مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه:

ابتدا مرغ را با یک عدد پیاز خرد شده و یک لیوان آب بپزید. سیب‌زمینی و تخم‌مرغ را هم پخته و بگذارید سرد شود.

گوشت مرغ را از استخوان جدا و ریز خرد کنید. سیب‌زمینی و تخم‌مرغ را هم رنده کرده و همراه خیار‌شور ریز شده، همه مواد را درون ظرف گود بریزید و با هم مخلوط کنید.

برای تهیه سس این سالاد ، ماست و سس مایونز و روغن زیتون نمک و فلفل و کمی از آب مرغ را در ظرفی بریزید و خوب مخلوط کنید.

در صورت تمایل 2 قاشق غذا خوری آب لیمو به آن افزوده و روی مواد بریزید و به هم بزنید. الویه را در ظرف مناسبی بریزید و روی آن را با مقداری سس پوشش دهید.

برای تزئین از چند برش خیارشور و یا زیتون استفاده کنید. همچنین می‌توانید برگ‌های کاهو را بشویید و خشک کنید و از مواد سالاد داخل برگ کاهو‌ها بریزید و در دیس چیده و چند عدد زیتون روی هر کدام بگذارید و از عزیزان خود پذیرایی کنید.

چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-سالاد-الویه-خوشمزه-مدرن/‎Cachedطرز تهیه سالاد الویه عالی و خوشمزه با آموزش مرحله به مرحله و با عکس مراحل. نکات خوشمزه شدن سالاد الویه و تزیین زیبا و مجلسی سالاد الویه. سالاد الویه و ۷ راه‌ خوشمزه کردن آن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سالاد-الویه-و-۷-راه‌-خوشمزه-کردن-آن‎Cached Similar10 نوامبر 2013 ... در میان غذاهای سرد، سالاد الویه یکی از خوش‌خوراک‌ترین‌هاست، اگر قصد دارید سالاد ... طـرز تـهـیـه: ... نکته‌هایی که باید در تهیه سالاد الویه به آن‌ها توجه کرد:. Images for طرز تهیه سالاد الویه سالاد الویه - طرز تهیه سالاد الویه خانگی خوشمزه و عالی | ایران کوک https://irancook.ir/06/29/salad-olvie/7663/‎Cachedطرز تهیه : مرغ را بپزید و پس از اینکه سرد شد با دست استخوان های مرغ را جدا و مرغ را ریش ریش یا خرد کنید ( میتوانید از بخش های مختلف مرغ برای تهیه سالاد الویه ... طرز تهیه سالاد الویه - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../preparation-salad-olovieh.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهآموزش انواع غذاهاطرز تهیه سالاد الویه ... بقیه سس مایونز را با کاردک بر سطح سالاد می کشیم و با خیار شور، گوجه فرنگی گل شده ، جعفری ،تعدادی زیتون و ... سالاد الویه و 7 راه‌کار برای خوشمزه‌تر شدن آن - تبیان article.tebyan.net/.../سالاد-الویه-و-7-راه-کار-برای-خوشمزه-تر-شدن-آن‎Cached2 دسامبر 2012 ... در میان غذاهای سرد، سالاد الویه یکی از خوش‌خوراک‌ترین‌هاست، به طوری که کمتر کسی می‌تواند از خیر این غذا بگذرد. ... طـرز تـهـیـه. * سیب‌زمینی و ... طرز تهیه سالاد الویه و راهکارهایی برای خوشمزه تر شدن آن www.yjc.ir/.../طرز-تهیه-سالاد-الویه-و-راهکارهایی-برای-خوشمزه-تر-شدن-آن‎Cached4 ژوئن 2017 ... سالاد الویه نوعی سالاد روسی است که جزو غذاهای سرد محسوب می‌شود و در بین ایرانیان طرفداران بسیاری دارد. آموزش طرز تهیه سالاد الویه قالبی مجلسی و خوشمزه با مرغ و کالباس mepatogh.ir/9731/olivier-salad/‎Cached6 آوریل 2017 ... آموزش طرز تهیه سالاد الویه قالبی مجلسی و خوشمزه با مرغ و کالباس آموزش آشپزی و دستور تهیه سالاد الویه مجلسی و خوشمزه مواد لازم سالاد الویه سیب ... آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد الویه خوشمزه و مجلسی 6 نفر - نمکستان namakstan.net/53899-salad-oloviye.html‎Cachedآموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد الویه خوشمزه و مجلسی ۶ نفر سایت نمکستان » برای این مطلب آموزش طرز تهیه سالاد الویه خوشمزه و لذیذ از محبوب ترین سالاد های. طرز تهیه سالاد الویه - YouTube ► 11:15https://www.youtube.com/watch?v=EcBlOhWEasU Dec 6, 2013 - 11 min - Uploaded by ronan jj Olivier salad(Persian cooking course)سالاد ألویه ساندویچی. جواد جوادی - Duration: 24:41. Persian cooking Course 3 ...