مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟

به گزارش جام جم سرا به نقل از دکتر سلام، پس اولین گام برای متوقف کردن هوس و ولع خوردن این است که یک لیوان آب بنوشید. وقتی تشنگی را رفع کنید، به احتمال خیلی زیاد هوس خوردن هم از بین می‌رود.

جویدن آدامس‌های بدون قند نیز از ترفندهای دیگری است که می‌تواند از زیاده‌روی در خوردن غذاهای مختلف، جلوگیری کند. ضمن این‌که جویدن این آدامس‌ها می‌تواند حواس شما را پرت کند و احتمال پُرخوری را تا حد زیادی کاهش دهد.

مواقعی که در خانه نشسته‌اید یا پشت میز کارتان هستید، این خستگی است که شما را به خوردن وسوسه می‌کند، نه گرسنگی. به همین دلیل باید خودتان حواس‌تان را پرت کنید تا مانع از این مشکل شوید. هر باری که احساس می‌کنید می‌خواهید در یخچال را باز کنید فقط به‌خاطر این که هیچ کار دیگری ندارید، حتما ذهن‌تان را مشغول چیز دیگری کنید که حواس شما را از یخچال و خوردن پرت کند.

مثلا می‌توانید کتاب بخوانید، یا حتی یک پیاده‌روی کوتاه در محله زندگی‌تان داشته باشید.



لینک منبع :چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟

چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چطور-گرسنگی-کاذب-را-برطرف-کنیم؟‎Cached3 نوامبر 2015 ... تصویر چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ به گزارش جام جم سرا به نقل از دکتر سلام، پس اولین گام برای متوقف کردن هوس و ولع خوردن این است که ... چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ - تناسب اندام - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../چطور-گرسنگی-کاذب-را-برطرف-کنیم-‎Cachedچطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۰ - کد خبر: 166450. سلامت نیوز: اغلب ما موقعی که تشنه هستیم، به اشتباه فکر می‌کنیم که گرسنه‌ایم، و همین ... چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ - وارش نیوز www.vareshnews.ir/detail/News/23805 چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ اغلب ما موقعی که تشنه هستیم، به اشتباه فکر می‌کنیم که گرسنه‌ایم، و همین مسئله یکی از دلایلی است که باعث زیاده‌روی ما در ... چگونه جلوی اشتهای کاذب خود را بگیریم؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../چگونه-جلوی-اشتهای-کاذب-خود-را-بگیریم؟.html‎Cachedسوال : چگونه جلوی اشتهای کاذب خود را بگیریم؟ ... در اینجا به7 نکته درباره ی شناخت اشتهای طبیعی و واقعی و کاهش اشتهای کاذب اشاره می کنیم که با استفاده از آنها می توانید روش مناسبی را برای ... 1- تفاوت بین احساس واقعی گرسنگی و احساس کاذب گرسنگی را بشناسید. .... فایده های آووکادو از برطرف کردن آرتروز تا کمک به کاهش وزن! ۵ راه برای جلوگیری از اشتها و گرسنگی کاذب - بیتوته www.beytoote.com/health/.../avoid3-false1-appetite.html‎Cached Similarگرسنگی کاذب راههای کم کردن اشتها جلوگیری از اشتهای کاذب کاهش اشتها چای سبز, خواص چای سبز,فواید چای سبز,پیشگیری از بیماریها. چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../چطور-گرسنگی-کاذب-را-برطرف-کنیم‎Cached3 نوامبر 2015 ... چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ اغلب ما موقعی که تشنه هستیم، به اشتباه فکر می‌کنیم که گرسنه‌ایم، و همین مسئله یکی از دلایلی است که باعث ... راههای مقابله با گرسنگی کاذب | زیباشو دات کام www.zibasho.com/archives/7463‎Cached Similar13 ژانویه 2013 ... موقعیت هایی که بدن شما احساس گرسنگی کاذب می کند را بشناسید و راه مقابله ... رسد ، ما شروع می کنیم به غذا خوردن، گاه حتی بدون آنکه واقعا گرسنه باشیم. ... تا احساس گرسنگی کاذب که در اثر تشنگی به وجود می آید را بر طرف کنید. چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ - روزنامه وارش | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/9064107 6 نوامبر 2015 ... چطور گرسنگی کاذب را برطرف کنیم؟ اغلب ما موقعی که تشنه هستیم، به اشتباه فکر می کنیم که گرسنه ایم، و همین مسئله یکی از دلایلی است که ... 11 راه برای کاهش اشتها - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/331267/11-راه-برای-کاهش-اشتها‎Cached Similar17 آوریل 2014 ... تمام آنهایی که اهل رژیم‌گرفتن ‌هستند، حتما این نکته را تجربه کرده‌اند که کنترل اشتهای کاذب و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه‌های مبارزه با اضافه ... چطور بر گرسنگی غلبه کنیم؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_4490.html‎Cached Similarدر نظر داشته باشید که گاهی نیز ممکن است برخلاف نیاز بدن ما گرسنه نباشیم. ... یک ربع تا نیم ساعت بر احساس گرسنگی غلبه کنید این احساس خودبه‌خود برطرف می‌شود. ... که تا گرسنه شدید دستپاچه شوید و آنقدر با خود کلنجار بروید تا آخر نتوانید پیروز ...