مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کوفته هویج‌ کرمانشاهی

طرز تهیه: ابتدا یکی از پیازها را رنده کنید و آب آن را بگیرید. هویج‌ها را ریز رنده کنید و همراه با گوشت چرخ کرده به آن اضافه کنید.

نمک و فلفل و تخم‌مرغ را به مواد اصلی کوفته اضافه کنید و داخل مخلوط‌کن بریزید به طوری که مواد کاملا یک‌دست و مخلوط شود.

بعد از مخلوط شدن به نسبت میزانی که کوفته باید سفت شود، مقداری از آرد نخودچی و آرد برنج را اضافه کنید.

برای تهیه مواد داخل کوفته یک پیاز دیگر را بردارید و نگینی خرد و سرخ کنید و در صورت تمایل با کشمش یا زرشک شیرین شده مخلوط کنید.

مقداری از مواد کوفته را بردارید و کف دستتان پهن کنید، حالا مقداری از مواد داخلی را به همراه گردو وسط کوفته بگذارید و آن را ببندید و گرد کنید.

کف یک ماهیتابه کمی روغن بریزید و بدون آن‌که به کوفته‌ها ضربه وارد شود، آنها را در روغن تفت دهید. این کار به باز نشدن کوفته‌ها کمک می‌کند.

بعد از خارج کردن کوفته‌ها پیاز دیگری را خرد کنید و داخل همین روغن با مقداری رب گوجه و نمک و فلفل تفت دهید.

در این مرحله دو لیوان آب به مواد اضافه کنید و صبر کنید تا جوش بیاید. بعد از جوش آمدن آب کوفته‌ها را آرام داخل سس کوفته بیندازید و به مدت 40 دقیقه صبر کنید تا کاملا بپزند.

برای تهیه کوفته شعله گاز باید کم باشد. بعد از پخت، کوفته‌ها را در ظرف مناسب بریزید و با سبزی تازه تزئین کنید.

چاردیواری - ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم



لینک منبع :طرز تهیه کوفته هویج‌ کرمانشاهی

طرز تهیه کوفته هویج‌ کرمانشاهی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کوفته-هویج‌-کرمانشاهی‎Cached22 سپتامبر 2015 ... طرز تهیه: ابتدا یکی از پیازها را رنده کنید و آب آن را بگیرید. هویج‌ها را ریز رنده کنید و همراه با گوشت چرخ کرده به آن اضافه کنید. نمک و فلفل و ... طرز تهیه کوفته هویج‌ کرمانشاهی - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-کوفته-هویج‌-کرمانشاهی.html‎Cached27 سپتامبر 2015 ... طرز تهیه کوفته هویج‌ کرمانشاهی. طرز تهیه: ابتدا یکی از پیازها را رنده کنید و آب آن را بگیرید. هویج‌ها را ریز رنده کنید و همراه با گوشت چرخ کرده به آن ... طرز تهیه کوفته شامی (کوفته کرمانشاهی) - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-کوفته-شامی-کوفته-کرمانشاهی/‎Cachedطرز تهیه کوفته شامی, طرز تهیه کوفته کرمانشاهی , طرز تهیه کوفته ,غذاهای گوشتی , گوشت چرخ کرده , طرز پخت کوفته شامی کرمانشاهی , دستور پخت کوفته شامی. کوفته هویج | طرز تهیه کوفته هویج - نمناک namnak.com/کوفته-هویج.p14924‎Cachedکوفته هویج و کوفته ی هویج و تهیه کوفته هویج و کوفته با هویج و دستور پخت کوفته هویج را در نمناک بخوانید. کوفته هویج (غذای کرمانشاه) - خاطرات یک عروس و دوماد aroosdoomad.persianblog.ir/post/214/‎Cached Similar12 ژانویه 2012 ... کوفته هویج (غذای کرمانشاه). نویسنده: ... هویج رنده شده (البته خام) ... طرز تهیه. ابتدا یه پیاز متوسط رو کمی از همیشه درشت تر خرد و سرخ میکنیم. کوفته هویج کرمانشاه – سایت آشپزی – دستور پخت غذا cook.3eke.ir/tag/کوفته-هویج-کرمانشاه/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... آموزش کامل طرز تهیه کوفته هویج خوش طعم کوفته هویج , طرز تهیه کوفته هویج , پخت غذای کوفته هویج نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوفته ... کوفته هویج کرمانشاهی - رزبلاگ topandtop.rozblog.com/tag/کوفته-هویج-کرمانشاهی‎Cachedکوفته هویج کوفته هویج طرز تهیه : گوشت چرخ کرده و هویج ها را باهم دو بار چرخ کنید. ... هویج 500 گرم; گوشت چرخ کرده 300 گرم; تخم مرغ 2 عدد; پیاز 1 عدد; آرد نخودچی 2 ... کوفته هویج - آشپزخانه ها ashpazkhaneha.com/kofte-carrot-livid/‎Cached12 ژانویه 2017 ... سلام به روی ماهتون ، خب به سلامتی ماه رمضون هم شروع شد ، این کوفته هویج را برای اولین ... کوفته هویج کرمانشاهی ... طرز تهیه کوفته هویج برای دو نفر. کوفته کله گنجشکی www.akairan.ir/tag/کوفته%20کله%20گنجشکی/ در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن کوفته هویج را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. &. طرز تهیه کوفته کرمانشاهی؛ کوفته ترش ... پخت کوفته ایسلی با بلغور -آکاکوفته صفحه 2 www.akairan.ir/.../پخت%20کوفته%20ایسلی%20با%20بلغور%20-آکاکوفته/...-/f702e33d2a81880ccfa0572b678fb719‎Cachedطرز تهیه کوفته شامی (کوفته کرمانشاهی) کوفته شامی کرمانشاهی یکی از غذاهای خوشمزه ... در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن کوفته هویج را آموزش ...