مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی

طرز تهیه:

سیب‌زمینی‌ها را بپزید. پیاز‌ها را خلال کرده و سرخ کنید. سیب‌زمینی را پوست بگیرید و خوب له کنید. کره را آب کنید و رب گوجه را به آن اضافه کنید.

کمی آن را تفت دهید. زردچوبه و فلفل و نمک را هم به آن افزوده و بعد به سیب‌زمینی اضافه کنید. در نهایت پیازهای سرخ شده را به مواد افزوده و بعد در یک قابلمه تفلون، آن را به مدت 5 تا 8 دقیقه دم بگذارید.

دو پیازه را با خیار‌شور و نان سنگک میل کنید. لازم است بدانید هر چه پیاز سرخ شده این خوراک بیشتر باشد، خوشمزه‌تر می‌شود.

برای همین به دوپیازه معروف است. یعنی اگر سیب‌زمینی کوچک بود می‌توانید دو برابر آن پیاز استفاده کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی

دو پیازه آلو ( سیب زمینی) شیرازی - شام چی داریم؟ www.shamchidarim.com/Home/View/1351‎Cached Similarطرز تهیه. آب را بذارین جوش بیاد و سیب زمینی را مکعبی خرد کنید و به آب در حال ... شیرازیها به سیب زمینی میگن آلو بعد میگن دو پیازه آلو یعنی دو تا پیاز یک آلو . طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی + عکس - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201612522524142939.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... دو پیازه آلو یکی از غذاهای شیرازیه. جالبه بدونین تو این غذا اصلا آلو استفاده نمیشه و ماده اصلیش همون سیب زمینیه. چون تو لهجه شیرازی به سیب زمینی ... طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-دو-پیازه-آلو-شیرازی‎Cached Similar23 نوامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی. طرز تهیه: سیب‌زمینی‌ها را بپزید. پیاز‌ها را خلال کرده و سرخ کنید. سیب‌زمینی را پوست بگیرید و خوب له کنید. طرز تهیه دو پیازه آلو شیرازی + عکس • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-دو-پیازه-آلو-شیرازی-عکس/‎Cachedدو پیازه آلو یکی از غذاهای شیرازیه. جالبه بدونین تو این غذا اصلا آلو استفاده نمیشه و ماده اصلیش همون سیب زمینیه. چون تو لهجه شیرازی به سیب زمینی آلو میگن. آموزش تهیه دوپیازه آلو شیرازی - ایران ناز www.irannaz.com/آموزش-تهیه-دوپیازه-آلو-شیرازی.html‎Cachedآموزش تهیه دوپیازه آلو شیرازی امروز برای شما در ایران ناز طرز تهیه یک غذای محلی شیرازی را آموزش میدهیم درست کردن دوپیازه آلو شیرازی د. دو پیازه آلو ( سیب زمینی) شیرازی - آشپزی با الی گولو eligooloo.persianblog.ir/post/184/‎Cached Similar2 مارس 2012 ... منم با تشکر از خواننده عزیز وبلاگم الهام جون یک شب این دو پیازه آلو را ... طرز تهیه: آب را بذارین جوش بیاد و سیب زمینی را مکعبی خرد کنید و به آب در ... طرز تهیه دوپیازه آلو شیرازی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../plum1-dopiaza-shirazi1.html‎Cachedدوپیازه آلو شیرازی طرز پخت دوپیازه آلو شیرازی درست کردن دوپیازه آلو شیرازی,مواد لازم برای دوپیازه آلو شیرازی,طرز تهیه دوپیازه سیب زمینی,آموزش آشپزی,سایت ... طرز تهیه دو پیازه شیرازی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/301258/طرز-تهیه-دو-پیازه-شیرازی‎Cached Similar27 ا کتبر 2013 ... طرز تهیه دو پیازه شیرازی: سیب زمینی را با مقداری نمک و آب می پزیم سپس آن ها را پوست کنده و رنده می کنیم ، پیاز سرخ شده را به سیب زمینی اضافه ... کتاب آشپزی/دوپیازه آلو - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/دوپیازه_آلو‎Cached Similarدوپیازه آلو غذای محلی شیراز است. در لهجه شیرازی، آلو به معنای سیب زمینی است. ... طرز تهیه: سیب زمینی را آب‌پز کرده، بعد از پختن پوست آن را کنده به قطعات کوچک ... طرز تهیه غذاهای محلی شیرازی خوشمزه برای شما - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/...of.../62844-طرز-تهیه-غذاهای-محلی-شیرازی‎Cached Similarطرز تهیه غذاهای محلی شیرازی-چگونگی طرز تهیه غذاهای محلی شیرازی-آموزش طرز تهیه غذاهای ... دوپیاز آلو،شکرپلو،آش انار،قورمه سبزی،یخنی نخود،کلم پلو،یخنی عدس ... در دو پیازه می توان گوشت خرد کرده و یا چرخ شده و یا قارچ و دمبل و امثال آن استفاده کرد.