مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود

راه رفتن یکی از مهمترین دلایل حواس پرتی است. همین امر سبب می شود که فرد تمرکزی روی خوراکی نداشته باشد و دیرتر سیر شود. از طرفی فردی که هنگام غذا خوردن راه می رود، خود را قانع می کند که در حال ورزش است بنابراین بیشتر از حد معمول غذا می خورد.

اختلال در گوارش و عدم هضم غذا نیز از دیگر مشکلات ایستاده غذاخوردن است.

به گزارش مهر، تماشای تلویزیون یکی دیگر از دلایل حواس پرتی و پرخوری است. زمانی که فرد غذای خود را جلوی تلویزیون میل می کند، توجهی به میزان غذا ندارد و به دلیل اینکه روی برنامه مورد نظر تمرکز کرده است، دیرتر احساس سیری می کند بنابراین صرف غذا جلوی تلویزیون یکی از مهمترین دلایل پرخوری و اضافه وزن است. در این مطالعه آمده است که حواس پرتی و پرخوری ناشی از ایستاده غذاخوردن بسیار شدید تر از تماشای تلویزیون هنگام وعده های غذایی است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که تعاملات اجتماعی و محیطی که در آن غذا صرف می شود، در میزان اشتها و پرخوری موثر است.نتایج این تحقیقات در نشریه «Health Psychology» منتشر شده است.



لینک منبع :ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود

ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../ایستاده-غذا-خوردن-سبب-اضافه-وزن-می-شود‎Cached22 آگوست 2015 ... مطالعات محققان دانشگاه سوری در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند می شود. ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/ایستاده-غذا-خوردن-سبب-اضافه-وزن-می‌شود/4971097 مطالعات محققان دانشگاه «سوری» در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند، می شود. راه رفتن یکی از ... الف - ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود alef.ir/vdcew78wwjh8owi.b9bj.html?290222‎Cached22 آگوست 2015 ... مطالعات محققان دانشگاه سوری در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی ... ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached22 آگوست 2015 ... مطالعات محققان دانشگاه «سوری» در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند، می شود. راه رفتن ... ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود | امید بانوان omidebanovan.ir/ایستاده-غذا-خوردن-سبب-اضافه-وزن-می‌شو/‎Cachedیک متخصص تغذیه و رژیم غذایی، عنوان کرد: ایستاده غذا خوردن یا تماشای تلویزیون در هنگام خوردن موجب اختلال در تمرکز و مصرف بیش از حد مواد غذایی می‌شود، که در ... ایستاده غذا نخورید - نمناک namnak.com/ایستاده-غذا-نخورید.p1782‎Cachedنحوه صحیح غذا خوردن وآداب غذا خوردن و دلیل منع سرپا خوردن غذا را در نمناک ببینید. ... این عادت های نامناسب غذایی به اضافه وزن و چاقی مفرط منجر می شود. واقعیت این است ... ایستاده غذا نخورید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/413008/ایستاده-غذا-نخورید‎Cachedهمین امر سبب می شود که فرد تمرکزی روی خوراکی نداشته باشد و دیرتر سیر شود ... که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند می شود. ... بنابراین صرف غذا جلوی تلویزیون یکی از مهمترین دلایل پرخوری و اضافه وزن است ... برچسب هااضافه وزن - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و جهان ... tabnakeghtesadi.ir/fa/tag/16/اضافه%20وزن‎Cachedکه به وزنشان اضافه نشده است فرای این مسئله متخصصان... کد خبر: ۵۲۷۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۰۶. ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود. ایستاده غذا خوردن سبب ... آیا ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می شود! - دایرکتوری سلامت www.hdir.ir/.../39474-آیا-ایستاده-غذا-خوردن-سبب-اضافه-وزن-می-شود‎Cachedشفا آنلاین>سلامت>مطالعات محققان دانشگاه سوری در ... خبرگزاری آریا - ایستاده غذا خوردن سبب اضافه وزن می‌شود www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=442130&svc=175‎Cachedمطالعات محققان دانشگاه سوری در انگلیس نشان می دهد که ایستاده غذا خوردن سبب افزایش وزن، به ویژه در افرادی که تحت رژیم هستند می شود. به گزارش ایرنا از ساینس، راه ...