مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند

به گزارش جام جم سرا به نقل از تسنیم، از دیدگاه طب سنتی تدابیر امور زناشویی با توجّه به ویژگی‌های فیزیولوژیک فردی و بر اساس مزاج شناسی و نوع مزاج فرد با در نظر گرفتن ضعف و قوت فرد و با توجه به شرایط فرد متفاوت است. افرادی که معده ضعیف دارند ویا افرادی که بعد از امور زناشویی دچار تپش قلب و لرزش بدن, بی‌اشتهایی و کم اشتها می‌شوند, باید از آمیزش جنسی پرهیز کنند.

حمید افراسیابیان دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره عملکرد تناسلی افراد اظهار داشت: عملکرد دستگاه تناسلی، با توجه به مسئولیت آن در حفظ نسل، در کتب طب سنتی مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

عدم تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است

به گفته وی موضوع عدم تطابق جنسی زنان و مردان در مسایل زناشویی، می‌تواند معضلات بزرگی ایجاد کند.

این دستیار تخصصی طب سنتی اضافه کرد: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، بسیار حائز اهمیت است که مستلزم فهم درست مزاج و اقدام درمانی درست است.

گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد

افراسیابیان خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، مسئله پسرزایی و دخترزایی است. به طور عمومی اعتقاد بر این است که گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد، چنانچه قبل از تشکیل نطفه این تمهیدات صورت پذیرد، احتمال پسرزایی بیشتر می‌شود و پس از تشکیل نطفه، تغییر جنسیت امکان پذیر نیست.



لینک منبع :افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند

افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند - همسران - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../افرادیکه-نباید-رابطه-جنسی-داشته-باشند‎Cached Similarافرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند. ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۹ - کد خبر: 164584. سلامت نیوز:یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: با در نظر گرفتن و توجه به نقش ... رابطه جنسی برای این افراد ممنوع است! - نمناک namnak.com/رابطه-جنسی-برای-این-افراد-ممنوع-است.p20380‎Cachedرابطه جنسی و رابطه زناشویی و دانستنی های مهم رابطه جنسی و افرادی که نباید رابطه جنسی داشته باشند و رابطه جنسی بیماران قلبی را در نمناک ببینید. افرادی که نباید رابطه جنسی داشته باشند - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/.../2386-افراد-کسانی-نباید-رابطه-جنسی‎Cached Similarچه کسانی نباید رابطه جنسی داشته باشند و رابطه جنسی برای چه بیمارانی مضره. ... افرادی که در ۶ ماه گذشته دچار سکته قلبی شده‌اند و تنگی عروق در آنها اثبات شده است، ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند - سلامانه www.salamaneh.com/post/36965/page4.php 18 ا کتبر 2015 ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند. سلامانه : یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند | با در نظر گرفتن و - قطره www.ghatreh.com/news/.../افرادیکه-نباید-رابطه-جنسی-داشته-باشند 16 ا کتبر 2015 ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند. با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، ... علائمی که نشان می دهد نباید رابطه جنسی داشته باشید www.femore.ir/.../علائمی-که-نشان-می-دهد-نباید-رابطه-جنسی-داشته-باشید‎Cached18 ژوئن 2016 ... علائمی که نشان می دهد نباید رابطه جنسی داشته باشید ... تنومند هستند، از نزدیکی جنسی زیان کمتری می‌بینند و افرادی که خیلی لاغر هستند و دارای ... در بدن می‌شود و افراد سرد مزاج بیشتر از یک بار در هفته نزدیکی جنسی نداشته باشند. افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/14552108 16 ا کتبر 2015 ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند. سلامت نیوز :یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط ... آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟( پاسخ متخصص ... www.pezeshk.us/?p=5784‎Cached Similarزوج ها در هر مرحله ای از زندگی که هستند باید با هم فضای خصوصی داشته باشند. ... در افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردارند نباید روی کیفیت رابطه جنسی آن ها اثر ... افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند tasalamati.com/e/PnO8n/ افرادیکه نباید رابطه جنسی داشته باشند. سلامت نیوز :یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس آن در ارتباط زناشویی، حفظ روابط ... از چه زمانی رابطه جنسی در دوران بارداری ممنوع می شود؟ www.wikinaz.ir/post/.../از-چه-زمانی-رابطه-جنسی-در-دوران-بارداری.html‎Cached Similarآیا در دوران بارداری رابطه جنسی میتونیم داشته باشیم؟ ... نارسایی دهانه رحم و کوتاهی سرویکس هستند، نباید نزدیکی داشته باشند و بخصوص کسانی که در ... وجود ندارد و در افرادی که سزارین شده‌اند، این مدت به دو هفته تقلیل می‌یابد، اما در تمام موارد باید به ...