مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا

به گزارش جام جم سرا، متخصص تغذیه و استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بهترین خوراکی‌ها برای جلوگیری از ورود انواع آلودگی به بدن میوه‌ها و سبزیجات هستند به دلیل وجود فیبر، آنتی اکسیدان‌ها‌، ویتامین‌ها و مواد فلوئیدی این مواد دارای خواص بسیار زیادی هستند از جمله می‌توانند باعث پاکسازی گوارش و خارج کردن سموم از بدن و حتی جلوگیری از ورود انواع سم‌ها به بدن بشوند، ویتامین‌ها و مواد فلوئیدی که دارای پاتوسیانین‌ها و تان‌ها و مواد رنگی دیگر است می‌تواند قدرت دفاعی بدن را افزایش دهد و بدن ما را در برابر آلودگی هوا مقاوم کند.

محمدحسین عزیزی افزود: لبنیات نیز در این راه می‌توانند بسیار به ما یاری برسانند شیر و ماست بسیار مفید هستند، شیر می‌تواند انواع فلزات سینگین که سرب سرآمد آنها است و در هوای آلوده به وفور یافت می‌شود را در بدن ما از بین ببرد و ماست علاوه بر داشتن خواص شیر با توجه به داشتن باکتری لاکتیکی می‌تواند محیط دستگاه گوارش ما را از انواع سموم پاکسازی کند.

وی اظهار کرد: انواع نوشیدنی‌های طبیعی و دمنوش‌ها مانند چای و چای سبز و حتی گل‌گاوزبان هم می‌تواند بسیار مفید باشد و علاوه بر جلوگیری از سرماخوردگی‌ها مانع ورود آلودگی‌ها به بدن ما شوند.

این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: کسانی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند خوردن قرص ویتامین و C و مصرف زیادکلم بروکلی را هیچگاه فراموش نکنند.



لینک منبع :بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا

Images for بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا بهترین غذا در بدترین هوا - شرکت ورزشی راین rainsport.ir/article/fa-107/بهترین-غذا-در-بدترین-هوا 19 ژوئن 2013 ... بهترین غذا در بدترین هوا. 1. مصرف موادغذایی پروتئینی را جدی بگیرید زیرا پروتئین‌ها مهم‌ترین مواد مغذی هستند که در تقویت فعالیت گلبول‌های ... بهترین خوراکی‌ها برای بدترین هوا - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/166696/بهترین-خوراکی‌ها-برای-بدترین-هوا بهترین خوراکی‌ها برای بدترین هوا. ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۹ - کد خبر: 166696. سلامت نیوز: کم کردن آلودگی هوا، کاری نیست که در توان ما مردم عادی باشد، اما حداقل می‌توانیم ... بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5390801/بهترین-خوراکی‌ها-برای-بدترین‌-هوا‎Cached18 نوامبر 2015 ... خوردن میوه‌ها و لبنیات را در شهرها و مناطق آلوده فراموش نکنید. بهترین خوراکی ها در بدترین هوا - نبض ما nabzema.ir/14316/بدترین-هوا-روزهای-آلوده-سال.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... به گزارش نبض ما به نقل از همشهری در این بخش، به معرفی بهترین خوراکی هایی که باید در بدترین شرایط آب و هوایی در روزهای آلوده سال مصرف کنیم، می ... بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../بهترین-خوراکی‌ها-برای-بدترین‌-هوا‎Cached18 نوامبر 2015 ... متخصص تغذیه و استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بهترین خوراکی‌ها برای جلوگیری از ورود انواع آلودگی ... بهترین غذا در بدترین هوا - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/.../بهترین-غذا-در-بدترین-هوا‎Cached2 مارس 2012 ... با این خوراکی ها به جنگ آلودگی هوا بروید. فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده ... بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../بهترین-خوراکی‌ها-برای-بدترین‌-هوا/.../4428157‎Cachedیک متخصص تغذیه گفت: خوردن میوه‌ها و لبنیات را در شهرها و مناطق آلوده فراموش نکنید . بهترین خوراکی‌ها برای جلوگیری از ورود انواع آلودگی به بدن میوه‌ها ... بهترین خوراکی ها در بدترین هوا - Hendevaneh hendevaneh.com/بهترین-خوراکی-ها-در-بدترین-هوا/ 15 نوامبر 2016 ... به گزارش نبض ما به نقل از همشهری در این بخش، به معرفی بهترین خوراکی هایی که باید در بدترین شرایط آب و هوایی در روزهای آلوده سال مصرف کنیم، می ... بهترین غذا در بدترین هوا - اویلا oilaoil.com/?part=news&inc=news&id=586 25 آوریل 2016 ... وقتی هوا آلوده است، انگار جسم و روح‌مان را هم غبار می‌گیرد؛ کسل‌تر از همیشه می‌شویم و ... گفتگو با دکتر محمدرضا وفا درباره بهترین غذا در بدترین هوا.