مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خواص شگفت انگیز خیار آشنا شوید

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامانه ، از مزایای خیار می‌توان این‌ها را نام برد:

1. بیش از 95 درصد حجم خیار را آب تشکیل می‌دهد، بنابراین کمک می‌کند بدن دچار کم آبی نشود.

2. پتاسیم دارد که به کاهش فشار خون کمک می‌کند. پتاسیم خطر سکته و بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.

3. ماده ضد التهابی به نام فیه‌ستین در خیار، توت فرنگی و گریپ فروت پیدا می‌شود. این ماده در سلامت مغز مؤثر است و در مبارزه با بیماری‌هایی مثل آلزایمر فایده دارد.

4. از پوست در مقابل آثار بالا رفتن سن محافظت می‌کند.

5. مواد ضد التهاب موجود در آن با سرطان مبارزه می‌کند.

6. به کاهش درد کمک می‌کند.

7. گیاهانی که فیبر و آب زیاد دارند، از جمله خیار، باکتری‌هایی که در دهان بوی بد تولید می‌کنند را می‌شویند و از بین می‌برند.

8. ویتامین کا دارد و برای استخوان‌ها مفید است.

9. مانع از یبوست می‌شود.

10. کم کالری است و به تعادل وزن کمک می‌کند.



لینک منبع :با خواص شگفت انگیز خیار آشنا شوید

Images for با خواص شگفت انگیز خیار آشنا شوید خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ گیگ نیوز gignews.ir/news/85‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ ذات سافت zatsoft.ir/2017/06/.../خیار-با-خواص-شگفت-انگیز-و-معجزه-آسای-خی/‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) - شهر مطلب shahrematlab.com/خیار/‎Cachedایران، یکی از بهترین کشورهای تولید کننده خیار با کیفیت و از صادر کنندگان این محصول کشاورزی در جهان است. بسیاری از کشورهای منطقه و حتی اروپا، سالانه ده ها ... با خواص شگفت انگیز خیار آشنا شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-خواص-شگفت-انگیز-خیار-آشنا-شوید‎Cached26 ا کتبر 2015 ... تصویر با خواص شگفت انگیز خیار آشنا شوید. به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامانه ، از مزایای خیار می‌توان این‌ها را نام برد: 1. بیش از 95 درصد حجم ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ mfseta.ir mfseta.ir/2017/06/خیار-با-خواص-شگفت-انگیز-و-معجزه-آسای-خی/‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ آرت وب https://aratweb.ir/22/خیار-با-خواص-شگفت-انگیز-و-معجزه-آسای-خی/ 22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ ... jalalifakhr.ir/امروز/52/‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ کاراز caraz.ir/261/‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ) _ خالخالی d8fcci.ir/2017/06/.../خیار-با-خواص-شگفت-انگیز-و-معجزه-آسای-خی/‎Cached22 ژوئن 2017 ... خیار ( با خواص شگفت انگیز و معجزه آسای خیار آشنا شوید ). آشنایی با خواص خیار و نقش آن در بهبود برخی از بیماری ها ایران، یکی از بهترین ...