مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ABC نیوز ، پاتریک هاردیسون 41 ساله بعد از 26 ساعت جراحی بر روی صورتش در بیمارستانی در نیویورک، به دیوید رود بوگ 26 ساله تبدیل شد.

رود بوگ یک دوچرخه سوار از بروکلین بود که در حادثه دوچرخه سواری دچار مرگ مغزی شده و جان خود را از دست داد.

وی یک پوست سر و صورت کامل را دریافت کرد که شامل چشم، بینی، لب ها و بالا پایین پلک ها می‌شود.

دکتر ادوارد رودریگوئز که تیم 150 نفره پزشکی را در این جراحی در بیمارستان لانگو دانشگاه نیویورک رهبری می‌کرد، گفت: آقای هریسون هم اکنون می‌تواند پلک زده و چشمانش را برای خوابیدن ببندد امری که قبلا غیر ممکن بود. در این پیوند صورت همزمان آقای هاردیسون در یک تخت و آقای رود باگ در تخت دیگر قرار داشت و دقیقا همه اجزای صورت کاملا در جای خود قرار گرفت.

گفتنی است که تیم پزشکی دانشگاه نیویورک یک سال در حال تمرین برای انجام این پیوند بودند و هزینه این جراحی یک میلیون دلار برآورد شده است.

تصویری از دیوید رودبوگ دوچرخه سوار

-



لینک منبع :بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید + عکس

Images for بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید + عکس بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید + عکس jamejamonline.ir/.../بزرگترین-جراحی-پلاستیک-صورت-در-جهان-را-ببینید-عکس‎Cached Similar17 نوامبر 2015 ... عکس آتش نشان داوطلبی که صورتش در اطفای حریق خانه ای در «می سی سی پی» به طور کامل سوخته و از بین رفته بود با پیوند صورت یک دوچرخه سوار ... بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=956568‎Cached23 ا کتبر 2016 ... عکس آتش نشان داوطلبی که صورتش در اطفای حریق خانه ای در «می سی سی پی» به طور کامل سوخته و از بین رفته بود با پیوند صورت یک دوچرخه سوار ... همسر این مرد جوشی را روی صورت او فشار می‌دهد. آنچه بیرون می‌زند ... roozegaran.com/1395/07/08/.../infectious-cyst-surgery-at-home/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... همسر این مرد جوشی را روی صورت او فشار می‌دهد. ... مقاله قبلیفیلم و عکس های بی شرمانه از دختر برهنه در اتاقک کارگری / نگذارید آبرویم بریزد. بدترین جراحی های زیبایی در دنیا را ببینید! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/see-the-worlds-worst-cosmetic-surgery.html‎Cached Similarبدترین جراحی های زیبایی در دنیا را ببینید! (عکس). زیبایی یکی از دغدغه های تمام زنان دنیاست. بسیاری از ... مردی با خنده دارترین و بزرگ ترین بینی جهان! +عکس. ستاره‌ هایی با موفق ترین جراحیهای زیبایی +تصاویر - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_20960.html‎Cached Similarنیکول کیدمن به لطف 2 عمل جراحی بینی که روی صورت خود انجام داد، موفقیت زیادی کسب کرد. جراحی پلاستیک صرفا به زیبایی‌های طبیعی چهره او افزود. او در طول سال‌های ... عکس های عجیب ترین جراحی های انجام شده جهان - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_14991.html‎Cached Similar24 آوریل 2011 ... دنیس آونر Dennis Avner یا به اصلاح مرد گربه نما تا بحال جراحی های زیادی بر روی صورت خود انجام داده تا به شکل امروزی خود در بیاید از کاشت دندان ... نتیجه جراحی بی سابقه پیوند صورت را ببینید - onvansho onvansho.ir/result/نتیجه-جراحی-بی-سابقه-پیوند-صورت-را-ببینید.html نتیجه جراحی بی‌سابقه پیوند صورت را ببینید یک سال پس از عمل. نتیجه جراحی ... بزرگترین جراحی پلاستیک صورت در جهان را ببینید عکس. بود با پیوند صورت ... پرطرفداترین مدلهای جراحی پلاستیک در جهان + عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_2611.html‎Cachedپرطرفداترین مدلهای جراحی پلاستیک در دنیا برای مشاورین جراح پلاستیک اغلب اوقات اتفاق می افتد که بیماران ... عکس های بازیگران و اخبار چهره های مشهور (310). انجام بزرگترین عمل جراحی زیبایی جهان روی صورت - آپارات ► 5:19www.aparat.com/v/d7XoJ/انجام_بزرگترین_عمل_جراحی_زیبایی_جهان_روی_صورت Nov 17, 2015 - 5 min زومیت - دنیای فناوری لینک مطلب مرتبط با این ویدیو:http://zurl.ir/K4wRK انجام بزرگترین عمل جراحی زیبایی جهان روی صورت جراحی زیبایی , جراحی ...