مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این غذاها سرشار از ویتامین دی هستند

بزرگسالان با توجه به نظر کارشناسان نیاز به حدود 600 واحد «ویتامین دی» در روز دارند و این نیاز با قرار گرفتن 15 دقیقه‌ای در معرض نور خورشید برطرف می‌شود. در غیر این صورت می‌توان مواد غذایی از این قبیل را برای دریافت این مقدار از «ویتامین دی» مصرف کرد:

هر سه اونس ماهی 447 واحد «ویتامین دی» دارد. کنسرو تن ماهی، نیز در هر سه اونس 154 واحد ویامین دی دارد. انواع قارچهای خوراکی نیز سرشار از «ویتامین دی» هستند.

به گزارش سلامانه، مصرف کردن قارچ همراه با تخم مرغ و ماهی ترکیب خوبی است که مقدار نیاز به «ویتامین دی» روزانه را در یک وعده تأمین می‌کند.

شیر غنی شده نیز در هر فنجان 115 تا 124 واحد «ویتامین دی» دارد. آب پرتقال غنی شده نیز در هر فنجان حاوی 137 واحد «ویتامین دی» است.

غلات غنی شده و بلغور جوی دو سر در هر وعده 154 واحد «ویتامین دی» به بدن می‌رسانند.



لینک منبع :این غذاها سرشار از ویتامین دی هستند

خوراکی های سرشار از ویتامین D | یاد بگیر دات کام www.yadbegir.com/new/?p=315‎Cached Similarجگر این نوع ماهی منبعی سرشار از ویتامین D است که از آن برای ساختن قرص های ویتامین D استفاده می شود این قرص ها را می توانید از داروخانه ها تهیه نمایید. در هر قاشق غذا ... ویتامین D در چه چیز‌هایی وجود دارد؟ - فردا www.fardanews.com/fa/.../ویتامین-d-در-چه-چیز‌هایی-وجود-دارد‎Cached25 ا کتبر 2016 ... سرویس سبک زندگی فردا: ویتامین D می‌تواند از استخوان‌ها، قلب و مغز حفاظت ... ماهی تن) و تخم مرغ به طور طبیعی حاوی ویتامین D هستند، بسیاری از آب میوه‌ها، ... احتمالا دریافت مقدار کامل از این ویتامین توسط غذاها امکان پذیر نیست، مقدار ... 9 غذای سالم که دارای ویتامین D بالا هستند - رژیم غذایی https://www.foodregime.com/...غذایی/...غذایی/969-9-غذای-سالم-که-دارای-ویتامین-d-بالا-هستند.html‎Cachedمقدار (RDI) مصرفی روزانه 400 واحد ویتامین D در هر روز از مواد غذایی است اما ... با وجود این واقعیت، آنها هنوز هم حاوی مقدار خوبی از ویتامین D 152 IUدر هر وعده، یا 38 درصد از ... مواد غذایی سرشار از ویتامین D - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/481998/مواد-غذایی-سرشار-از-ویتامین-d‎Cached25 جولای 2016 ... مطالعات جدید نشان می دهد مواد غذایی حاوی ویتامین D و 15 دقیقه پیاده روی در ... تابستان زمان مناسبی برای دریافت این ویتامین است؛ زیرا در زمستان نه ... مواد غذایی سرشار از ویتامین D - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/384244/مواد-غذایی-سرشار-از-ویتامین-d‎Cached25 جولای 2016 ... تابستان زمان مناسبی برای دریافت این ویتامین است؛ زیرا در زمستان نه تنها شدت مواد غذایی سرشار از ویتامین D اشعه خورشید قوی نیست؛ بلکه افراد ... این غذاها سرشار از ویتامین دی هستند - سلامتی salamati.ir/2016/11/20/این-غذاها-سرشار-از-ویتامین-دی-هستند/‎Cached20 نوامبر 2016 ... در غیر این صورت می‌توان مواد غذایی از این قبیل را برای دریافت این مقدار از «ویتامین دی» مصرف کرد: هر سه اونس ماهی ۴۴۷ واحد «ویتامین دی» دارد. 12 منبع سرشار از ویتامین D را بشناسید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../12-منبع-سرشار-از-ویتامین-d-را-بشناسید‎Cachedوی اظهار کرد: شیر یکی دیگر از منابع غنی ویتامین D بوده که استفاده آن روزانه به ... گرم گوشت در برنامه غذایی اشخاص نیز می تواند این ویتامین را در بدن تامین کند. غذاهای سرشار از کلسیم و ویتامین د - آریا سلامت www.ariasalamat.com/.../غذاهای-سرشار-از-کلسیم-و-ویتامین-د.aspx‎Cachedویتامین د در جذب کلسیم از غذایی که می‌خورید نقشی کلیدی دارد –در صورت عدم وجود این ویتامین، کلسیم به عنوان ماده‌ای زاید دفع می‌شود. در کنار ورزش‌هایی که در آنها از وزنه ... معرفی ۱۲ منبع سرشار از ویتامین D - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/3609799/‎Cached28 آوریل 2016 ... کنسرو ماهی تن: هر ۴ اونس از این نوع ماهی، ۱۵۰ واحد ویتامین D دارد. ... آن به صورت پخته شده، حاوی ۵۰ واحد ویتامین D و چندین ماده غذایی دیگر مانند ویتامین ... / خوراکی های سرشار از ویتامین D/ ویتامین D در درمان دیابت نوع 1و2 و ام ... khorasan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‎Cached Similarبه گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خراسان، ویتامین D به عنون ویتامین نور آفتاب شناخته شده است. این ویتامین در اثر واکنش بدن در تماس با نور ...