مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این ترفندها لاغر شوید

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گاهی دیده می‌شود که افراد ورزش‌های «AB» را به طور مکرر انجام می‌دهند اما هیچ گاه نتیجه مطلوبی دریافت نمی‌کنند.

در اینجا به برخی نکات اشاره می شود که از طریق آن می‌توان عضلات AB در ناحیه میانی را شناسایی کرده و توسط راههای زیر چربی‌ها را آب کرد:

آب بنوشید

بدن هرگز قادر نخواهد بود که بدون آب، کربوهیدرات را به انرژی تبدیل کرد. همچنین بر اساس مجله فیزیولوژی ورزش این امکان وجود ندارد که بدون منبع آب کافی اسیدهای آمینه ضروری را به بافت‌های عضلانی انتقال داد.

کمبود آب بدن باعث می‌شود تا تمرینات ورزشی بی‌نتیجه مانده و چربی سوزی از حرکت باز بایستد.

اجازه ندهید گرسنگی بر شما غالب شود

گاهی بدن انسان در نشان دادن کمبود مواد مغذی بدن دچار سردرگمی می‌شود لذا لازم است که خود فرد پیش از آنکه معده‌اش به سرو صدا بیوفتد شروع به خوردن کند.

اگر وقت شما فشرده است توصیه می‌شود از خوردن چیزهای کوچک چون سیب زمینی کوچک پخته شده، سینه مرغ آماده و دیگر میان وعده‌های غذایی چون یک موز بزرگ کمک بگیرید حتی می‌توانید غذای خود را از شب قبل آماده کرده تا وقت کافی برای خوردن آن داشته باشید.

5 تا 6 وعده در روز غذا بخورید

همچنان در بین برخی افراد دیده می‌شود که در طول روز کالری مورد نیاز خود را تنها از طریق 2 تا 3 وعده غذایی تامین می‌کنند، بدون آنکه در بین وعده‌های اصلی غذایی، میان وعده‌ای داشته باشند.

این روش غذایی به هیچ عنوان برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه مناسب نیست.

یک غذای مقوی می‌تواند تا 3 ساعت سطح قند خون را متعادل نگه دارد لذا توصیه می‌شود غذاهای سالم و مقوی را جایگزین خوراکی و تنقلات شیرین و چربی ترانس کنید. این خوراکی‌ها باعث می شوند تا گلیکوژن در بافت‌ها و عضلات ذخیره شوند.

در هر وعده غذایی پروتئین مصرف کنید

شاید بسیاری از مواد باعث بالا رفتن متابولیسم بدن شود اما پروتئین می‌تواند به طور ویژه‌ای باعث افزایش سوخت و ساز گردد.

به همین منظور توصیه می شود از موادی چون مرغ، گوشت گاو، تخم مرغ، ماست یونانی، بوقلمون و پنیر استفاده کنید.

همچنین باید گفت که پروتئین نقش اساسی در ساخت عضلات دارند که بالطبع آن در چربی سوزی کمک رسان خواهند بود.



لینک منبع :با این ترفندها لاغر شوید

با این ترفندها لاغر شوید و برای همیشه ثابت بمانید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../با-این-ترفندها-لاغر-شوید-و-برای-همیشه-ثابت-بمانید‎Cached6 ا کتبر 2015 ... می‌توانید با رعایت برخی نکات ساده و بدون داشتن فعالیت بدنی سنگین به تناسب اندام برسید. ۱۰ ترفند برای لاغر شدن بدون ورزش و رژیم غذایی - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../۱۰-ترفند-برای-لاغر-شدن-بدون-ورزش-و-رژیم-غذایی‎Cached11 ژانویه 2015 ... با استفاده از این ترفند می‌توانید بدون ورزش و رژیم غذایی لاغر شوید. ۱- همیشه هر وعده غذایی را با ی لیوان آب آغاز کنید. ۲- هر وعده غذایی خود را با عناصر ... با این ترفندها لاغر شوید و برای همیشه ثابت بمانید | | روزنامه پزشکی ... www.iran.pezeshk.us/archives/69200‎Cachedمی‌توانید با رعایت برخی نکات ساده و بدون داشتن فعالیت بدنی سنگین به تناسب اندام برسید. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ... با این ترفندها لاغر شوید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../با-این-ترفندها-لاغر-شوید‎Cached6 ا کتبر 2015 ... می‌توانید با رعایت برخی نکات ساده و بدون داشتن فعالیت بدنی سنگین به تناسب اندام برسید. تصویر با این ترفندها لاغر شوید. به گزارش باشگاه ... با این 10 ترفند با ماست لاغر شوید - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/188322_با-این-10-ترفند-با-ماست-لاغر-شوید.html/‎Cached25 نوامبر 2016 ... از لبنیات های محبوب در میان مردم میتوان به ماست اشاره کرد که کمتر کسی از آن مصرف نمیکند.ماست خواص فوق العاده ای دارد و یکی از لبنیات های مفید ... بدون زحمت با این ترفندها لاغر شوید - تک فارس www.takfars.ir/بدون-زحمت-با-این-ترفندها-لاغر-شوید/‎Cached6 آگوست 2017 ... image, بدون زحمت با این ترفندها لاغر شوید. کاهش وزن نباید پراسترس یا پیچیده باشد. تمام کاری که باید برای پایین‌آمدن وزنتان انجام دهید، ایجاد ... با این ترفندها لاغر شوید - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148093080083331 می‌توانید با رعایت برخی نکات ساده و بدون داشتن فعالیت بدنی سنگین به تناسب اندام برسید. - بهداشت نیوز. با این ترفندها به راحتی لاغر شوید!!! | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../با-این-ترفندها-به-راحتی-لاغر-شوید!!!‎Cached15 دسامبر 2016 ... لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام خیلی هم سخت نیست و فقط کمی زرنگی می‌خواد. توی این مطلب بهتون یاد میدیم که چطوری خیلی راحت و آسون میشه با ... با این ترفندها لاغر شوید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/با-این-ترفندها-لاغر-شوید/4463287 می‌توانید با رعایت برخی نکات ساده و بدون داشتن فعالیت بدنی سنگین به تناسب اندام برسید. گاهی دیده می‌شود که افراد ورزش‌های «AB» را به طور مکرر انجام ... با این ۶ راه ساده لاغر شوید/"ترفندهای شناختی" برای لاغری ... www.neurosafari.com/با-این-۶-راه-ساده-لاغر-شویدترفندهای-شن/‎Cached8 مارس 2017 ... با این ۶ راه ساده لاغر شوید/”ترفندهای شناختی” برای لاغری ... عجیب و غریبی می زنند که با راه هایی بسیار ساده نیز می توان کاهش وزن داشت و لاغر شد.