مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید

کارشناسان اعتقاد دارند تنها با رعایت برخی مسائل می‌توان از بروز سرطان در افراد بزرگسالان جلوگیری کند.

گفتنی است، در تحقیقات صورت‌گرفته توسط صندوق جهانی تحقیقات سرطان تنها انجام 10 دقیقه ورزش در روز کافی است تا از ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها در افراد جلوگیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس این پژوهش‌ها تقریباً یک‌سوم از انواع شایع سرطان‌ها را می‌توان با اتخاذ یک شیوه زندگی سالم از بین برد و مانع از ابتلا به آن شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر این اساس رعایت مواردی چون جلوگیری از افزایش وزن و حفظ تناسب اندام، ورزش به میزان کافی، مصرف مایعات می‌تواند از ابتلا به سرطان‌هایی چون سرطان سینه، سرطان‌روده، سرطان‌ کلیه و سرطان لوزالمعده جلوگیری کند.

براساس تحقیقات همسو عدم استعمال سیگار و دخانیات، تناسب اندام، نخوردن غذاهای پرکالری و نوشیدنی‌های شیرین می‌تواند از ابتلا به سرطان در افراد جلوگیری کند.

کارشناسان اعتقاد دارند فعالیت فیزیکی زیاد از جمله ورزش‌ در زنان باعث تعادل در هورمون‌های بدن و جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه در آن‌ها می‌شود.

داشتن یک رژیم‌غذایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه، حبوبات سبوس‌دار، لبنیات و پروتئین کم‌چرب می‌تواند سبب افزایش توان سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به سرطان شود.

مصرف میوه‌ و‌ سبزی سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان‌هایی چون دهان، گلو، مری، معده و سرشان ریه می‌شود.

در میوه و سبزی موادی به فیتوکمیکال وجود دارد می‌تواند موجب حفاظت از سلول‌های بدن در مقابل آسیب‌هایی شود که در نهایت به سرطان منجر می‌شوند.

غذا‌های پرکالری مانند شکلات، چیپس، بیسکویت، همبرگر یا مرغ‌سرخ‌شده، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، نوشابه‌های گازدار، نوشابه‌های انرژی‌زا و نیز آبمیوه‌های صنعتی می‌توانند سبب اضافه وزن و چاقی و احتمال بروز سرطان در افراد شوند.

مصرف کم نمک نیز می‌تواند مانع از افزایش فشار خون و ابتلا به سرطان روده جلوگیری کند. براساس تحقیقات گوشت‌قرمز سبب آسیب‌رساندن به بافت روده می‌شود. در نهایت اجتناب از مصرف خودسرانه و بی‌رویه انواع مکمل‌های ویتامینی و همینطور تغذیه نوزاد با شیرمادر می‌تواند از ابتلا به سرطان در زنان جلوگیری کند.

براساس تحقیقات تغذیه نوزاد با شیر مادر سبب سلامت DNA، بافت سینه و کاهش درصد بروز سرطان سینه در زنان می‌شود.



لینک منبع :با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید

با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید www.yjc.ir/.../با-رعایت-این-نکات-طلایی-برای-همیشه-از-سرطان-در-امان-بمانید‎Cached28 سپتامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان اعتقاد دارند تنها با رعایت برخی مسائل می‌توان از بروز ... با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید - سلامتی ... https://damadam.ir/.../با-رعایت-این-نکات-طلایی-برای-همیشه-از-سرطان-در-امان-بمانید/4488698 رعایت نکاتی به ظاهر ساده در زندگی می‌تواند سبب ایمنی کامل از ابتلا به بیماری سرطان شود. کارشناسان اعتقاد دارند تنها با رعایت برخی مسائل می‌توان از ... با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید - قطره www.ghatreh.com/.../رعایت-این-نکات-طلایی-برای-همیشه-سرطان-امان-بمانید 5 دسامبر 2016 ... رعایت نکاتی به ظاهر ساده در زندگی می تواند سبب ایمنی کامل از ابتلا به بیماری سرطان شود. کارشناسان اعتقاد دارند. با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید - قطره www.ghatreh.com/.../رعایت-این-نکات-طلایی-برای-همیشه-سرطان-امان-بمانید‎Cachedرعایت نکاتی به ظاهر ساده در زندگی می تواند سبب ایمنی کامل از ابتلا به بیماری سرطان شود. - " به نقل از باشگاه خبØ. با رعایت این نکات طلایی از شر سرطان در امان بمانیم - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../با-رعایت-این-نکات-طلایی-از-شر-سرطان-در-امان-بمانیم‎Cachedبا رعایت این نکات طلایی از شر سرطان در امان بمانیم ... های طلایی و مفید و تاثیرگذار خواهید توانست از خطر انواع بیماری های سرطانی<یماری های سرطانی> در امان بمانید. الف - با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید alef.ir/vdcev78epjh8wfi.b9bj.html?420786‎Cached5 دسامبر 2016 ... http://salamati.ir/2016/12/05/%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d8%b9%d8%a7%db %8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%86%da%a9% ... با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید r-amirkabir.mihanblog.com/post/2679 28 سپتامبر 2015 ... بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر این اساس رعایت مواردی چون جلوگیری از افزایش وزن و حفظ تناسب اندام، ورزش به میزان کافی، مصرف مایعات می‌تواند از ابتلا ... با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید > خبرخوان ... medicalnet.ir/news/feeds/ID/191793/PostComment‎Cachedرعایت نکاتی به ظاهر ساده در زندگی می‌تواند سبب ایمنی کامل از ابتلا به بیماری سرطان شود. این اعداد نشانه سالم بودن‌تان است / آرشیو farspage.com/w/23/grkt2‎Cachedاگر برگه آزمایش شما ارقامی بسیار متفاوت با آنچه در این مطلب آورده‌ایم را نشان می‌دهد، هر چه سریع‌تر به یک .... با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید. افزایش بروز سرطان خون در کودکان ساکن حاشیه بزرگراه ها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../افزایش-بروز-سرطان-خون-در-کودکان-ساکن-حاشیه-بزرگراه-ها‎ 24 سپتامبر 2015 ... نتایج این تحقیقات نشان می دهد که شیوع ابتلا به نوعی خاص از سرطان خون با ... تصویر با رعایت این نکات طلایی برای همیشه از سرطان در امان بمانید ...