مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟

سید علی کشاورز اظهار داشت: برای درمان سرماخوردگی مصرف مایعات گرم،‌ انواع سوپ و آش توصیه می‌شود که شیر و چای در این میان تأثیر بیشتری داشته و خوردن میوه نیز به دلیل وجود ویتامین‌های مختلف آن در تقویت سیستم ایمنی مؤثر است.

به گزارش فارس،‌ وی با اشاره به اینکه افرادی که بیشتر از سایرین میوه مصرف می‌کنند، کمتر دچار سرماخوردگی می‌شوند، افزود: مصرف شلغم در زمان سرماخوردگی بسیار توصیه می‌شود و بخور آن نیز برای باز شدن سینوس‌ها و رفع گرفتگی بینی مؤثر است.

این متخصص تغذیه گفت: شلغم سرفه را تسکین می‌دهد و آب شلغم نیز قند خون را پایین می‌آورد همچنین افراد در صورتی که گلو درد دارند، قرقره آب پخته شلغم برای آنها توصیه می‌شود.

کشاورز ادامه داد: بهترین شیوه برای تهیه شلغم که ویتامین و خواص درمانی آن حفظ شود، بخارپز کردن آن است. در این شرایط تمام خواص درمانی شلغم حفظ می شود. در حقیقت این روش در مقایسه با آب پز شدن شلغم بهتر است زیرا هنگام آب پز شدن بخشی از خواص درمانی شلغم که مانع از ابتلای مصرف کننده به سرطان می شود از شلغم خارج می‌‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مصرف انواع سبزی و میوه به ویژه به صورت پخته، کمک می‌کند تا سرماخوردگی زودتر رفع شود و طول دوره درمان کاهش یابد.



لینک منبع :شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟

شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شلغم-را-بخارپز-کنیم-یا-آب-پز؟‎Cached4 ا کتبر 2015 ... تصویر شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ سید علی کشاورز اظهار داشت: برای درمان سرماخوردگی مصرف مایعات گرم، انواع سوپ و آش توصیه می‌شود که ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../شلغم-را-بخارپز-کنیم-یا-آب-پز-‎Cached Similar3 ا کتبر 2015 ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ سلامت نیوز:یک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ | شفقنا فارسی fa.shafaqna.com/news/26393/‎Cached3 ا کتبر 2015 ... یک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف می‌کنند، کمتر از دیگران دچار سرماخوردگی ... بهترین روش خوردن شلغم - نمناک namnak.com/بهترین-روش-خوردن-شلغم.p9435‎Cachedبهترین شیوه برای تهیه شلغم که ویتامین و خواص درمانی آن حفظ شود بخارپز کردن ... در حقیقت این روش در مقایسه با آب پز شدن شلغم بهتر است زیرا هنگام آب پز شدن ... خواص شلغم و آب شلغم - صنایع نادی تولید کننده خلال کن و آبمیوه گیری nadijuicer.com/fruits/shalgham/‎Cached Similarدر حقیقت این روش در مقایسه با آب پز شدن شلغم بهتر است زیرا هنگام آب پز شدن ... کنند، شلغم را یا به صورت بخارپز یا به صورت خام مصرف کنیم تا ارزش غذایی آن را ... آخرین خبر | تغذیه/ شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ akharinkhabar.com/health/.../-شلغم-را-بخارپز-کنیم-یا-آب-پز؟‎Cachedفارس/ یک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف می‌کنند، کمتر از دیگران دچار سرماخوردگی می‌شوند. شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/256498/شلغم-را-بخارپز-کنیم-یا-آب-پز‎Cached Similar3 ا کتبر 2015 ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف می‌کنند، ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cachedشلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - پارسینه - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/144386226008454‎Cachedیک متخصص تغذیه با اشاره به تأثیر مصرف شلغم در رفع سرماخوردگی گفت: افرادی که زیاد میوه مصرف می‌کنند، کمتر از دیگران دچار سرماخوردگی می‌شوند. - پارسینه. شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ - خانواده ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7525234 3 ا کتبر 2015 ... شلغم را بخارپز کنیم یا آب پز؟ بهترین شیوه برای تهیه شلغم که ویتامین و خواص درمانی آن حفظ شود، بخارپز کردن آن است. در این شرایط تمام خواص ...