مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم؟

رایج‌ترین روش برای به دست آوردن مجدد انرژی هنگام خستگی و خواب آلودگی، مصرف قهوه و شیرینی است البته این دو مورد می‌تواند وارد چرخه‌ای بی‌پایان شده و موجب بروز اختلالات در خواب شوند.

در نتیجه بی‌خوابی، سیاهی دور چشم و پف کردن آن در برخی موارد مشاهده می‌شود. بنابراین ما قصد داریم راه‌حلی را برای از بین بردن این حلقه‌های تیره، حتی به طور موقتی، به شما پیشنهاد کنیم. اگر این شیوه برای شما جواب داد، می‌توانید مرتب آن را تکرار کنید تا جای آن کاملا از بین رود.

با این همه، شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم راه‌حل در واقع در همان قهوه است، البته نه به فرم نوشیدنی آن! قهوه حاوی ترکیب‌هایی است که از آن در مواد لایه‌بردار پوست استفاده می‌شود. در این روش، قهوه بر روی حلقه‌های تیره رنگِ دور چشم پخش شده و پنج الی 10 دقیقه بر روی آن می‌ماند.

به گزارش فرادید، کافی است مقدار کمی قهوه، فلفل سیاه و روغن نارگیل را با یکدیگر مخلوط کنید.

سپس ترکیب به دست آمده را به آرامی روی حلقه‌های تیره‌ی دور چشم پخش کنید. فراموش کنید که زیاد آن را نکشید، چرا که ممکن است به پوست آسیب برساند. اجازه دهید که ترکیب بین پنج تا 10 دقیقه بر روی پوستتان بماند. سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید.

-

-

مخلوط قهوه و فلفل سیاه سرعت گردش خون در آن ناحیه را بیشتر کرده و ترکیب این دو با روغن نارگیل باعث می‌شود تا راحت‌تر جذب پوست شود.



لینک منبع :چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم؟

چطور سیاهی و تیرگی دور چشم را از بین ببریم؟ - ایران وی www.iranve.com/.../چطور-سیاهی-و-تیرگی-دور-چشم-را-از-بین-ببر.html‎Cached Similarعلت سیاهی دور چشم چیست؟ از بین بردن تیرگی دور چشم رفع تیرگی دور چشم درمان کبودی دور چشم. آیا شما هم دور و یا زیر چشمتان تیره و گاه سیاه است.تیرگی زیر چشم، ... چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چگونه-سیاهی-دور-چشم-را-از-بین-ببریم؟‎Cached Similar30 نوامبر 2015 ... سیاهی دور چشم و گودی چشم بدون شک ظاهر صورت را کمی زشت و خسته می‌کند. علت اصلی پدیدار شدن این حلقه‌ها کم خوابی است، اما برای از بین بردن این ... چگونه گودی و سیاهی دور چشم را برطرف کنیم - روزتاب www.rooztab.com/fa/151‎Cachedگودی و یا سیاهی دور چشم از عواملی است که باعث کاهش زیبایی چشم شده و چهره را ... گودی و سیاهی دور چشم در برخی موارد کاملا ارثی بوده و امکان از بین بردن آن به طور کامل ... از بین بردن سیاهی دور چشم - YouTube ► 1:42https://www.youtube.com/watch?v=dhIkkSrRIhk Jun 26, 2015 - 2 min - Uploaded by salem bash در این ویدئو با روش های کاملا ساده و طبیعی برای از بین بردن سیاهی اطراف چشمتان آشنا میشوید. با ما همراه باشید. http://salembash.com/ 7 روش طبیعی برای از بین بردن سیاهی دور چشم - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/eliminate3-black-eye.html‎Cached Similar7 روش طبیعی برای از بین بردن سیاهی دور چشم تیرگی زیر چشم,رفع حلقه سیاه زیر چشم, کاهش تیرگی زیر چشم ,حفظ سلامت پوست,تیره شدن پوست. برای تیرگی و سیاهی دور چشم چه کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/blur2-black-eye.html‎Cached Similarتیرگی دور چشم مشکلات دور چشم,کاهش تیرگی دور چشم ,حلقه‌های تیره زیر,درمان ... از بین این داروها می‌توان به ویتامین k، رتینول، ویتامین C، داروهای بازکننده عروق خونی ... چگونه از سیاهی دور چشم رهایی یابید؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_7583.html‎Cached Similarخوردن مولتی‌ویتامین ممکن است به بهبود آلرژی و سیاهی دور چشم‌تان کمک کند. ... اگر شما می‌خواهید که این چرخه‌ی معیوب و حلقه‌های سیاه دور چشم خود را از بین ببرید باید ... Images for چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم؟ چگونه گودی و سیاهی دور چشم را بر طرف کنیم؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_18502.html‎Cached Similarکبودی ها که به همراه گودرفتگی زیر چشم هستند، باعث می‌شوند که فرد خسته به نظر برسد اشخاصی که چنین کبودی هایی دارند، مدام در حال جستجوی راه ح. چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم ؟ - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/lifestyle/healthy-skin/28246-سیاهی-دور-چشم‎Cached Similar2 نوامبر 2013 ... چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم-سیاهی دور چشم-گودی زیر چشم-هاله های مشکی دور چشم-درمان برای سیاهی دور چشم تیرگی دور چشم-حلقه‌های سیاه ...