مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جملاتی که نباید به کودک بگویید

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایندپندنت، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، نباید این جمله‌ها را به بچه‌ها بگویید چون اعتماد به نفسشان را از بین می‌برد و روی آینده آن‌ها اثر می‌گذارد:

- بچه بی تربیت؛ بیخود
- چند بار بهت گفتم؟
- چطور روت می شه این کارو بکنی؟ بعد از این همه خوبی که بهت کردم!
- صبر کن برسیم خونه!
- خنگ بازی در نیار!
- اگه همه غذاتو بخوری، مامان خیلی خوشحال می شه.

نباید در بچه‌ها احساس ترس و ناامنی ایجاد کرد، به آن‌ها انگ‌هایی مثل خنگی زد یا حتی کاری کرد که خیال کنند برای تشویق شدن، باید رضایت دیگران را جلب کنند؛ اتفاقی که در این جمله‌ها می افتد.



لینک منبع :جملاتی که نباید به کودک بگویید

جملاتی که نباید به کودک بگویید - بیتوته www.beytoote.com/psychology/behavior.../should4-tell-child.html‎Cached Similarتشویق کودکان,احساس ترس و ناامنی در کودکان,تاثیر تشویق و تنبیه کودکان, تنبیه کودکان,تشویق و تنبیه کودکان. 10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم ! - بیتوته www.beytoote.com/psychology/behavior.../should3-tell-kids.html‎Cached Similar10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم تربیت کودکان,بالا بردن اعتماد به نفس ... بعضی از جملات ما گول زننده اند و باعث می شوند کودک کمترین تلاش ممکن را برای ... وقتی به بچه بگویید که باهوش است، فکر می کنیم که اعتماد بنفس و عزت نفس او را ... ۱۰ جمله ویرانگر که نباید به کودکان گفت!! - بیتوته www.beytoote.com/.../wrackful-that-should-not-be-among-the-children-said.html‎Cached Similar۱۰ جمله ویرانگر که نباید به کودکان گفت!! .... آیا شما اینقدر بی خردید که به بچه بگویید:" ای کاش اصلا تورا نداشتم!". ... پس به بچه تان هم نباید چنین حرفی بزنید. 10 عبارتی که والدین هرگز نباید به کودک بگویند - بدونیم bedunim.ir/عباراتی-که-نباید-به-کودک-گفت/‎Cached29 فوریه 2016 ... بچه هایی که با این جملات بزرگ می شوند تمام سعی خود را می کنند تا ... به عنوان مثال اگر به کودک بگویید “مثل پدرت لجبازی” چیزهایی که در ذهن او می ... این 7 جمله مخرب را هرگز به کودک تان نگویید - نمناک namnak.com/جملات-مخرب-به-کودک-تان-نگویید.p17063‎Cachedجملاتی که نباید به کودکان گفت ... در زمان های وقتی به شدت مشغول و درگیرهستید، پیش از تمام شدن کارهایتان به کودک بگویید که باید کارتان را تمام کنید و از او ... جملاتی که نباید به کودک بگویید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/465419/جملاتی-که-نباید-به-کودک-بگویید جملاتی که نباید به کودک بگویید. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد، نباید این جمله‌ها را به بچه‌ها بگویید چون اعتماد به نفسشان را از بین می‌برد و روی آینده آن‌ها اثر می‌گذارد:. ۱۰ جمله‌ای که نباید به کودک خود بگویید | چطور chetor.com/19345-۱۰-جمله‌ای-که-نباید-به-کودکان-بگویید/‎Cached Rating: 92% - 271 votes 29 سپتامبر 2016 ... واژه‌ها را با دقت انتخاب کنید، کودک شما گوش می‌دهد. برای اینکه سلامت احساسی کودک شما در آینده به خطر نیفتند این جملات را هرگز به کار نبرید. جملاتی که نباید به کودک بگویید، این ها هستند! - نی نی بان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/42826481 5 آگوست 2017 ... جملاتی که نباید به کودک بگویید، این ها هستند! تربیت کودک کار ساده ای نیست. شما باید در رفتار با کودکتان محتاط باشید. ما در اینجا 10 جمله ای ... 5 جمله ای که هرگز نباید به کودکتان بگویید (بخش اول) - مامانم mamanam.com/.../83-5-جمله-که-نباید-به-کودک-گفت-بخش-اول‎Cachedشما احتمالا برای تربیت کودکانتان از جملاتی مانند «صبر کن تا پدرت برسه خونه» یا ... باید آنها را به کار ببرید و جملاتی را حذف کنید که نباید به کودک بگویید. جملاتی که نباید به کودک گفت ! | کودک آنلاین www.koodakonline.com/.../f62bd589dac549fbbdf126f69a60bac2‎Cachedجملاتی که نباید به کودک گفت ! ... سپس احساس و انتظارتان را به او بگویید. ... تا کودک متوجه شود که چقدر دوستش دارید برای مثال بگویید: (( مامان(بابا) علیرضا رو ...