مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مزایای ریختن شیر در چای

نتایج این مطالعه که توسط محققان دانشگاه آلبرتا در کانادا انجام شد، نشان می‌دهد یک پروتئین موجود در شیر از لک شدن دندان‌ها پیشگیری می‌کند و تأثیر آن از خمیر دندان‌های سفید‌کننده نیز بهتر است.

به گزارش ایرنا، برای بسیاری از افراد یک فنجان چای، بدون شیر معنی ندارد؛ اکنون این مطالعه نشان می‌دهد که افزودن شیر به چای از لک شدن دندان‌ها پیشگیری می‌کند.

محققان متوجه شدند تأثیر چای و شیر از خمیردندان‌های سفید‌کننده دندان نیز بیشتر و به اندازه برخی محصولات سفید‌کننده مفید است.

دکتر آوا چو از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آلبرتا می‌گوید: اکنون ما متوجه شدیم که افزودن شیر به چای توانایی این نوشیدنی برای لک کردن دندان‌ها را کاهش می‌دهد.



لینک منبع :مزایای ریختن شیر در چای

مزایای ریختن شیر در چای - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/159569/مزایای-ریختن-شیر-در-چای‎Cached Similar26 آگوست 2015 ... نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ریختن شیر در چای می‌تواند از لک شدن دندان‌ها جلوگیری کند. فواید ریختن شیر در چای - shebreh.com https://www.shebreh.com/فواید-ریختن-شیر-در-چای/ 27 آگوست 2015 ... نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ریختن شیر در چای می‌تواند از لک شدن دندان‌ها ... محققان متوجه شدند تأثیر چای و شیر از خمیردندان‌های سفید‌کننده دندان نیز ... شیر و چای را مخلوط کنیم یا نه؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/256893/شیر-و-چای-را-مخلوط-کنیم-یا-نه‎Cached Similarاز زمان مناسب گنجاندن میوه، سبزی و صیفی‌جات به برنامه غذایی خردسالان هم باید میوه‌ها ، سبزی‌ها، صیفی‌ها و آبمیوه‌ها را جداگانه به بچه‌ها داد تا اگر واکنش آلرژیک خاصی ... مضرات مصرف چای و شیر با هم - آکا www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/10066.html‎Cached Similarبررسی‌های بسیاری نشان داده‌اند که چای برای سلامتی قلب مفید است، اما یک پژوهش جدید در آلمان بیان گر آن است که اضافه کردن شیر به چای، این منافع را از بین می‌برد. مزایای ریختن شیر در چای - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/مزایای-ریختن-شیر-در-چای/ 29 آگوست 2015 ... مزایای ریختن شیر در چای : نتایج این مطالعه که توسط محققان دانشگاه آلبرتا در کانادا انجام شد، نشان می‌دهد یک پروتئین موجود در شیر از لک شدن دندان‌ها ... مزایای ریختن شیر در چای | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=41286 29 آگوست 2015 ... نتایج این مطالعه که توسط محققان دانشگاه آلبرتا در کانادا انجام شد، نشان می‌دهد یک پروتئین موجود در شیر از لک شدن دندان‌ها پیشگیری می‌کن. آیا ترکیب کردن شیر و چای درست است؟ - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/69149_آیا-ترکیب-کردن-شیر-و-چای-درست-است؟.html/‎Cached Similar14 آوریل 2015 ... آیا ترکیب کردن شیر و چای درست است؟,:پزشکان تغذیه در این باره ... مضرات شیر چای کلسیم شیر شیرچای ریزمغذی شیر پلی‌فنول‌ها و کافئین ... مزایای ریختن شیر در چای | نتایج یک مطالعه نشان می دهد ریختن - قطره www.ghatreh.com/news/nn34981977/مزایای-ریختن-شیر-چای 10 دسامبر 2016 ... نتایج یک مطالعه نشان می دهد ریختن شیر در چای می تواند از لک شدن دندان ها جلوگیری کند. نتایج این مطالعه که توسط مØ. ایا چای میتواند به همراه شیر میل شود؟؟- هایپرکلابز hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat...96‎Cached Similarاستانگل یادآور شد که افزودن شیر به چای، نه تنها منافع چای برای عروق خونی را مهار ... است که بسیاری افراد عادت دارند مقداری شیر نیز در چای ریخته و یا یک لیوان شیر و ... شیر داغ را با عسل بخوریم؟ - حکیم مهر www.hakimemehr.ir/fa/news/6013/شیر-داغ-را-با-عسل-بخوریم‎Cached9 ژوئن 2011 ... جالب است بدانید که خواص ضدمیکروبی شیر و عسل نیز بر اثر ترکیب ... که وجود دارد این است که نباید عسل همراه موم را به شیرداغ یا چای اضافه کرد.