مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رازی برای از بین بردن چربی شکم

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامت نیوز ، در یک تحقیق که اخیرا انجام شد محققان متوجه شدند خانم هایی که ورزش هوازی ترکیبی با مدت زمان 20 دقیقه انجام داده بودند توانستند از خانم هایی که 40 دقیقه ورزش هوازی با یک سرعت معین انجام دادند بیشتر وزن کم کنند. یعنی نصف دیگران ورزش کنیم و بیشتر کالری بسوزانیم؟ چه خوب!

ورزش ترکیبی را می توانید موازی با هر فعالیتی انجام دهید. در ادامه راه هایی برای آوردن این نوع ورزش به روتین روزانه تان معرفی می کنیم:

استفاده از اهداف بصری: با سرعت متعادل بدوید یا دوچرخه سواری کنید، سپس به جلو نگاه کنید و تا 15 متر جلوتر یا بالای یک سربالایی یا تا انتهای خیابان با سرعت حرکت کنید. همین که به جایی که در نظر داشتید رسیدید، دوباره به همان سرعت متعادلی که داشتید بازگردید. بعد از اینکه نفستان سر جایش برگشت، یک هدف دیگر برای خود انتخاب کنید.

از زمان استفاده کنید: حواستان به ساعت باشد و با سرعت متعادل به مدت دو دقیقه حرکت کنید، سپس به مدت یک دقیقه با نهایت سرعت بدوید، همین الگو را تا 30 دقیقه ادامه دهید.

از موسیقی استفاده کنید: برای خود یک لیست آهنگ تهیه کنید که مدتی از آهنگ ها ملایم باشد و مدتی از آن با دور تند. سرعت خود را با موسیقی تنظیم کنید.



لینک منبع :رازی برای از بین بردن چربی شکم

رازی برای از بین بردن چربی شکم - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ... https://kermany.com/رازی-برای-از-بین-بردن-چربی-شکمg/‎Cached30 ا کتبر 2015 ... با اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن نیست. برای از بین بردن این سد بهتر ... رازی برای از بین بردن چربی شکم - پارسینه www.parsine.com/fa/news/260061/رازی-برای-از-بین-بردن-چربی-شکم 1 نوامبر 2015 ... با اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن نیست. برای از بین بردن این سد بهتر ... رازی برای از بین بردن چربی شکم - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/8847029 2 نوامبر 2015 ... رازی برای از بین بردن چربی شکم. با اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن ... رازی برای از بین بردن چربی شکم - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/رازی-برای-از-بین-بردن-چربی-شکم/‎Cached26 نوامبر 2015 ... رازی برای از بین بردن چربی شکم : در یک تحقیق که اخیرا انجام شد محققان متوجه شدند خانم هایی که ورزش هوازی ترکیبی با مدت زمان 20 دقیقه انجام داده ... قلم نیوز | رازی برای از بین بردن چربی شکم qalamnews.com/1394/08/11/رازی-برای-از-بین-بردن-چربی-شکم/‎Cached2 نوامبر 2015 ... با اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن نیست. برای از بین بردن این سد بهتر ... رازی برای از بین بردن چربی شکم af.shafaqna.com/FA/036309‎Cachedرازی برای از بین بردن چربی شکم. ... نشست های بین المللی پیرامون افغانستان نتیجه خاصی به دنبال نداشته است. - صدای افغان ... رازی برای از بین بردن چربی شکم tasalamati.com/e/VVL8v/‎Cachedبا اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن نیست. برای از بین بردن این سد بهتر است ورزش های ... کلینیک زیبایی رازی، نویسنده در کلینیک پوست و مو رازی clinicrazi.ir/author/admin/‎Cachedکلینیک زیبایی رازی ... درمان‌های رادیوفرکوئنسی می‌تواند برای درمان قسمت‌های چربی روی شکم، باسن‌ها و ران‌ها ... روش‌های درمان و از بین بردن جای جوش و آکنه صورت و بدن. چربی شکمی مضر است، حتی برای شمایی که لاغرید! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../چربی-شکمی-مضر-است-حتی-برای-شمایی-که-لاغرید‎Cached20 ژانویه 2016 ... می خواهید بدانید چطور چربی شکمتان را آب کنید؟ این مطالب را از دست ندهید (رازی برای از بین بردن چربی شکم ) ( دلایلی برای کم نشدن چربی شکم ) پونیلا - رازی برای از بین بردن چربی شکم ponila.com/post/152867/ با اینکه انجام ورزش کرانچ باعث قدرتمند شدن عضلات شکم می شود، اما متاسفانه باعث از بین رفتن چربی دور آن نیست. برای از بین بردن این سد بهتر است ورزش های...