مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردی که با 4 همسرش در یک خانه زندگی می کند! + عکس

کودی براون Kody Brown مرد 46 ساله ای است که 4 همسر دارد!

این مرد به همراه 4 همسرش در یک خانه زندگی می کنند و در مجموع 17 فرزند دارند. همسر اول او مری Meri نام دارد و 44 ساله است. آنها در سال 1990 ازدواج کردند.

همسر دوم کودی براون, جانل Janelle نام دارد و 45 ساله است. آنها در سال 1993 ازدواج کردند.

همسر سوم این مرد 42 ساله بوده و کریستین Christine نام دارد و در سال 1994 ازدواج کرده اند.

همسر چهارم و آخرین همسر او 36 ساله بوده و رابین Robyn نام دارد که در سال 2010 ازدواج کردند.

از آنجایی که چند همسری در کشور آمریکا غیر قانونی می باشد, تنها ازدواج رسمی این مرد, ازدواج با همسر اولش بود که تا سال 2014 ادامه داشت و پس از آن همسر قانونی او, آخرین همسرش می باشد. کودی براون به تازگی فعالیت هایی را آغاز کرده است تا بتواند قانون ممنوعیت چند همسری را لغو کند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :مردی که با 4 همسرش در یک خانه زندگی می کند! + عکس

Images for مردی که با 4 همسرش در یک خانه زندگی می کند! + عکس مردی که با 4 همسرش در یک خانه زندگی می کند! + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2078270023389795297‎Cached Similar2 سپتامبر 2015 ... در این مطلب با مردی آشنا می شوید که در کشور آمریکا زندگی می کند و 4 همسر دارد و همه آنها در یک خانه زندگی می کنند! مردی که با 4 همسرش زندگی عاشقانه ای دارد! +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../مردی-که-با-4-همسرش-زندگی-عاشقانه-ای-دارد-عکس‎Cached Similar2 سپتامبر 2015 ... در این مطلب با مردی آشنا می شوید که در کشور آمریکا زندگی می کند و 4 همسر دارد و همه آنها در یک خانه زندگی می کنند! مردی که با 4 همسرش در یک خانه زندگی می کند! + عکس - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../مردی-که-با-4-همسرش-در-یک-خانه-زندگی-می-کند-عکس‎Cached2 سپتامبر 2015 ... شفاآنلاین:جامعه>در این مطلب با مردی آشنا می شوید که در کشور آمریکا زندگی می کند و 4 همسر دارد و همه آنها در یک خانه زندگی می کنند! 39 زنی که همسر این مرد زیر یک سقف هستند! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/39-a-woman-who-is-the-wife-of-this-man-are-under-one-roof-photo.html‎Cached Similarاین مرد با 39 همسر پر جمعیت ترین خانواده دنیا را دارد پرجمعیت ترین خانواده دنیا را ... او به همراه ۳۹ همسر و ۹۴ فرزند و ۱۴ عروس و ۳۳نوه اش در یک خانه بزرگ زندگی میکند. زندگی زنی 34 ساله با 2 شوهر در یک خانه!! +عکس - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_18085.html‎Cached Similarبه گزارش ایران ناز یک زن که به همراه دو همسر و بچه های آنها زندگی می کند ، هفته ... + عکس. مجموعه : مطالب خواندنی و جالب. زندگی زنی 34 ساله با 2 شوهر در یک خانه! ... مردی عجیب با قوی ترین بینی جهان (عکس) ... این نوزاد 4 ماهه روی پای خود می ایستد (عکس). زندگی عجیب و جالب این زن با پنج شوهر خود! (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/quaint-life-of-this-woman-with-husband-five-photos.html‎Cachedرجای ۲۱ ساله اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د‌یگر شوهر قانونی اش شده‌اند. در نتیجه طفلی ... مردی که از شیر همسرش پنیر درست می کند! مردی دروغگو ... مردی با 5 همسر و 24 بچه در یک خانه! + تصاویر - نمناک namnak.com/5-همسردر-یک-خانه.p40036‎Cachedهمسر و 5 همسردر یک خانه و 5 هوو با هم و زندگی 5هوو در کنار هم و 5 همسرش مرد امریکایی در یک ... دخترخاله هستند و همه آن ها حداقل به مدت 14 سال است که با بردی زندگی می کنند. اتفاق چندش آور: زن انگلیسی با همسر و دوست پسرش زیر یک سقف ... www.entekhab.ir/.../اتفاق-چندش-آور-زن-انگلیسی-با-همسر-و-دوست-پسرش-زیر-یک-سقف-زندگی-می-کند‎Cached Similar... و کشورش صدمه زده / ترامپ با عصبانیت می گوید ایران در برجام سر بقیه را کلاه گذاشته / 4 .... بر اساس این گزارش ماریا می گوید که شیفته همسر و دوست پسرش است و نمی تواند .... مگر یک مرد که میتواند با چند همسر در یک خانه زندگی کند و چه مصیبتهایی هم دارد ... درست بودن علت چند همسری توسط مردان و بر عکس آنرا که محکوم کرده اید داده است. مردی با 4 همسر در یک خانه + تصاویر - کلوب www.cloob.com/u/sootbezan/121223392‎Cached28 سپتامبر 2015 ... مردی با 4 همسر در یک خانه + تصاویر. سوت نزن. با مردی آشنا می شوید که در کشور آمریکا زندگی می کند و 4 همسر دارد و همه آنها در یک خانه زندگی می کنند!