مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدنی‌ های سالم برای زنان باردار

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مصرف تمام نوشیدنی‌ها در دوران بارداری تأثیر یکسانی ندارد. برخی از آنها خواص مفیدتری نسبت به بقیه دارند. در این‌جا به چند نوشیدنی مفید در دوران بارداری اشاره می‌کنیم. دکتر «مینو آیرملو» شما را با نوشیدنی‌های سالم برای زنان باردار آشنا می‌کند.

مصرف تمام نوشیدنی‌ها در دوران بارداری تأثیر یکسانی ندارد. برخی از آنها خواص مفیدتری نسبت به بقیه دارند. در این‌جا به چند نوشیدنی مفید در دوران بارداری اشاره می‌کنیم:

۱. آب

برای سالم ماندن باید حتما آب بنوشید. حتی وقتی هم که باردار نیستید باید این کار را انجام دهید. اما در دوران بارداری این نیاز بیشتر می‌شود. در واقع H۲O برای سلامت سلول‌های خونی بسیار حیاتی است.

۲. لیموناد

یکی از بهترین راه‌ها برای هیدراته نگه‌داشتن بدن نوشیدن لیموناد است. این نوشیدنی سرشار از ویتامین C بوده و اگر ویار بیماری صبحگاهی شما را دمغ و بی‌حال می‌کند٬ لیموناد بهترین گزینه برایتان است.

۳. آب نارگیل

این هم یکی دیگر از گزینه‌ها برای جلوگیری از کم‌آبی بدن است. آب نارگیل در تکمیل و تأمین نمک بدن تأثیر بسزایی دارد. دفعه‌ی بعدی که تشنه شدید٬ حتما به سراغ آب نارگیل بروید.

۴. آب میوه‌ها

می‌دانیم که میوه‌ها برای سلامت ما بسیار مفیدند٬ اما آیا آب میوه‌ها هم همینطور هستند؟ خب٬ ظاهرا خود میوه‌ها گزینه‌ی بهتری هستند. اما آب میوه‌ی تازه هم برای دوران بارداری گزینه‌ای عالی است. اما تا حد امکان سعی کنید آب میوه طبیعی باشد به جای آنکه آبمیوه‌ی بسته‌بندی یا ساندیس بخرید.

۵. شیر و نوشیدنی‌های شیردار

یک لیوان شیر در روز می‌تواند به حفظ سلامتی شما کمک کند. نه تنها در دوران بارداری٬ بلکه سعی کنید همیشه عادت نوشیدن شیر را حفظ کنید. می‌توانید از سایر محصولات آمیخته با شیر مانند اسموتی‌ها و میلک‌شیک‌های شیر که حاوی میوه‌های مختلف و شیر هستند هم استفاده کنید. تمام این نوشیدنی‌ها سرشار از کلسیم و ویتامین B۱۲ بوده که در دوران بارداری برای رشد نوزاد بسیار مفیدند.



لینک منبع :نوشیدنی‌ های سالم برای زنان باردار

نوشیدنی های مفید در بارداری - تبیان article.tebyan.net/289836/نوشیدنی-های-مفید-در-بارداری‎Cached11 دسامبر 2014 ... نوشیدنی‌‌های مفید و مضر در بارداری ... آب نه تنها بدن را سالم و سرحال نگه می‌‌دارد، بلکه به هضم غذا، انتقال اکسیژن ... آب عنصر مهمی از یک رژیم غذایی سالم است. ... هزار زن باردار در دانمارک انجام گرفته زنانی که از نوشیدنی‌های رژیمی استفاده ... نوشیدنی‌ های سالم برای زنان باردار - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5371186/نوشیدنی‌-های-سالم-برای-زنان-باردار‎Cached27 ا کتبر 2015 ... برای سالم ماندن باید حتما آب بنوشید. حتی وقتی هم که باردار نیستید باید این کار را انجام دهید. این 10 نوشیدنی را حتما در دوران بارداری بنوشید - مامانم mamanam.com/.../870-این-10-نوشیدنی-را-حتما-در-دوران-بارداری-بنوشید‎Cachedد دوغ به عنوان یک نوشیدنی خنک کننده و طبیعی در بدن زنان باردار عمل کرده و بدن این افراد را در دوران ... انواع نوشیدنی های سالم و انرژی زا برای زنان در دوران بارداری:. نوشیدنی های مفید و مضر برای زنان باردار - بارداری - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../نوشیدنی-های-مفید-و-مضر-برای-زنان-باردار‎Cached22 آگوست 2016 ... زنان باردار به خوراک و نوشیدنی خود باید توجه بسیاری نشان دهند، زیرا هرچه مصرف کنند تاثیر بسیاری روی جنین می‌گذارد. در این مقاله به نوشیدنی‌های ... جشن نوشیدنی سالم برای خانم های باردار - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/63338_جشن-نوشیدنی-سالم-برای-خانم-های-باردار.html/‎Cached Similar18 فوریه 2015 ... خانم های بارداری که مایلند به بهترین نحو به جنین شان برسند و وی را تقویت کنند بدانند نوشیدنی های سالم میوه ای از بهترین گزینه ها برای آنان هستند! نوشیدنی‌ های سالم برای زنان باردار - پرشین وی persianv.com/hamsar/نوشیدنی‌-های-سالم-برای-زنان-باردار.html‎Cachedمراقبت های زنان باردار برای سالم ماندن باید حتما آب بنوشید. حتی وقتی هم که باردار نیستید باید این کار را انجام دهید.مصرف تمام نوشیدنی‌ها در دوران بارداری تأثیر ... در دوران بارداری نوشیدنی های سالم بنوشید ! - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../در-دوران-بارداری-نوشیدنی-های-سالم-بنوشید‎Cached2 نوامبر 2015 ... نوشیدنی های سالم دوران بارداری. لیموناد ویار زنان باردار را برطرف می کند. اختصاصی بیست ستون: خانم های باردار برای سالم ماندن و به دنیا آوردن نوزاد ... خانم های باردار از چه مایعاتی استفاده کنند؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/bardari/drinking3-pregnancy.html‎Cached Similarبهترین نوع آبمیوه‌ برای خانم باردار,آبمیوه ی طبیعی است ... مصرف چای و قهوه و نسکافه و شربت و نوشیدنی های گازدار مثل نوشابه، به دلیل این‌که اسملاریته بالاتری ... مایعات مفید و مناسب برای خانم های باردار - سلامت بانوان اوما https://ooma.ir/post/.../مایعات-مفید-و-مناسب-برای-خانم-های-باردار/‎Cachedحتی مایعاتی که زنان باردار مصرف می کنند نیز باید سالم و مفید باشند تا ... خانم باردار باید چای، قهوه، شیر، دوغ ، لبنیات، آبمیوه های طبیعی و سایر نوشیدنی ها را در ... بهترین و مفیدترین نوشیدنی ها برای دوران بارداری - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_21671.html‎Cached Similarزیباترین زنان در کشورهای مختلف کدام اند (عکس) ... این نوشیدنی‌های خنک تابستانی هم نیاز بدن به آب را برطرف می‌کنند و هم با داشتن میوه‌های تازه و انواع ویتامین‌ها، ...