مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار

مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد استفاده از کالسکه می تواند منجر به کاهش تحرک و پویائی کودک شده و به این ترتیب زمینه بروز چاقی و اضافه وزن در آنها به وجود خواهد آمد. در پی انجام این تحقیقات از سوی محققان آکادمی پزشکی اطفال در آمریکا، کارشناسان این مرکز تحقیقاتی به والدین توصیه می کنند که استفاده از کالسکه را برای کودکان خود محدود کرده و به آنها اجازه ندهند ساعت های زیادی را در کالسکه به سر ببرند.

به گزارش مهر، در این پژوهش ها، پزشکان بیمارستان اطفال در شهر تورنتوی کانادا با مطالعه شرایط کودکان و گفتگو با والدین آنها دریافتند که استفاده زیاد از کالسکه جهت حمل و نقل کودکان می تواند موجب کاهش سطح تحرک آنها شده و زمینه ساز عادت به نشستن در آنها شود.

در همین زمینه کارشناسان بهداشت و سلامت کودکان به والدین توصیه می کنند که مدت زمان استفاده روزانه از کالسکه برای حمل و نقل کودکان زیر چهار سال تنها یک ساعت بوده و پدر و مادرها نباید اجازه دهند که کودکان آنها برای تردد بیرون از خانه به کالسکه عادت کنند زیرا در صورت وابستگی بیش از حد و استفاده مدام از کالسکه، کودکان فرصت مناسبی را که در این سن برای ایجاد اعتماد به نفس وجود دارد از دست داده و توانایی های حرکتی آنها نیز کاهش پیدا می کند.



لینک منبع :کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار

کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../کاهش-توان-حرکتی-کودکان-کالسکه-سوار‎Cached6 سپتامبر 2015 ... پژوهشگران در مطالعات جدید خود دریافتند استفاده از کالسکه منجر به کم تحرکی و چاقی اطفال خواهد شد. Images for کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=32664‎Cached7 سپتامبر 2015 ... کارشناسان توصیه می کنند؛کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوارپژوهشگران در مطالعات جدید خود دریافتند استفاده از کالسکه منجر به کم تحرکی و ... کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/.../-font-style-کاهش-توان-حرکتی-کودکان-کالسکه-سوار-font-‎Cached6 سپتامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار مهر، مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد استفاده از کالسکه می تواند منجر به کاهش تحرک و پویائی کودک شده و به این ترتیب ... کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار - تی نیوز tnews.ir/news/5BCF47674650.html?old=1 6 سپتامبر 2015 ... به گزارش شفا آنلاین : مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد استفاده از کالسکه می تواند منجر به کاهش تحرک و پویائی کودک شده و به این ترتیب زمینه ... کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار 40movies.ir/?t...کاهش+توان+حرکتی+کودکان+کالسکه+سوار‎Cachedپژوهشگران در مطالعات جدید خود دریافتند هستفاده از کالسکه منجر به کم تحرکی و چاقی اطفال خواهد شد. آب بخورید تا پوست‌تان پیر نشود مطالعات جدید پژوهشگران نشان ... کالسکه 4 قلو - علمی سرا elmisara.ir/tag/کالسکه-4-قلو.html (+عکس) کالسکه‌ 270 ساله که کاملا دست‌ساز بوده، هنوز هم سر پا است و فقط ... تعمیرگاه کالسکه کودکان اربعینی/عکس ... کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار - صفحه اصلی t-popular2.40media.ir/?e=13887384&ref=self40media‎Cachedپژوهشگران در مطالعات جدید خود دریافتند هستفاده از کالسکه منجر به کم تحرکی و چاقی اطفال خواهد شد. مرگ یک توله خرس در ایذه + عکس مطالعات جدید پژوهشگران نشان می ... سلامت کودکان | پایگاه خبری تحلیلی نبض شهر | Page 26 nabzeshahr.ir/category/سلامت-کودکان/page/26/‎Cachedیک متخصص ارتوپد گفت: کفش‌هایی که از سایز طبیعی پای کودک بزرگ‌تر هستند و یا حالت باریک دارند باعث انحراف ... کاهش توان حرکتی کودکان کالسکه سوار. این 8 کالای بچگانه را نخرید - بیتوته www.beytoote.com/baby/chick/utensil-childish.html‎Cached Similarروروک یکی از وسایلی است که نقش عمده‌ای در بسیاری از حوادث کودکان دارد. بررسی‌ها نشان داده روروک رشد حرکتی کودک را به تاخیر می‌اندازد. همچنین روروک امکان دسترسی ...