مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک هویج و گردو

طرز تهیه: ابتدا فر را روشن کنید تا در حین تهیه مواد کیک گرم شود؛ سپس تخم‌مرغ‌ها را در یک کاسه بشکنید و شکر را به همراه وانیل به آن اضافه کنید. هم‌زدن این مواد را تا حل شدن شکر و کرم‌رنگ شدن تخم مرغ‌ها ادامه دهید.

سپس روغن را اندک اندک به کیک اضافه کنید. در این مرحله نوبت به شیر و ماست می‌رسد. این دو را نیز به مایه کیک بیفزایید. بهتر است در تهیه کیک‌ها از ماست کمی ترش استفاده کنید تا پس از پخت طعم بهتری ایجاد شود. در این مرحله همزن را کنار بگذارید و گردو خرد شده، نارگیل و هویج را به کیک بیفزایید. آرد را به همراه بکینگ‌پودر سه بار الک کنید و در این مرحله آهسته به مایه بیفزایید.

کف قالب کیک را کاغذ روغنی بیندازید و مواد را کف قالب بریزید. حجم این کیک بعد از پخت دو برابر خواهد شد بنابراین در انتخاب قالب کیک دقت کنید تا کیک از آن بیرون نریزد. حرارت فر را روی 180 درجه سانتی‌گراد قرار دهید و به مدت 40 دقیقه صبر کنید تا کیک حاضر شود. می‌توانید برای اطمینان از زمان پخت یک چنگال را در وسط کیک فرو ببرید. در صورتی که مواد کیک به آن نچسبد فر را خاموش کنید. بهتر است بلافاصله بعد از خاموش شدن فر کیک را خارج نکنید و چند دقیقه صبر کنید تا پف کیک از بین نرود. سپس روی کیک هویج را با مقداری پودر قند تزئین کنید و بعد از خنک شدن برش بزنید.

چاردیواری - ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم



لینک منبع :طرز تهیه کیک هویج و گردو

طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/carrot-cake.html‎Cached Similarکیک هویج،طرز تهیه کیک هویج،کیک هویج و گردو،دستور پخت کیک هویج،کیک هویج و دارچین،طرز پخت کیک هویج،دستور کیک هویج،طریقه درست کردن کیک هویج با ... کیک هویج و گردو - YouTube ► 4:24https://www.youtube.com/watch?v=OmaosJU-K4I Jan 27, 2017 - 4 min - Uploaded by MARYAM SHAYEQ Ashpazi - carrot cake - آشپزی - کیک زردک - Duration: 26:32. 1TV Kabul تلویزیون یک 1,150 views · 26 ... طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../201522511610.html‎Cached Similarکیک هویج,طرز تهیه کیک هویج,کیک هویج و گردو,دستور پخت کیک هویج,کیک هویج و دارچین,طرز پخت کیک هویج,دستور کیک هویج,طریقه درست کردن کیک هویج با ... طرز تهیه کیک هویج مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-کیک-هویج-carrot-cake-recipe/‎Cachedآموزش مرحله به مرحله تهیه کیک هویج با عکس از مراحل. طرز تهیه کیک هویج با گردو و کمی جوز هندی که طعمشو عالی میکنه. با پوشش کرم چیز و تزیین زیبای کیک هویج. طرز تهیه کیک هویج و گردو - آپارات ► 4:23www.aparat.com/v/wimMq/طرز_تهیه_کیک_هویج_و_گردو Feb 11, 2016 - 4 min طرز تهیه کیک هویج و گردو. 17,139. واقعا خیلییییییییی خوشمزس. میتونین روغن رو تا نصف لیوان هم کم کنین اشکالی نداره فقط یه مقدار از نرمی ... طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین - پرنیان | آموزش آشپزی https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-کیک-هویج-با-گردو-و-دارچین/‎Cachedکیک هویج از کیک های خوشمزه و پرطرفداری است که دستورهای پخت متعددی برای آن وجود دارد. کیک هویج باید با دقت پخته شود و دستور تهیه آن نیز بسیار مهم است و باید ... طرز تهیه کیک هویج و گردو خوشمزه - آلامتو www.alamto.com/carrot-cake-recipe.html‎Cached7 جولای 2017 ... طرز تهیه کیک هویج و گردو خوشمزه:در مجله آشپزی این هفته قصد داریم طرز تهیه یک کیک خوشمزه را به شما عزیزان آموزش دهیم. به گزارش آلامتو و به نقل ... طرز تهیه کیک هویج و گردو(بافر و بدون فر!)بسیار خوشمزه - سوران www.sooran.com/fa/recipes/9303/‎Cached Similar30 ژانویه 2016 ... یه کیک خوشمزه با پف عالی و لطیف با طعم خاص دستور کیک داخل فر بود ولی من بدونه فر و روی گاز با حرارت کم پختم ولی دو تا دستور رو براتون ... دستور تهیه کیک هویج با گردو - نوشیدنی https://nooshidani.ir/cooking/.../2819-carrot-cake-with-walnuts.html‎Cached30 آوریل 2017 ... طرزتهیه ومواد لازم کیک هویج با گردو. ... وهویج ریز شده رو اضافه می کنیم خیلی کوتاه در حد مخلوط شدن باهمزن می زنیم بعد سفیده رو به ارومی به مخلوط ... طرز تهیه کیک هویج و گردو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-کیک-هویج-و-گردو‎Cached Similar22 سپتامبر 2015 ... تصویر طرز تهیه کیک هویج و گردو. طرز تهیه: ابتدا فر را روشن کنید تا در حین تهیه مواد کیک گرم شود؛ سپس تخم‌مرغ‌ها را در یک کاسه بشکنید و شکر ...