشانه‌های تنبلی تخمدان است که البته در این زمان تخمدان‌ها هنوز در وضعیت نرمال هستند، اما نسبت‌شان بر هم خورده است.

وی با اشاره به اینکه رویش موی‌های زاید نیز از علایم ابتلا به تنبلی تخمدان است، افزود: یکی از علل تنبلی تخمدان چاقی و افزایش است که در صورت درمان، نامنظمی قاعدگی را برطرف می‌کند و یائسگی زودرس ارتباطی به این موضوع ندارد.

این متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه میان یائسگی زودرس و تنبلی تخمدان تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: در یائسگی زودرس به دلیل عدم فعالیت تخمدان‌ها،‌ هورمون‌های مربوط به قاعدگی ترشح نمی‌شود و در نتیجه قاعدگی به طور کامل قطع می‌شود.

جهرمی‌زاده با اشاره به اینکه تنبلی تخمدان بیشتر در زنانی که افزایش وزن دارند، دیده می‌شود، گفت: نخستین درمان برای این مشکل کاهش وزن است؛ زیرا چربی بدن افراد چاق باعث افزایش هورمون استروژن و هورمون مردانه می‌شود.

وی با بیان اینکه در بیشتر موارد تنبلی تخمدان با درمان دارویی رفع می‌شود، گفت: در مواردی که تنبلی تخمدان مقاوم است و به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد، برای درمان از روش‌های جراحی استفاده می‌شود.

این متخصص زنان و زایمان تصریح کرد: زنان مبتلا به تنبلی تخمدانی که اضافه وزن دارند باید وزن خود را کاهش و فعالیت خود را افزایش دهند؛ زیرا در اکثر موارد این بیماری با کاهش وزن درمان می‌شود.

منبع:ایسنا



لینک منبع :موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان

موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../موثرترین-راه-درمان-تنبلی-تخمدان‎Cached Similar24 ژانویه 2016 ... یک متخصص زنان و زایمان گفت: در بسیاری از افراد تنبلی تخمدان‌ها با کاهش وزن برطرف می‌شود. تصویر موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان. به گزارش ... تنبلی تخمدان از علت تا درمان - نمناک namnak.com/تنبلی-تخمدان.p12220‎Cachedتنبلی تخمدان و علت تنبلی تخمدان در خانمها و درمان تنبلی تخمدان و علائم ... کرد) ولی سونوگرافی بهترین راه پیگیری بیماری هست و از طرفی وقتی سونوگرافی از راه ... موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../موثرترین-راه-درمان-تنبلی-تخمدان‎Cached Similarموثرترین راه درمان تنبلی تخمدان. ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۰ - کد خبر: 173719. سلامت نیوز: یک متخصص زنان و زایمان گفت: در بسیاری از افراد تنبلی تخمدان‌ها با کاهش وزن ... بارداری با تنبلی تخمدان ممکن است؟ (3) - نی نی بان niniban.com/fa/news/57588/بارداری-با-تنبلی-تخمدان-ممکن-است-3‎Cached Similarسومین مطلب از بسته تنبلی تخمدان به این سوال مهم پاسخ می دهد که بارداری با ... رحم را بررسی کند تا مبادا انسدادی وجود داشته باشد که بر سر راه درمان اختلال ایجاد کند. وقتی تخمدان‌ها تنبل می‌شوند - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/bardari/ovaries2-lazy.html‎Cached Similarدرمان بیماران مبتلا به تنبلی تخمدان، شامل درمان پرمویی، آکنه، عدم تخمک گذاری و ضخیم شدن لایه درونی رحم ( آندومتر) است. در افراد چاق، کاهش وزن می تواند در در درمان ... خانمهای که تنبلی تخمدارن دارن پریودیشون نامنظم حتما" بخونن | تبادل ... www.ninisite.com/.../خانمهای-که-تنبلی-تخمدارن-دارن-پریودیشون-نامنظم-حتما-بخونن‎Cached3 مارس 2011 ... موضوع پست: پیاز درمانی برای تنبلی تخمدان ، پریود نامنظم ، کیست ، یائسگی زودرس ، گُـر گرفتگی سلام بچه ها راستش این پیاز درمانی انقدر جواب ... چهار گیاه دارویی مفید برای درمان تخمدان پلی کیستیک (تنبلی تخمدان ... medplant.ir/11303/گیاه-دارویی-تنبلی-تخمدان-پلی-کیستیک-فی‎Cached Similar31 جولای 2013 ... چهار گیاه دارویی مفید برای درمان تخمدان پلی کیستیک (تنبلی تخمدان) .... سلام خواهش میکنم راه های بیشتری واسه درمان تنبلی تخم دان بذاری،به غیر ... کاهش‌ وزن، موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان shomanews.com/fa/news/.../کاهش‌-وزن-موثرترین-راه-درمان-تنبلی-تخمدان 24 ژانویه 2016 ... یک متخصص زنان و زایمان گفت: در بسیاری از افراد تنبلی تخمدان‌ها با کاهش وزن برطرف می‌شود. موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان life.shafaqna.com/FA/0283363 موثرترین راه درمان تنبلی تخمدان. شفا آنلاین>سلامت جنسی>یک متخصص زنان و زایمان گفت: در بسیاری از افراد تنبلی تخمدان‌ها با کاهش وزن برطرف می‌شود. ادامه‌ی خبر ... تنبلی تخمدان چیست و چگونه درمان می شود؟ - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/health/disease-and.../78493-تنبلی-تخمدان-چیست‎Cached Similarتنبلی تخمدان چیست و چگونه درمان می شود-درباره تنبلی تخمدان-تنبلی تخمدان و روشهای پیشگیری از آن-تنبلی تخمدان و درمان آن.