مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟

به گزارش جام جم آنلاین ، ابراهیم غفاری حق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اختلال‌های روانی شدید فرد باعث آسیب در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی او شده که به آن اختلال‌های شخصیتی گفته می‌شود که گاهی با درمان‌های رفتاری به تنهایی قابل حل نیست.

وی تصریح کرد: یکی از این اختلال‌ها شکاک بودن افراد بوده که بی اعتمادی ویژگی‌بارز آنها است و برقراری ارتباط با این افراد خسته کننده و کسالت آور بوده زیرا دائما در حال محاکمه اطرافیان خصوصا همسر خود هستند.

غفاری منش افزود: ویژگی دیگر این دسته از افراد این است که هنگام تشویق و یاتاییدشان‌، گمان بر تمسخر و تهدیدی بر علیه خود دانسته و سعی در جبران و تلافی این رفتار شما خواهند داشت.

این روانشناس در پایان اضافه کرد: تصور این موضوع که هر لحظه ممکن بوده توسط همکاران،‌دوستان، اطرافیان و حتی همسرش مورد سو استفاده و خیانت قرار گیرد باعث ایجاد افزایش خشونت او نسبت به اطرافیانش خواهد شد.



لینک منبع :از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟

از خصوصیات آدم‌های شکاک چه می‌دانید؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5423450/از-خصوصیات-آدم‌های-شکاک-چه-می‌دانید‎Cached1 ژانویه 2016 ... شکاک بودن یکی از نشانه‌های اختلال شخصیت افراد بوده که نیازمند درمان‌های رفتاری و گاه دارویی است. از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟ | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/article/.../از-خصوصیات-افراد-شکاک-چه-میدانید‎Cached2 ژانویه 2016 ... 0 0. از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟ نی نی سایت:ابراهیم غفاری حق گفت: اختلال‌های روانی شدید فرد باعث آسیب در زندگی شخصی، خانوادگی و ... از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟ - کوپه www.koupeh.com/ql6v3bjq/از-خصوصیات-افراد-شکاک-چه-می‌دانید؟‎Cachedاز خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟ آخرین خبر | از خصوصیات افراد شکاک چه می‌دانید؟ آخرین خبر جستجو در آخرین خبر. ویدیو مرتبط : حالا 3 2 1...نظر ولایک ... ویژگی های بدبینی در افراد شکاک و بدبین را می شناسید ؟ - یک جم www.yekjam.com/ویژگی-های-بدبینی-در-افراد-شکاک-و-بدبین-ر/‎Cached2 ژوئن 2016 ... آیا با ویژگی های بدبینی در افراد شکاک و بدبین آشنایی دارید ؟ امروز با این ویژگیها بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید به راحتی بیماران پارانوئید ... یک روانشناس: افراد شکاک، اعتماد به نفس پایینی دارند - ایسنا www.isna.ir/.../یک-روانشناس-افراد-شکاک-اعتماد-به-نفس-پایینی-دارند‎Cached1 سپتامبر 2013 ... یک روانشناس: افراد شکاک، اعتماد به نفس پایینی دارند ... تهران، با اشاره به اینکه شک در بین همه انسان‌ها وجود دارد، اظهار کرد: این خصوصیت اخلاقی به ... شک تا یک اندازه می تواند قابل قبول باشد حتی برخی از افراد آن را توهینی در حق خود ... روانشناسی - ویژگی های همسران شکاک ebarzkar.blogfa.com/tag/ویژگی-های-همسران-شکاک‎Cached Similarاگر به همسرتان شک کردید و بعد از مدتی متوجه شدید شک شما اشتباه بوده است، در این شرایط ۲ حالت ممکن است پیش .... آیا می دانید چه بلایی سر همسر شکاک می آید؟ زندگی با همسران شکاک - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../life-with-their-wives-skeptical.html‎Cached Similarالبته گاهی هم ممکن است ابتدا زمینه های شک به وجود آید و سپس فرد مشکوک با افراط در شک ،دچار ضعف اخلاقی و حسادت نیز بشود. بنابراین برای درمان آن،ضمن پاکسازی ... ازدواج با فرد شکاک (یک عمر سوختن به خاطر یک اشتباه) | دکتر رهام صادقی www.roham.ws/web/ftopict-7591.html‎Cached Similarاین جور که شما تعریف کردید فرد مورد نظرتون از آدمهای تعصبی هستش و این تعصب .... زندگی کردن با یه آدم شکاک مثل زندان میمونه، این رو بدون اگه موهات مثل دندونات .... اینکه هیچ وقت به دنبال تغییر دادن خصوصیات اخلاقی کسی به خصوص بعد از .... تغذیه، رژیم · -- مقالات تخصصی پزشکی · اخبار کوتاه · -- آیا می دانید. بهترین طرز برخورد با آدم‌های شکاک - پرشین وی persianv.com/.../بهترین-طرز-برخورد-با-آدم‌های-شکاک.html‎Cached19 ا کتبر 2010 ... وقتی با یک آدم شکاک که در واقع مبتلا به وسواس فکری است در ارتباط هستید باید بدانید چون شک و سوءظن یک زمینه وسواس فکری دارد، گاهی تا جایی ... از خصوصیات آدم های شکاک چه می دانید؟ | News File newsfile.ir/news/از+خصوصیات+آدم+های+شکاک+چه+می+دانید؟‎Cachedشکاک بودن یکی از نشانه های اختلال شخصیت افراد بوده که نیازمند درمان های رفتاری و گاه دارویی است. - ابراهیم غفاری حق روانشناس در گفتگو با خبرنگار عنوان کرد: ...