مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون

دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا طی آزمایش طب سوزنی الکتریکی، برای اولین بار از طریق علمی تایید کردند که این روش پزشکی چین باستان برای بیماران مبتلا به فشار خون خفیف تا متوسط ​​مفید است.

تیم پزشکی دانشگاه کالیفرنیا نشان دادند که طب سوزنی الکتریکی چگونه می تواند فشار خون را تا ۶ هفته در افراد مبتلا به فشار خون بالا کاهش دهد.

به گزارش مهر، طب سوزنی الکتریکی شکلی از طب سوزنی است که از پالس های الکتریکی با شدت کم، از طریق ورود سوزن به نقاط خاص بر روی بدن، اعمال می شود.

محققان می گویند که این یافته ها نشان می دهد که استفاده از طب سوزنی الکتریکی به طور منظم، در کنترل فشار خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته در دراز مدت نقش موثری دارد.

براساس نتایج این مطالعه، ۷۰ درصد بیماران تحت آزمایش، کاهش قابل توجهی را در فشار خون خود مشاهده نمودند. دانشمندان می گویند این تغییرات ۶ هفته دوام دارد.



لینک منبع :نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون

نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/2893847/‎Cached24 آگوست 2015 ... یک مطالعه جدید نقش موثر و مفید طب سوزنی را در بیماران مبتلا به فشار خون و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی نشان می دهد. کاهش فشار خون به کمک طب سوزنی - جام جم 77.104.65.1/newstext.aspx?newsnum=100004162909‎Cachedدر این تحقیق که در دانشگاه کالیفرنیا صورت گرفت ، در ابتدا تنها از طب سوزنی استفاده کردند که نتایج نشان می داد ، تاثیر چندانی به روی فشارخون ندارد ، اما در مرحله ... طب سوزنی علاج فشار خون بالا - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../-طب-سوزنی-علاج-فشار-خون-بالا‎Cached Similar24 آگوست 2015 ... نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که طب سوزنی الکتریکی می‌تواند فشار خون بالا را بعد از شش هفته کاهش دهد. طب سوزنی الکتریکی نوع خاصی از طب ... آیا طب ‌سوزنی می‌تواند فشار خون بالا را درمان کند؟ - راسخون rasekhoon.net/.../آیا-طب-‌سوزنی-می‌تواند-فشار-خون-بالا-را-درمان-کند/‎Cached14 ژوئن 2016 ... طب سوزنی عملکرد کلی بدن را به‌وسیله روش‌های طبیعی تنظیم می‌کند که موجب کاهش فشار خون بالا و طبیعی شدن سطح آن می‌انجامد. طب سوزنی همچنین به ... پایتخت - نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون paytakhtpress.ir/fa/doc/news/29397/نقش-طب-سوزنی-کاهش-فشار-خون 24 آگوست 2015 ... یک مطالعه جدید نقش موثر و مفید طب سوزنی را در بیماران مبتلا به فشار خون و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی نشان می دهد. طب سوزنی، روشی موثر برای کاهش فشار خون بالا - ایمنا www.imna.ir/news/202866/‎Cached23 آگوست 2015 ... خبرگزاری ایمنا: بررسی‌های جدید محققان آمریکایی نشان می‌دهد که طب سوزنی، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی را در مبتلایان به فشار خون ... طب سوزنی فشار خون - علمی سرا elmisara.ir/tag/طب-سوزنی-فشار-خون.html نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون تیم پزشکی دانشگاه کالیفرنیا نشان دادند که طب سوزنی الکتریکی چگونه می تواند فشار خون را تا ۶ هفته در افراد مبتلا به فشار ... نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون - عصر بانک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/5958627 24 آگوست 2015 ... نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون. یک مطالعه جدید نقش موثر و مفید طب سوزنی را در بیماران مبتلا به فشار خون و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و ... نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی ... www.dolatebahar.com/view-136690.html‎Cached24 آگوست 2015 ... نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون. به گزارش خبرنگار مهر، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا طی آزمایش طب سوزنی الکتریکی، برای اولین بار از طریق ... نقش طب سوزنی در کاهش فشار خون tasalamati.com/e/ngRdO/‎Cachedنقش طب سوزنی در کاهش فشار خون. دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا طی آزمایش طب سوزنی الکتریکی، برای اولین بار از طریق علمی تایید کردند که این روش پزشکی چین ...