مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک‌ گردو

طرز تهیه:

ابتدا تخم‌مرغ‌ها را شکسته و زرده و سفیده را جدا کنید. زرده تخم‌مرغ و شکر و روغن را در ظرف گود بریزید و با همزن برقی بزنید تا کرم‌رنگ شود.

ماست را هم به همراه پوست لیمو رنده شده و گردوی خرد شده به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کرده تا صاف شود. سفیده را هم جدا بزنید تا سفت شده و کاملا فرم بگیرد. آرد و بکینگ پودر را هم مخلوط کنید و 2 الی 3 بار الک کنید.

آرد الک شده را کم‌کم به مواد زده شده اضافه کنید و به هم بزنید. در انتها سفیده تخم‌مرغ را به مواد کیک افزوده و به آرامی و از یک جهت مخلوط کنید.

قالب کیک را کمی چرب کنید و آرد پاشی کرده، مایه کیک را درون آن بریزید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی‌گراد، به مدت 35 الی 40 دقیقه بگذارید. پس از این‌که روی کیک کمی طلایی شد، فر را خاموش کنید و چند دقیقه بعد کیک را از فر بیرون آورده و برش بزنید.

ضمیمه چاردیواری



لینک منبع :طرز تهیه کیک‌ گردو

کیک گردویی | طرز تهیه کیک گردویی - نمناک namnak.com/کیک-گردویی.p15114‎Cachedکیک گردویی و کیک گردویی ساده و کیک گردویی خوشمزه و درست کردن کیک گردویی را در نمناک ... نمناک آشپزخانه نمناکشیرینی پزی طرز تهیه کیک گردویی ... طرز تهیه کیک کشمشی و گردو • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کیک-کشمشی-و-گردو/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله کیک کشمشی با عکس. طرز تهیه کیک کشمش و گردو مخصوص صبحانه و عصراه. کیک لذیذ و خوشمزه در کنار چای. طرز تهیه کیک کشمشی و گردو. طرز تهیه کیک‌ گردو,کیک ساده و خوشمزه - نمایش محتوایی آشپزی - صدا و ... www.abadan.irib.ir/web/.../-/طرز-تهیه-کیک‌-گردو-کیک-ساده-و-خوشمزه‎Cachedبرای صبحانه میتوانید از انواع کیک و کلوچه های خانگی استفاده کنید. برای امروز پخت کیک ساده و خوش طعمی را انتخاب کرده ایم که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن ... آموزش کامل طرز تهیه کیک گردویی مخصوص و خوشمزه با فر - پاتوق من mepatogh.ir/5397/walnuts-cake/‎Cached9 جولای 2016 ... آموزش کامل طرز تهیه کیک گردویی مخصوص و خوشمزه با فر آموزش شیرینی پزی و دستور تهیه کیک گردویی خوشمزه در منزل مواد لازم کیک گردویی تخم ... طرز تهیه کیک گردویی خوش طعم و ایده آل - آرگا arga-mag.com/57772/طرز-تهیه-کیک-گردویی‎Cached20 آوریل 2016 ... بهترین روش پخت کیک گردویی در منزل به صورت مرحله به مرحله و طرز تهیه کیک گردویی خوش طعم و خوشمزه را در این مطلب آموزشی مشاهده خواهید کرد. طرز تهیه کیک خانگی با طعم موز و گردو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-کیک-خانگی-با-طعم-موز-و-گردو‎Cached Similar17 فوریه 2017 ... در این روزهای سرد پاییزی پخت یک کیک خانگی خیلی می چسبد. کیکی با موز و گردو درست کنید و قبل از اینکه سرد شود با یک نوشیدنی داغ آن را میل ... طرز تهیه کیک گردو- بیاتوعروسی https://www.bia2aroosi.com/مطالب-article/-طرز-تهیه-کیک-گردو/‎Cachedمواد لازم. تخم‌مرغ : 5 عدد آرد سفید : 1 لیوان گردو چرخ کرده : 125 گرم کره : 125 گرم بیکینگ‌پودر : 2 قاشق مرباخوری شیر : یک دوم لیوان شکر : ا لیوان وانیل شکری : ا قاشق ... طرز تهیه کیک گردویی کشمشی - Persian Epoch Times persian.epochtimes.com/.../طرز-تهیه-کیک-گردویی-کشمشی-20922.html‎Cached Similar20 دسامبر 2014 ... گردو : ۱ پیمانه. کشمش : ۱.۲ پیمانه. وانیل : ۱.۲ قاشق چای خوری. بکینگ پودر : ۱ قاشق چای خوری. دارچین : به مقدار لازم. طرز تهیه : ابتدا زرده تخم مرغ را از ... آپارات - کیک گردویی با رویه شکلاتی www.aparat.com/result/کیک_گردویی_با_رویه_شکلاتی‎Cached Similarآپارات - کیک گردویی با رویه شکلاتی. ... آموزش طرز تهیه کیک تولد خانگی ساده و شکلاتی با تزیین · انرژی مثبت. 12,914 بازدید. 11:34 ... طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/carrot-cake.html‎Cached Similarکیک هویج،طرز تهیه کیک هویج،کیک هویج و گردو،دستور پخت کیک هویج،کیک هویج و دارچین،طرز پخت کیک هویج،دستور کیک هویج،طریقه درست کردن کیک هویج با ...