مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟

به گزارش ایسنا، بروز سردرد در دوران بارداری کاملا رایج و متداول است اما تشخیص دقیق بین بیماری میگرن که فرد از قبل به آن مبتلا بوده و سر درد ناشی از دوران بارداری آسان نیست.

پزشکان آمریکایی اظهار داشتند بررسی انجام شده نشان می‌دهد هنگامیکه زنان باردار همراه با علائم سردرد به پزشک مراجعه می‌کنند می‌بایست نکاتی همچون بالا بودن فشار خون یا نداشتن سابقه سردرد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گفته محققان این زنان ممکن است در معرض خطر پره‌اکلامپسی و دیگر مشکلات مرتبط با بارداری باشند. پره‌اکلامپسی در سه ماهه دوم یا سوم بارداری اتفاق می‌افتد و علائم آن شامل فشار خون بالا، سر درد، تاری دید و درد شکمی می‌شود. در صورتیکه این علائم شدید باشد لازم است زایمان زودهنگام انجام شود.

زنانی که به فشار خون بالا مبتلا هستند و دچار سردرد شدید می‌شوند 17 برابر بیشتر احتمال دارد با عوارض دوران بارداری روبرو شوند درحالیکه این رقم در زنانی که سابقه سردرد ندارند پنج برابر است.



لینک منبع :سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟

سردرد در بارداری، نشانه چیست؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/112273/سردرد-در-بارداری-نشانه-چیست‎Cached3 آگوست 2017 ... سردرد در دوران حاملگی با چه عواملی پدید می آید از درمان های مفید در این زمینه چگونه اند چه خوراکی هایی به خانم های باردار کمک می کنند؟ یک متخصص زنان ... سردردهای دوران بارداری - تبیان article.tebyan.net/254095/سردردهای-دوران-بارداری‎Cached8 آگوست 2013 ... سردرد از مشکلات شایع مادران باردار است که شدت آن از خفیف تا شدید متغیر است. ... در بعضی خانم‌ها این سردردها معمولا صبحگاهی‌اند و در برخی دیگر ... سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../سردرد-شدید-در-زنان-باردار-نشانه-چیست‎Cached21 آگوست 2015 ... پزشکان هشدار دادند سردرد شدید در زنان باردار گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای هشداردهنده باشد مبنی بر اینکه مادر و جنین در معرض خطر قرار دارند. سردرد بارداری، خطرناک یا بی‌خطر؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سردرد-بارداری،-خطرناک-یا-بی‌خطر؟‎Cached13 آگوست 2016 ... آیا می‌دانید 10 تا 15 درصد زنان در دنیا به سردرد میگرنی مبتلا هستند؟ ... تا در دوران بارداری گرفتار این سردردهای شدید نشود تا مجبور شود از مسکن ... سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../300385-سردرد-شدید-در-زنان-باردار-نشانه-چیست 21 آگوست 2015 ... پزشکان هشدار دادند سردرد شدید در زنان باردار گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای هشداردهنده باشد مبنی بر اینکه مادر و جنین در معرض خطر قرار دارند. سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/68160‎Cached Similarپزشکان هشدار دادند سردرد شدید در زنان باردار گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای هشداردهنده باشد مبنی بر اینکه مادر و جنین در معرض خطر قرار دارند. به گزارش سرویس. روش های بهبود سردرد در دوران بارداری • دونفره https://www.2nafare.com/سردرد-در-دوران-بارداری/‎Cachedبه غیر از تغییرات هورمونی سردرد در دوران بارداری میتونه علت های دیگه ای هم داشته ... البته سردرد های شدید در سه ماهه دوم و سوم بارداری خیلی عادی نیست و حتما باید به ... 6 علت سردردهای بارداری - ایران سلامت forum.iransalamat.com/سردرد-861/6-علت-سردردهای-بارداری-37803/‎Cached Similarاین خانم‌ها اغلب از ترشحات چرکی و خلط مداوم شکایت دارند که حتما باید به ... سردرد از مشکلات شایع مادران باردار است که شدت آن از خفیف تا شدید ... سردرد در بارداری | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/topic/407880/سردرد-در-بارداری‎Cached7 ا کتبر 2016 ... من الان هفته 7ام بارداری ام و تقریباً میشه گفت که خیلی سردرد میگیرم. .... منم حدودا دوهفته سردرد شدید داشتم بیشتر سعی میکردم بخوابم خیار با نمک ... سردرد شدید در زنان باردار نشانه چیست؟ -آکا - آکاایران www.akairan.com/koodak/zaieman1/news2017619150839348.html‎Cached18 ژوئن 2017 ... پزشکان هشدار دادند سردرد شدید در زنان باردار گاهی اوقات می تواند نشانه ای هشداردهنده باشد مبنی بر اینکه مادر و جنین در معرض خطر قرار دارند. به گزارش ...