مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی

به گزارش جام جم سرا ،دکتر صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصور برخی‌ها این است که کم خوردن به کاهش وزن کمک می‌کند در صورتی که هیچ وعده غذایی را نباید حذف کنید.

وی ادامه داد: خوردن یک صبحانه سالم می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت متابولیسم‌تان شود، فشارخونتان را تنظیم و تا وقت نهاد انرژی شما را تأمین کند.

دکتر کرمانی در خصوص غذاهای کمک کننده به لاغر کردن دور کمر تصریح کرد: جو دوسر سرشار از فیبر، یک گزینه عالی است چرا که حالت اشباع کننده داشته و به دیر گرسته شدن کمک می‌کند. همچنین بادام‌ها منبع غنی از تک چربی‌های اشباع نشده هستند که باعث کاهش چربی‌های شکمی می‌شود.

این متخصص درمان چاقی و لاغری افزود: سبزیجاتی مثل کاهو، اسفناج یا کلم نه تنها سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و کالری‌شان کم است، بلکه میزان زیادی فیبر دارند که از جلو آمدن شکم پیشگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سعی کنید برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی، از خوردن غذاهای سرخ کردنی، چرب و سرشار از کالری پرهیز کنید. آن چه درباره غذاهایی مثل ماهی و یا گوشت بوقلمون نیز باید بدانید که انرژی زیادی به شما می‌دهند و هنگام هضم، کالری زیادی می‌سوزانند.



لینک منبع :4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی

4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../4-ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی‎Cached23 نوامبر 2015 ... برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. Images for 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/4-ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی/ ۴ ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی. دکتر صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصور برخی‌ها این است که کم ... 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی khone4u.ir/?t=95&e...4+ماده+غذایی...ورزیده+کردن+عضلات+شکمی برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. این شغل، آنقدرها هم اغواکننده نیست دکتر صادق کرمانی ... 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی - پارسینه www.parsine.com/fa/.../4-ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی‎Cached24 نوامبر 2015 ... برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی bahsag.ir/?t...4+ماده+غذایی...ورزیده+کردن+عضلات+شکمی‎Cachedبرای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. جادوگر دعوت خندوانه را پذیرفت + عکس دکتر صادق ... 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/.../4-ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی 24 نوامبر 2015 ... برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. ۴ ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی - ندای گناباد nedayegonabad.ir/4-ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی/ 23 نوامبر 2015 ... برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی | برای ورزیده کردن - قطره www.ghatreh.com/news/.../ماده-غذایی-برای-ورزیده-کردن-عضلات-شکمی 24 نوامبر 2015 ... برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف کنید. - به گزارØ. 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی - قدس آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9900125 23 نوامبر 2015 ... 4 ماده غذایی برای ورزیده کردن عضلات شکمی. برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی و همچنین جلوگیری از جلو آمدن شکم این مواد غذایی را مصرف ...